Gå til innhold

Spise grapefrukt for å gå ned i vekt.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde du hatt rett, hadde legemiddelbransjen pushet piller med grapefruktekstrakt, istedenfor mageinnsnevringsoperasjoner på fete mennesker..

Neppe. Det ikke mulig å patentere et naturmiddel, dermed svært lite penger å tjene på det uten å først endre det kjemisk til noe som er såpsass ulikt at det ikke kan kalles "grapefrukt" lengre.

(Men hva grapefrukt gjør eller ikke vet jeg lite om, annet enn at det øker produksjonen en eggløsningsslim pga at det påvirker et eller annet hormon.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er en dokumentasjon til: Spis snø ! Snø virker mettende, inneholder mye vann, og absolutt ingen kalorier. Kjendiser som Jane Flonda sverger til en 30 dagers kur med snø til morgen, middag og kveld.

Er du heldig får du i deg mark, og da går du enda fortere ned i vekt. En bonus med markene, er at de holder seg slank også etter at du slutter med dietten..

Skikkelig morroklump du da liksom..

Er faktisk bevist at grapefrukt får kroppen til å forbrenne fett raskere. Grapefrukt dietten har vært brukt siden 80 tallet og er fortsatt mye brukt i dag. Og den fungerer faktisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Amalie_*

ganske sannt d såm står dær. va å tittet på den siden før jeg og min veninne begynte på denne dietten. å alle dere pessimister; trening og variert kosthold er bra! men enkelte folk gjøre det på sine forskellige måter får å slanke seg, hun såm sporte etter tips, sporte ikke etter trenings tis, hun sporte om dietten.

å kjære deg, jeg kan svare deg, jeg jikk ned 3,5 kilo på 2 uker, å min veninne jikk ned 3 kilo. så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres sprøtt ut. Grapefrukt har fått slankerenommeet sitt fordi det krever mer energi å forbrenne en grapefrukt enn du tilfører ved å spise en. Men det er uansett snakk om bittesmå mengder i den store sammenhengen. Vil du ned i vekt varig vet du hva du må gjøre. No easy way to heaven my dear.

Det jeg har uthevet er bare tull. Ingen frukt har så få kcal at den vi bruker mer på å spise den. Hadde vært noe annet om det var snakk om å klatre til toppen av en kokospalme for å plukke dem først.

Jeg spiser ofte rød grapefrukt. Det smaker godt. I tillegg inneholder den mange antioksidanter. Grapefrukt inneholder ca 36kcal/100g. Det er forsåvidt ganske magert, men de fleste sitrusfrukter har et sånt energi-innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Hei!

Jeg har selv prøvd "grapefrukt-dietten", og av egen erfaring kan jeg si at det faktisk funker! Jeg har ikke så mange ekstra kilo, men allikevel gikk jeg ned i vekt, og jeg merket jeg ble mye fortere sulten igjen. Pleide å spise ca 3 grapefrukter til dagen da.

Vurderer å begynne på den igjen snart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har selv prøvd "grapefrukt-dietten", og av egen erfaring kan jeg si at det faktisk funker! Jeg har ikke så mange ekstra kilo, men allikevel gikk jeg ned i vekt, og jeg merket jeg ble mye fortere sulten igjen. Pleide å spise ca 3 grapefrukter til dagen da.

Vurderer å begynne på den igjen snart! ;)

Nøyaktig hva spiste du under denne dietten din?

Hvis jeg halverer mitt daglige kaloriinntak samt spiser en agurk om dagen vil jeg naturlig nok gå ned i vekt fordi jeg har lavere kaloriinntak, jeg ville ikke kalt det 'agurkdietten' for det om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...