Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Chrizzy

Det plager meg sånn at åååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:kjempesinna::lete::pisk: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte:

Endret av Chrizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over meg selv. Hvorfor kan jeg ikke væer mer effektiv og slutte å KG-surfe når jeg skal jobbe? :frustrert:

Det irriterer meg å!

Jeg er så slapp og ustrukturert at jeg aldri får gjort det jeg skal! Det har tatt meg mange dager å få ryddet et rom og jeg er ikke ferdig.. AAAAAAAaarrrg! Jeg vet jeg bare har meg selv å skylde på, men jeg trenger hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over huseieren som legger seg opp ialt vi gjør/ ikke gjør, men som driter i om han selv og familien følger de samme reglene. Jeg vil flytte, og neste gang skal det være en plass hvor huseierne selv ikke bor! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære alle som reiser kollektivt!

jeg skjønner at dere gjerne vil sikre dere de beste plassene, og er livredde for at noen kommer dere i forkjøpet, men det er faktisk mulig å slippe av oss som vil av, før dere kappløper mot favoritt-setet.

ikke bare er det mulig, men det er heller ikke spesielt vanskelig, og heller ikke et stort offer. for det er da vitterlig ikke så greit å gå inn mens tyve andre er på vei ut? mye enklere om man venter litt.

og til deg, damen i grønn jakke, som ikke lot meg komme av med barnevogn på 37-bussen igår... jeg spurte veldig pent om du kunne vente litt, så da er ikke himling med øynene, og knuffing med albuene det beste alternativet. det hele endte jo med at ingen av oss kom noen vei, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg over:

Det faktum at jeg ikke skal gå på skole dette året, men heller jobbe litt.. Jobber ca. så lite at jeg får kjempemye fritid. Kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg litt irritert på en arbeidsgiver som synes det er på høy tid at jeg kommer tilbake på jobb, slik at jeg kan komme videre med livet... jeg har vært sykemeldt i fire uker etter at sønnen min døde. Dette sier hun i samme setning som hun forteller om sin første skilsmisse og hvor nedbrutt og syk hun ble da, og var leeeenge sykemeldt, men at det gjorde henne godt å komme i jobb igjen. For en innsikt!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

I dag morrest ble jeg skikkelig irritert på bussen. Bussjåføren spilte ekte heavy metal musikk, høyt! D var ikke radio, for d var mange på rad.. Ærlig talt, synes man kan ta litt hensyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninen utlogget

Jeg er irritert over ekspeditøren på bakeriet jeg var på i dag:

Jeg: Jeg vil ha Grønn salat med ost og skinke

Hun: Grønn salat?

Jeg: Ja det står her: Grønn salat med ost og skinke, 35 kroner.

Hun: Åja, det er de salatene der. (Peker på pastasalater i esker)

Jeg: Er det noe grønn salat der?

Hun konfererer med en annen og mumler noe sånt som: Jeg kan lage en.

Hun begynner å legge pastasalat i en skål.

Jeg: Ikke så mye pasta, jeg vil ha grønn salat.

Etter mye om og men (Brød? Dressing?...) er det tid for betaling. Jeg gir henne en 50-lapp.

Hun: Det blir 55. (Det var prisen for pastasalat ifølge menyen)

Jeg: Å, jeg bestilte jo den grønne salaten til 35 kroner.

Hun: Nei det er de der og de er bare til å ta med (Peker på pastasalater i esker igjen)

Jeg ble så paff at jeg ikke kranglet noe mer, men jeg lurer fortsatt på når bestillingen min sluttet å være grønn salat til 35 kroner... Tror ikke det blir stamstedet mitt.

Irriterer meg fortsatt, men jeg hadde vel ikke vunnet så mye på å krangle med henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderella
Jeg er irritert over ekspeditøren på bakeriet jeg var på i dag:

Jeg: Jeg vil ha Grønn salat med ost og skinke

Hun: Grønn salat?

Jeg: Ja det står her: Grønn salat med ost og skinke, 35 kroner.

Hun: Åja, det er de salatene der. (Peker på pastasalater i esker)

Jeg: Er det noe grønn salat der?

Hun konfererer med en annen og mumler noe sånt som: Jeg kan lage en.

Hun begynner å legge pastasalat i en skål.

Jeg: Ikke så mye pasta, jeg vil ha grønn salat.

Etter mye om og men (Brød? Dressing?...) er det tid for betaling. Jeg gir henne en 50-lapp.

Hun: Det blir 55. (Det var prisen for pastasalat ifølge menyen)

Jeg: Å, jeg bestilte jo den grønne salaten til 35 kroner.

Hun: Nei det er de der og de er bare til å ta med (Peker på pastasalater i esker igjen)

Jeg ble så paff at jeg ikke kranglet noe mer, men jeg lurer fortsatt på når bestillingen min sluttet å være grønn salat til 35 kroner... Tror ikke det blir stamstedet mitt.

Irriterer meg fortsatt, men jeg hadde vel ikke vunnet så mye på å krangle med henne...

:fnise:

Bare lurer, men er det ikke litt drøyt å det hele tatt å kalle salaten for grønn? Det burde ha ringt en bjelle der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir som oftest irritert av fordomsfulle mennesker og egoistiske mennesker, generelt sett.

Møtte på en sånn (e.... menneske). På butikken faktisk. Jeg var før han i køen og hadde noen varer satt på bånd, så kom min kjære og skulle gi meg resten av varene. Så løp denne middelaldrende mannen foran meg og sa han var før meg, sant... Så begynte min kjære å kjefte på ham, og jeg bare sa han bare skulle la han gå. For vi kan bare kontrollere egen lykke og ikke andres, ikke sant?

Mener bare at vi ikke skal synke til det nivået, og heller være kontrollerte og rolige i en slik situasjon med stressmennesker. Har altformange ganger tatt meg nær i slike situasjoner, hvor jeg egentlig ikke burde.

Vi trenger ikke straffe dem, fordi de allerede straffer seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg over voksne mennesker som sniker i køer!!

Jeg blir alltid litt satt ut når dette skjer, og klarer ikke si noe, men neste gang.. Daa!!!

Da skal jeg si; "Hvor gammel er du da, 5 år? Har ikke mora di lært deg at det er uhøflig å snike i kø? Patetisk! Du får vente på tur du som alle andre, jeg var før deg!"

Regner med jeg kommer til å være aldri så lite fornøyd med meg selv etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jeg liker snike-historier! samtidig som jeg blir litt irritert på deres vegne.

jeg slapp en eldre dame forbi meg, siden hun bare hadde en liten kurv, mens jeg selv hadde en stooor. men vel fremme i kassen trekker hun frem en handleliste (!).

"vær søt og hent margarin. og blåbærsyltetøy uten ditt og datt. og ost. og kaker må jeg ha. og... så videre, og så videre...".

etter en løpetur rundt i den store butikken, var kassa-mannen endelig tilbake.

tid for å diskutere pris...

"19,90 sier du? det er for meget. jeg er pensjonist, ser du. nei, gi meg nå heller en litt rimeligere, du. ævvro shåpper?? har jeg aldri hørt om. hent meg heller en fra nora, du".

køen bak meg blir stadig lengre, og jeg angrer noe helt vanvittig på at jeg lot henne gå først. hun kunne i det minste informert om at handlekurven hennes kun inneholdt det hun klarte å finne selv, og at hun skulle ha myyye mer...

det hele ender med møysommelig leting etter mynter til å betale med ("jeg stoler ikke på sånne moderne betalings-kort. svindel, er hva det er."), og en grundig gjennomgang av kvitteringen.

"hodekål? nei, det har jeg ikke kjøpt... jo, der er den, ja. jaja. jeg får vel bruke den til suppe. sild? nei, slikt skulle jeg ikke handle idag... den må jeg få levere tilbake... hvor lages disse kakene, du?..."

aaaaahhh!!! men det ble jo endel humring fra oss bak, da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdens verste husmor

I dag er min frustrasjon telefonselgere!

Fire ganger har jeg blitt oppringt av det samme nummeret i dag, og av disse fire gangene ble tre av oppringningene avbrutt akkurat i det jeg tar av røret.

Jeg fant ut hvem som ringte meg, og ringte til dem for å si at dette ikke var akseptabelt.

Forklaringen var at det var er server som ringte opp tilfeldige nummer, og hvis det ikke var en selger tilgjengelig da jeg svarte, ble samtalen brutt.

HVORFOR I HEL**** ringer de meg hvis det ikke er en selger ledig? Og hvordan klarer de å gjøre det samme 3 ganger i løpet av få timer?

Jeg klarte å forholde meg rolig, men ga henne beskjed om å slette meg fra listen deres, noe hun skulle gjøre umiddelbart.

To minutter etterpå ringer de jaggu fra samme nummeret igjen.

"Hei. Jeg ringer fra Xxxx, og jeg skal ikke selge deg skrapelodd eller noe. Jeg lurte bare på om du hadde hørt om xxxx?"

Da eksploderte jeg! (Jeg er ikke særlig stolt av det :sjenert: )

"Ja, jeg har hørt om xxxx, men jeg er ikke interessert i å snakke med deg! Dere har lagt på røret til meg tre ganger i dag, og det finner jeg uakseptabelt!" :kjefte:

Stakkars jente! Hun mumlet bare "ok" før hun la på.

Det var jo ikke hennes feil, men da var begeret fullt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: denne

Og at vi er så slemme med jorden og mennesker i fattige land. :kjefte: Og at folk lukker hjernen for det fordi de ikke gidder å tenke seg om eller forandre livsstilen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror folk at de automatisk har rett til å gå foran i køen hvis de kjenner den som står først? Spesielt hvis det er en laaang kø... Fy! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over telefonselgere som ringer og ikke greier å forstå at nei er ett nei.. eller at de ringer å vekker meg klokka 10 om morran etter at jeg har hatt nattskift på jobb.

Og jeg irriterer meg over naboen under meg, som hevder at jeg bråker for mye.. Jeg tramper vist for hardt i gulvet. Med mine 50kg så kan jeg ikke se for meg at jeg tramper rundt som en elefant. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jepp, det er fordomsfullt, men jeg har mye oftere blitt "sneket på" av eldre mennesker enn av yngre.:

Jeg sa i fra til en slik gammel dame for noen dager siden, og det føltes godt. :sjarmor: Det var på Narvesen, jeg skulle kjøpe bussbillett, og plutselig kommer det en gammel dame, trenger seg forbi meg og sier til ekspeditøren: - Er det greit om jeg går først? - Øøøøh, sier ekspeditøren, som er ganske ung.

Men da fikk jeg nok, så jeg sa at den hun bude spørre var meg, og nei, det var ikke greit, hun fikk vente til jeg var ferdig.

Jeg koste meg stort. Og damen gikk ut av kiosken med et fnys.

aaaaahhh!!! men det ble jo endel humring fra oss bak, da :fnise:

Det kunne blitt en vanvittig morsom kortfilm! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...