Gjest Gjest Skrevet 12. april 2010 #42 Skrevet 12. april 2010 Kevin Så passende at du vinker til Kevin. Tråden er over alle hauger gammel, og fyren har ikke vært her på fem år. Kanskje han faktisk fikk seg dame istedenfor å skrive noveller på nettet om hvor fantastisk han er Lurer på hvor mange av de som fremstiller seg som superelskere på ettet er det i det virkelige liv... hehe. De hadde nok ikke brukt mye tid her ine da.
Gjest Dainty Skrevet 12. april 2010 #43 Skrevet 12. april 2010 Det er såvisst ikke alle menn som kan kunsten å slikke en kvinne. En fyr jeg var sammen med en liten periode sleika bare opp og ned i skrevet som en hund, mens han pustet og peste. Han brukte null tid på stimulering av klitoris eller andre følsomme punkter. Jeg prøvde å rettlede ham, men han "skjønte ikke hva jeg maste etter"..
kisskissbangbang Skrevet 12. april 2010 #44 Skrevet 12. april 2010 Hvorfor er det så viktig for deg å slikke fitte? Det bør man unngå så mye som mulig, med mindre dama har gjort seg skikkelig fortjent (som f eks bursdag). Dersom man ikke rasjonerer bort slikkingen din så ender det med at du må slikke hele tiden, tilslutt for å få middagsmat. Hold dama bittelittegrann i tøylene så går det så meget bedre. W
Gjest Airi Chikako Skrevet 12. april 2010 #45 Skrevet 12. april 2010 Hvorfor er det så viktig for deg å slikke fitte? Det bør man unngå så mye som mulig, med mindre dama har gjort seg skikkelig fortjent (som f eks bursdag). Dersom man ikke rasjonerer bort slikkingen din så ender det med at du må slikke hele tiden, tilslutt for å få middagsmat. Hold dama bittelittegrann i tøylene så går det så meget bedre. W Jeg suger mannen min bare når han har gjort seg fortjent til det, for eksempel når han har bursdag. Jeg synes han er så flink som har bursdag en gang i året :rødme: 2
Fjesingen Skrevet 12. april 2010 #46 Skrevet 12. april 2010 Den eneste grunnen til at jeg drar damer på by'n er at jeg er den eneste som klarer å slikke meg selv i nakken.... Helvete, jeg trodde min var lang siden jeg klarte slikke meg på nesa...
Gjest anonym Skrevet 13. april 2010 #47 Skrevet 13. april 2010 Så passende at du vinker til Kevin. Tråden er over alle hauger gammel, og fyren har ikke vært her på fem år. Kanskje han faktisk fikk seg dame istedenfor å skrive noveller på nettet om hvor fantastisk han er Lurer på hvor mange av de som fremstiller seg som superelskere på ettet er det i det virkelige liv... hehe. De hadde nok ikke brukt mye tid her ine da. Mener du at det som han fyren sa ikke var riktig? Eller trur du ikke på at han gjorde tinga sånn? For jeg lurer på een ting: Om han faktisk klarte å gjennomføre alt det der... Sorry, jenter. Men det går for meg før jeg kommer såå langt som han sier. Med alt han skal gjøre og vente på...Og med en dame som liker det innmari mye. Da får jeg ikke venta så lenge som han sier pga jeg blir så tent sjøl. Sorry. Jeg må si til hun om jeg kan værsåsnill få komme inn i henne. Jeg kan gjøre det mer etterpå- men jeg holder ikke helt fram da pga det tar alltid mest tid med damer. Det kommer jo litt an på da- hvis vi gjorde det på morran og visst vi gjør det på kvelden igjen så kanskje... Men visst det er lenge siden og hun liker det innmari mye: No chance. Sorry. La meg komme en gang -så skal jeg gjøre mer etterpå. Men da er det ødelakt for dere eller?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2010 #48 Skrevet 13. april 2010 Mener du at det som han fyren sa ikke var riktig? Eller trur du ikke på at han gjorde tinga sånn? Generelt sett tror jeg folk som er veldig aktive på sexforum har lite sex. Og spesielt de som fremstiller seg selv som sexsperter og superelskere. Det er også ganske lett å se forskjell på tips, og runketråder/novelleskriving. Hvis man bare er ute etter å gi tips og råd så trenger man ikke skrive en lang historie som ender med at dama kommer i voldsomme kramper Men i Kevins tilfelle er det jo kanskje håp om at han fikk seg noe til slutt, siden han forsvant
Gjest anonym Skrevet 13. april 2010 #49 Skrevet 13. april 2010 Generelt sett tror jeg folk som er veldig aktive på sexforum har lite sex. Og spesielt de som fremstiller seg selv som sexsperter og superelskere. Det er også ganske lett å se forskjell på tips, og runketråder/novelleskriving. Hvis man bare er ute etter å gi tips og råd så trenger man ikke skrive en lang historie som ender med at dama kommer i voldsomme kramper Men i Kevins tilfelle er det jo kanskje håp om at han fikk seg noe til slutt, siden han forsvant Oki. Men da slapper jeg litt av på det... Har lissom aldri tenkt på det som et problem til jeg leste om han der...Og alle damene som ville ha akkerat sånn som han forklarte- som er litt "umulig" for en person som meg. Har aldri opplevd å gi noen voldsomme kramper heller... Men dem pleier å bli fornøyd- tror jeg da. Dem har aldri klagd. Men kanskje dem tenkte det inni huet sitt uten å si det til meg. Jeg pleier å merke hvis dem ikke syns det var non bra følelse. Men noen ganger veit man ikke hva som blir feil...
Stinelin Skrevet 13. april 2010 #50 Skrevet 13. april 2010 Så passende at du vinker til Kevin. Tråden er over alle hauger gammel, og fyren har ikke vært her på fem år. Kanskje han faktisk fikk seg dame istedenfor å skrive noveller på nettet om hvor fantastisk han er Lurer på hvor mange av de som fremstiller seg som superelskere på ettet er det i det virkelige liv... hehe. De hadde nok ikke brukt mye tid her ine da. Jeg driter i hvem og hvor personen bak Kevin er, og vinker mest for å signalisere at SLIK vil jeg gjerne ha det. Det var vel det som var spørsmålet her. 1
Gjest Slikkkargutten Skrevet 13. september 2010 #51 Skrevet 13. september 2010 - Hvordan skal jeg gå frem for å slikke en jente? - Hvor skal det slikkes? - Skal det bare slikkes, eller skal det suges også? - Hva liker dere - hva er best? Har ikke noen kjæreste for øyeblikket, derfor prøver jeg å spørre her... På forhånd takk. Legg finger på klitoris, derretter slikker du rompehullet, det liker alle jenter, menst start med selve ''hullet'' stikk tungen inn og ut menst du vibrere klitoris. dette vil bli suksess!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #52 Skrevet 13. september 2010 - Hvordan skal jeg gå frem for å slikke en jente? - Hvor skal det slikkes? - Skal det bare slikkes, eller skal det suges også? - Hva liker dere - hva er best? Har ikke noen kjæreste for øyeblikket, derfor prøver jeg å spørre her... På forhånd takk. Ok...mitt svar er: la være. Mange av oss liker det ikke! Det blir bare masse fomling med en kjip tunge fra en laber fyr som ikke aner hva han driver med. Nei takk.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #53 Skrevet 13. september 2010 Legg finger på klitoris, derretter slikker du rompehullet, det liker alle jenter, menst start med selve ''hullet'' stikk tungen inn og ut menst du vibrere klitoris. dette vil bli suksess! Eh...neei!!! Helt feil!! :-(( 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #54 Skrevet 13. september 2010 Legg finger på klitoris, derretter slikker du rompehullet, det liker alle jenter, menst start med selve ''hullet'' stikk tungen inn og ut menst du vibrere klitoris. dette vil bli suksess! Æsj! 1
K.A. Skrevet 15. september 2010 #55 Skrevet 15. september 2010 Gutter er forskjellige, jenter er forskjellige. Det finnes ikke noe fasitsvar på hva slags teknikk man skal bruke. Bare man liker og nyter det man gjør (altså når man gir), er mesteparten av jobben gjort.
Parvati Skrevet 15. september 2010 #56 Skrevet 15. september 2010 Så jenter, hvis det er noen flere av dere der ute, som ikke liker å bli slikket, hvorfor liker dere det ikke? Er det frykten for å lukte/ smake vondt som er det verste? Vet at denne tråden er gammel som fjell, men følte allikevel for å svare på dette spørsmålet. For det første; Jeg LIKER det. Men jeg har også hatt ganske store problemer med å slappe av og ta imot, spesielt når jeg var yngre. For meg handlet det ikke om redsel for smak eller lukt; det handlet mer om redsel for å miste kontrollen sammen med en som hadde kontroll over meg. Jeg er en kontrollfrik. Det var årsak nr 1. Årsak nr 2 var at jeg ikke er noe særlig glad i å gi menn oralsex, og jeg følte at "gjelda" bare vokste og vokste. Jeg skjønte nok ikke hvor mye han tente på å slikke meg. Nå som vi er eldre og klokere, og flinkere til å snakke sammen, går alt så mye bedre 1
Gjest Trissa Skrevet 15. september 2010 #57 Skrevet 15. september 2010 Jeg tror nøkkelordet for god oralsex med ei jente er at man lytter til signaler. Jenter pleier bevisst eller ubevisst å gi fra seg signaler når noe man gjør er godt. Prøv deg frem, ikke vær redd for å drite deg ut. Det er allikevel et ømfintelig instrument, som man må behandle relativt varsomt. En akt med oralsex er som et samleie, bygd opp med forskjellige stadier. Man har også her forspill, akt og etterspill. Jeg liker å erte litt, bruke god på å sirkle inn den gode, deilige knoppen. Jeg liker smaken, jeg liker å se en buktende kvinnekropp under min lekende tunge. Jeg har hatt mye mer oralsex enn selve samleier. Jenta mi skal vite at hun har god tid. Ringer telefonen får den bare ringe, ringer det på døra, åpner vi ikke. Dette er vår kosestund. Vi kliner litt med klærne på og kler av hverandre enda det er hun som skal koses med. Hun liker å se meg bankende, hard og stor foran seg. Hun bestemmer alltid stilling vi skal bruke til akten, siden det er hun som skal nyte dette til det fulle. Jeg elsker det uansett. Jeg kysser kroppen hennes til hun sprer bena. Da er hun klar. Men jeg sirkler inn. Innsiden av lårene blir slikket, kysset, mens jeg stryker henne over siden av rumpa hennes og lårene, ryggen, brystene. Når hun så tar hodet mitt og leder inn mot knoppen, leker jeg gjerne rundt.... slikker litt på leppene rundt og stikker tunga litt inn. Så danser tunga på knoppen i forskjellig tempo og trykk. Så holder jeg opp noen sekunder før jeg fortsetter igjen. Etterhvert som kroppen hennes bukter mer og mer under meg, legger jeg sakte mer og mer trykk på, og skifter til litt raskere tempo. Når det er like før, kan jeg plutselig slikke henne veeeldig sakte, til hun kommer i voldsomme kramper. Om hun vil ha finger eller ikke, finner jeg ut av etterhvert.... og hvor hun vil ha fingeren... Oralsex er bare herlig.... ojojoj..hvor fant hun deg?? Akkurat slik liker jeg det!! kom hit med deg <3
Gjest Bond Skrevet 14. august 2011 #58 Skrevet 14. august 2011 Tråden ryddet for krenkelser Bond, mod
Knirke Skrevet 14. august 2011 #59 Skrevet 14. august 2011 Så jenter, hvis det er noen flere av dere der ute, som ikke liker å bli slikket, hvorfor liker dere det ikke? Er det frykten for å lukte/ smake vondt som er det verste? Jeg liker ikke å motta oralsex overhodet. I begynnelsen skyldtes det kanskje bluferdighet, men nå tenker jeg bare "Å neeeeei..." hver gang en mann prøver seg selv om jeg har SAGT rett ut at jeg ikke liker det Svaret er jo selfølgelig "Det betyr bare at du ikke har møtt noen som har gjort det riktig!" Mulig det, men jeg skjønner ikke hvorfor alle menn insisterer så hardt på å prøve... Jeg synes det kiler, det er ekkelt når han puster inn og det blir et slags kaldt vinddrag der nede, og dessuten klarer de aller fleste å treffe et punkt som er helt ekstremt ubehagelig, uten å gjøre vondt (jeg ville heller foretrekke at ting gjør vondt enn akkurat den følelsen)
Gjest Ronkegutten Skrevet 14. august 2011 #60 Skrevet 14. august 2011 Nøtteliten bor i toppen av eit tre, han ronker san som alle kan få se, og hopp og sprett og kjo og hei den hvite strålen deler seg, så brøler nøtte liten LIGG MED MEG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå