Gå til innhold

Hvor tidlig kan man kjenne "symptomer" på at man er gravid?


Gjest new

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I mitt tilfelle, fikk jeg mensensymptomer, som vondt i magen, VELDIG ømme pupper og slapp/trøtt.

Dette bare en uke eller 2 etter unnfangelsen.

(mener jeg å huske)

Men, veldig individuelt dette med symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver nå

Ja, dette lurer jeg på også.. Sluttet på pilla for 2 uker siden, og har denne siste uka vært urimelig trøtt. Ingen andre symptomer, men håper jo litt da selv om jeg egentlig ikke tror jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sinnsykt svimmel og hadde hodepine ganske tidlig. Hver gang jeg reiste meg etter å ha sittet lenge holdt jeg på å ramle. Trodde først det var noe gale, men fikk positiv test ca en uke+/- etter. *Pjuh* Det var en lettelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent mensmurringer i magen nå i flere dager, og det er litt for tidlig for mensen.... men ømme pupper? nope...

Magefølelsen sier liksom at jeg ikke blir gravid denne gangen, men nå som det nærmer seg IKM klarer jeg selvfølgelig ikke å la være å tolke (overtolke?) alle "kroppsfølelser".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I know!

Jeg har allerede innbildt svangerskap jeg :fnise:

I dag har jeg vært litt rar i kroppen, litt luftig i magen, uten å ha spist noe unormalt, småvondt i hodet, småkvalm!

Og jeg har akkurat hatt eggløsning :sjenert:

<får helt noia av dette jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner akkurat hva du mener! Innbildt svangerskap her også! :fnise:

I tillegg til mensmurringene jeg snart har hatt en uke, er jeg i tillegg litt småkvalm på kveldene og sinnsykt svimmel.

Alt jeg kjenner innbilder jeg meg nå at er på grunn av at jeg faktisk er gravid! Jeg kommer til å bli så utrolig skuffet når tanta kommer! :trist:

Like greit om den bare kommer nå, så får jeg begynt å fokusere på neste pp.

Endret av Nurse Betty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjøner hva dere mener, jeg har hatt mens-muringer i flere dager, men er enda en uke til mens. så er nok ikke gravid, men blir så sinnsykt opptatt av det! Prøver å si til meg selv at jeg må skjerpe meg, men ikke lett. kjempelyst til å ta en test, men det ville vært meningsløst siden det er alt for tdlig. så får bare vente da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hver mnd når jeg ikke var gravid ømme bryster fra en uke etter EL frem til mensen kom. Når jeg så ble gravid var kroppen annerledes.

Jeg hadde ikke ømme bryster denne perioden, når jeg ble gravid. Da kom de ømme brystene først etter dato for mensen skulle komme, jeg var veldig trøtt - noe helt utrolig, og jeg hadde luft i magen...jeg skjønte at det var noe på gang;)

men alle er forskjellige da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å ha ømme pupper mellom EL og mensen, men fikk det allerede 5 DPO. Metallsmaken i munnen kom også før IKM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de aller fleste har forskjellige symptomer, men dette med luft i magen, ømme bryster og metallsmak i munnen går igjen.

Foreløpig har jeg bare luft i magen jeg da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man har mensmurringer betyr ikke nødvendigvis at man ikke er gravid. Jeg fikk vondt ca en uke før jeg skulle ha mensen som vanlig, men jeg var gravid likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Jeg fikk veeldig ømme pupper+nippler ikke så lenge etter eggløsning, og hadde det frem til positiv test (1.mensdag), og mensmurringer. Selvom vi var i PP1, så følte jeg meg ikke gravid, selv med de symptomene.

Gikk heldigvis fort med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

både jeg og venninna mi pleier å miste kaffelysten ca 5-6 dager etter unnfangelsen, så for oss er dette et sikkert tegn.

Vi drikker mye kaffe til vanlig :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...