Gå til innhold

Hvilken bil kjører dere?


Gjest Gjest_Lara_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lara_*

Vi kjører en 2001 mod. Skoda Octavia og det er en kjempebil! Bruker ikke mye bensin, er god plass, og en veldig spretten motor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest susan sto helit ii

Vi har en Mazda 323...

Søt og liten, og grei å parkere, og ikke minst akkurat passe stor for vårt bruk.

Fin bybil som rommer en liten familie på 3 med barnevogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjører en 2005 mod. audi allroad. En stor og romslig stasjvogn. En must med firhjulstrekk her vi bor, nå kan jeg gelde meg til vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjører Audi A4 stasjonsvogn 2002 modell, også har vi en Audi Cab 93 modell. Også har vi en ford Sierra 93 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

toyota landcruiser. jeg bare elsker å kjøre den bilen, skal vi ha ny, blir det bare en nyere modell...God plass til det meste, litt tungt å løfte inn vogna, men pytt jeg har blitt vant til det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gammel Honda Civic. Kommer nok til å kjøpe ny bil snart siden vi trenger to, men har vært storfornøyd med denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

toyota landcruiser. jeg bare elsker å kjøre den bilen, skal vi ha ny, blir det bare en nyere modell...God plass til det meste, litt tungt å løfte inn vogna, men pytt jeg har blitt vant til det også

Hvis du elsker Toyota LandCruiser, kommer du til å falle i staver over Land Rover Discovery 3:) Jeg bytta min landcruiser 2005 mod med en LR disco 2006 mod i fjor, og det er faktisk stor forskjell på kjørekomfort mellom de tobilene. Discoen er suveren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Hvis du elsker Toyota LandCruiser, kommer du til å falle i staver over Land Rover Discovery 3:) Jeg bytta min landcruiser 2005 mod med en LR disco 2006 mod i fjor, og det er faktisk stor forskjell på kjørekomfort mellom de tobilene. Discoen er suveren!

Har ikke kjørt toyota, men har hatt både disco (har), range rover (den klassiske, det er mange år siden), og defender (lang utgave med seter på langs bak). Defenderen var suveren på fremkommelighet, men discoen er fantastisk fordi den har både fremkommeligheten til defenderen og en god del komfort som er nødvendig. Man fikk følelesen av å kjøre traktor med defender - og det er ikke sjarmerende mer enn to år. (Prøvde jeg å fortelle mannen min. :ler: )

Ser du har disco 3, rangi. Den er kjempelekker.

Endret av Elastica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

WV Passat, stv, 2000 mod, 1,8 T.

God plass til bikkje, artig motor, og clean look. Perfekt! :)

Men tar sikte på en Suburban, Bronco, Hi-lux eller Pajero snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dixie i.i

Kjører Audi A3, 2005 modell, hater den. Nå er det bare litt over en mnd til jeg får min nye Nissan Quasquai... Vet ikke om jeg gleder meg eller ikke, bytter på å synes den er stygg og fin

Min kjære har en Toyota MR2 (kjempestygg og harry) og en WW Toareg, den er fin da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...