Gå til innhold

Hvorfor kan ikke NRK sende disse favorittene om igjen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

1) Rød snø:

http://www.youtube.com/watch?v=67UtgFE5zG8

2) Det var en gang et menneske:

http://www.youtube.com/watch?v=0yT3XbSorx0

3) Nikolai & Julie (dansk)

4) Charlot & Charlotte (dansk)

5) Madicken (svensk)

6) Tornefuglene (australsk?)

7) Romantiske og sterke dramaer med mye kjærlighet og sånt?

Det er alt for lite romantikk og kjærlighet som blir sendt av NRK, synes jeg. Det er da ikke noe å spare på? Send minst en go'film i ukehverdagene og gjerne lørdag og søndag formiddager :love:

Mer sensuelle dramaer, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Madicken, begge filmene, gikk på TV 2 forrige søndag. :lol:

Jeg tror NRK satser på å sende slike serier på den nye kanalen, NRK3 som har en noe yngre målgruppe enn "vanlig" NRK har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madicken, begge filmene, gikk på TV 2 forrige søndag. :lol:

Jeg tror NRK satser på å sende slike serier på den nye kanalen, NRK3 som har en noe yngre målgruppe enn "vanlig" NRK har.

Så synd at jeg glipp av Madicken!

I såfall gleder ejg meg til NRK 3 :jepp: Men jeg er liksom 30 år da - og savner "Rød snø" og dramaer med kjærlighet -

Du mener jeg er i målgruppen for NRK3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte et intervju på radioen her forleden med en eller annen fra NRK vedr den nye kanalen NRK3, og på ham hørtes det ut til at de bla skulle sende igjen gamle Barne TV klassikere som Lekestue, Portveien, Pompel og Pilt, Pelle Parafin, Brødrene Dahl osv. Og dersom dette stemmer har vi "gamlingene" på 30+ mye å se frem til :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte et intervju på radioen her forleden med en eller annen fra NRK vedr den nye kanalen NRK3, og på ham hørtes det ut til at de bla skulle sende igjen gamle Barne TV klassikere som Lekestue, Portveien, Pompel og Pilt, Pelle Parafin, Brødrene Dahl osv. Og dersom dette stemmer har vi "gamlingene" på 30+ mye å se frem til :juhu:

Var ikke det på den nye barne-tv-kanalen? Men på natta og sånn?

Spiller ingen rolle for meg, bare de sender det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke det på den nye barne-tv-kanalen? Men på natta og sånn?

Spiller ingen rolle for meg, bare de sender det :ler:

Jo, det har du helt sikkert rett i, for det var snakk om natt-sendinger og mulighet for å stemme frem favoritter osv.

Hurra for Barne-Tv-jukebox-eller-Svisj-eller-hva-det-nå-måtte-bli!!!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Rød Snø har jo kommet ut på dvd, har gått til innkjøp jeg, lurer på om det er like skummelt idag.

Ellers har jeg lyst til å se de gamle barnetv seriene omigjen jeg, mest for å mimre litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hadde det så moro med å se på Mysteriet med det levende lik, Are you afraid of the dark og Brødrene Dal. Hadde vært gøy å se dem igjen bare for "gamle dagers" skyld :jepp:

Ellers synes jeg faktisk det var veldig synd at TCC(The Children's Channel) gikk konken. Pleide å se på denne hver eneste dag da jeg var yngre og synes det hadde vært kjempegøy dersom mine fremtidige barn hadde hatt samme muligheten :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligger masse Are you afraid of the dark på Youtube. Både klipp og hele episoder. Her for eksempel.

Mange av de gode, gamle seriene er å finne der - og andre steder på nettet - også.

Endret av Gjenglemt sykkellås
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på et gjensyn med Marerittet!

Jeg også! Er det virkelig flere enn meg som husker den? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Husker den var kjempespennende og ekkel, turde nesten ikke å gå og legge meg etter å ha sett på dette på lørdagskvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mer Fleksnes, Albert & Herbert, Fame, filmen "Killing me softly" m/ Heather Graham, romantiske filmer, dramaer, miniserier og serier!

"If tomorrow never comes", Danielle Steele"-serier, Tornefuglene, Dynastiet, Falcon Crest, "Midtnight Caller" (Jack Killian), Dallas, det finnes mange filmer som "As good as it gets" og "Baby boom", så hvorfor ikke sende flere av dem oftere?

Det blir stadig produsert nye, så hvorfor være så sparsomme?

Pizza er ikke forbeholdt lørdager...og gode filmer og serier kan vi få hver dag.

NRK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...