Gjest ikke akkurat chef Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Ja, ikke særlig smart da, men nå har jeg tint en og lurer på hvordan den skal tilberedes. Den er kjøpt i Danmark, og jeg vet egentlig ikke om det er en påleggspølse eller til middag. Den har sånn netting som bayonneskinke har rundt. Skal den kokes (trekkes)? Stekes? Hvor lenge? Teit å kjøpe noe jeg ikke har oppskrift til på emballasjen! Takknemlig for tips!
Gravenstein Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Ja, ikke særlig smart da, men nå har jeg tint en og lurer på hvordan den skal tilberedes. Den er kjøpt i Danmark, og jeg vet egentlig ikke om det er en påleggspølse eller til middag. Den har sånn netting som bayonneskinke har rundt. Skal den kokes (trekkes)? Stekes? Hvor lenge? Teit å kjøpe noe jeg ikke har oppskrift til på emballasjen! Takknemlig for tips! La den trekke - stor gryte med mye vann. Hvor lenge kommer helt an på hvor stor den er. Stikk i den med en nål og se at det er klar kjøttsaft som kommer ut. Når den er ferdig legger du den i press over natten. Kjempegodt pålegg da.
Gjest ts Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Tusen takk, Gravenstein! Skal følge dine råd når jeg kommer hjem! Så det er et pålegg jeg har kjøpt altså. Ja, det er bra kjøleskapet er tomt for pålegg for tiden. Hvor lenge tror du det holder seg ferdig "kokt" i kjøleskap? Eller kan det fryses ned i biter? (Jeg tror den kiloen blir for mye for to personer på en gang...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå