Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Endelig fant jeg denne tråden!

Idag er jeg frustrert. Har opplevd noe som sikkert mange, for ikke å si alle opplever av og til.

Nemlig at man har en "sak på gang", som ofte gjelder penger, enten med banken, megler eller lånekassen for den del.

Så viser det seg at saken blir utsatt og trenert fordi den som behandler saken er på FERIE eller "har noen dager fri" som jeg fikk beskjed om idag! Oh my God.

Har venta på pengene mine i over to uker nå. MINE penger, ikke lån, men gevinst av et salg. Og jeg sitter her stuck og venter på telefon fra den nye saksbehandleren, som jeg brukte en time på å sette inn i saken. Grr.

Hvorfor reiser folk i visse jobber på ferie uten å ordne litt opp først?? Som de sier i filmer; "hello, I'm a PERSON"!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som irriterer meg mest er idioter på reise som ikke skjønner at det er en god ide å gjøre seg klar mens de står i kø til sikkerhetskontrollen på flyplassene, men skal begynne å pakke fram alt mulig som pcèr, toalettmapper osv akkurat når det er deres tur til å gå igjennom ( de samme folkene reiser ofte med en sekk på ryggen, som de tydeligvis har glemt at de har på seg, for de svinger seg hit å dit og smeller sekkene sine i alle som står rundt)...og ikke nok med det, de skal i tillegg ta av seg jakker, belter osv OG tømme lommene.... etter kontrollen står de samme folkene å pakker sammen og kler på seg LIKE VED enden av røntgen maskinen....dette istedet for å gå bort til benkene og bordene som stort sett er satt opp overalt, slik at folk kan stå der å gjøre disse tingene....nettopp for å unngå kø.....

Når man da endelig har kommet seg på flyet, så er det lignende mennesker med samme oppfatning om at de er aleine i verden, som stiller seg MIDT i midtgangen å begynner å leite fram bøker, kryssordblader o.l. de føler at de trenger i løpet av flyturen, og igjen skal jakka av og legges møysommelig opp i bagasje rommet før de endelig finner det for godt å innta plassen sin.

Så får man omsider lov til å sette seg på sin egen plass, slapper litt av og er etterhvert oppe i lufta....og DA skal j**elen foran legge setet sitt heeeeelt bak, gjerne samtidig som kaffen eller måltidet blir servert, sånn at man må sitte med matbrettet trødd opp i fanget....

prøver man å løse situasjonen ved å legge sitt eget sete ett lite hakk bak, sitter det garantert en unge der som sparker i setet,henger over sete ryggen, eller stikker hodet inn mellom setene og sier hei utallige ganger.....sååååå søtt :glare:

Men allikevel elsker jeg å reise...... :sjenert:

Endret av bobbi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver man å løse situasjonen ved å legge sitt eget sete ett lite hakk bak, sitter det garantert en unge der som sparker i setet,henger over sete ryggen, eller stikker hodet inn mellom setene og sier hei utallige ganger.....sååååå søtt :glare:

Men allikevel elsker jeg å reise...... :sjenert:

Prøver å tenke på http://www.youtube.com/watch?v=NWjZpWaii9o, når slike "søte" små irriterer meg. :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det er så utrolig tydelig når vi har forelesninger, hvem som kommer rett fra videregående.

I det ene faget jeg tar er det flest eldre elever. Når foreleser snakker så sitter folk stille og hører på, kommer ved velformulerte innspill, og ingen begynner å pakke før han faktisk er ferdig.

I det andre faget er de fleste yngere. Når foreleser prater sitter det gjerne flere andre og prater med hverandre samtidig. Vi er bare 13-14 stykker i rommet, så det burde ikke være så vanskelig å høre hva foreleser sier. Men når det sitter folk på alle kanter og prater "lavt" om hvor fulle de var sist helg, hvor fulle de skal bli denne helgen og alt annet mellom himmel og jord, så er det litt vanskelig for oss som prøve å følge med å høre hva undervisningen går ut på. Det er pause hver halvtime, og de klarer ikke å holde kjeft i 30 minutter. Jeg skjønner godt at foreleser blir forbanna.

På toppen av det hele begynner de å pakke når det er fem minutter igjen. Neida, det er ikke så veldig forstyrrende at du pakker ned sakene dine. Men når 10 stykker begynner å styre med dette samtidig så blir det faktisk en del støy, og noen av oss har lyst til å få med seg hva foreleser sa angående oppgaven som skal leveres neste uke.

Forbanna dritunger hele gjengen.

Jeg skjønner ikke hvorfor de gidder å møte opp hvis de ikke har tenkt å følge med.

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som irriterer meg i dag er at jeg har møtt en (tilsynelatende) flott og vakker mann som ikke svarer forsøkene mine på å nå ham.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den der Miriale Luxury reklamen begynner å irritere meg sikkelig nå!!!!!! Har faktisk en gang, i et øyeblikk av svakhet, bestilt nøyaktig et sånt undertøysett som på bildet her inne... Det var laget i en elendig kvalitet og passformen på trusa var helt absurd, må ha vært tilpasset skrittet til en elefant....selve stringen var ihvertfall sinnsykt lang. I tillegg datt den ene spilen ut av bh allerede første dagen jeg hadde den på meg...og det var riktig størrelse..... ååååååå - teite reklame :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Rosemor

Det er fredagskveld, klokken har passert 21, og familien har satt seg i sofakroken for å slappe av etter en lang og hektisk uke.

Da plinger dørklokka, sønnen går for å åpne, og roper: "mamma, det er til deg, en dørselger tror jeg".

Jeg tenker at det kan jo ikke være det på et slikt tidspunkt, men jammen har han rett, en selger fra Securitas står ved døren, og vil selge meg en alarm.

- Beklager, jeg er ikke interessert.

- Du har....?

- Ja, jeg har alarm. Jeg er som sagt ikke interessert (prøver lukke døren, men hun stiller seg i veien)

- Er alarmen koblet opp mot.....?

- Ja, det er den, og jeg er ikke interessert i å bytte. (prøver å lukke døren igjen, men hun presser seg i mellom, så jeg må slippe døren)

- Hvor mye betaler....?

- BEKLAGER MEN JEG ER IKKE INTERESSERT!!!! (Tar et skritt mot henne for å få tak i døren igjen, så hun må ta ett skritt bakover, og får endelig lukket døren)

Grrr!

Jeg skjønner at de vil selge, men når jeg avbryter dem hver gang de sier noe for å si at jeg ikke er interessert, og har sagt nei flere ganger, bør de skjønne at jeg faktisk mener "NEI".

Og de kunne vel valgt et noe bedre tidspunkt å komme på? (Mange av dem de ønsker å snakke med er jo faktisk borte på dette tidspunktet, fordi de bruker å tilbringe helgene på hytta)

Endret av Rosemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At nesten alt som er på nett. Dvs kommentarfelt under VG, nettavisen, etc, etc...

KUN er forbeholdt de som er logget på Facebook.....

Ikke alle som gidder å ha facebook, og det irriterer meg grenseløst lobbyvirksomheten fra flere hold...........

Drittlei FB ditt, FB datt...... Fuck facebook :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumme, fulle folk som skal kjøpe drikke i baren.....

jeg tar imot en bestilling, får betaling og skal gå og lage en drink/skjenke vin/tappe øl.....

Så kommer det ALLTID en person: Jeg skal ha en øl!

Meg, mens jeg er på vei for å hente øl/glass/vin e.l. "vent litt.."

når jeg har hentet ølen/vinen og er på vei tilbake til kunden... så kommer den samme personen som istad: "jeg skal ha en øl!"

meg: "vent litt!"

så kanskje vinen blir tom, og jeg må åpne en ny kartong. De vinkartongene syns jeg er stress, så noen ganger kan jeg stå og slite litt med dem...

så kommer samme personen IGJEN: 'jeg skal ha en øl!'

meg: *IGNORE*

kunden: hallooo?? jeg skal ha en øl! hallooo! jeg skal ha en øl jeg skal ha en øl jeg skal ha en øl!

meg: "VEEEEEEEEEEENT LIIIIIIIIITT!!!!"

Helvette!!!

og når vi stenger!!

"jeg skal ha en øl."

meg: "beklager det er stengt nå"

kunde: "kom igjen da. bare en øl!"

meg: "beklager. stengt. kan ikke"

kunde: "er det så farlig da? bare eeeeen øl"

meg: "sorry. jeg kan ikke servere øl etter kl 2. hvis mattilsynet kommer da så stenges stedet."

noen kunder maser lenge, noen går heldigvis....

så har vi jo de som glemmer hva de har bestilt.... de som betaler også bare forsvinner de når jeg snur meg for å lage drink e.l... så kommer de tilbake 5 min senere og er sure fordi de ikke fikk drinken sin... eeeeh!!

og de som bestiller, og når de skal betale snur seg mot en kamerat og blir stående å prate lenge med hånda på kortholderen.... føler meg litt dum som må stå og pirke på kundene.

ja hadde en jævlig dårlig dag på jobb på lørdag :(

tenk gjerne over hvordan dere oppfører dere ute på byen når dere kjøper i baren!! xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...