Knøttet Skrevet 30. mai 2008 #2061 Skrevet 30. mai 2008 Kjempefine magen! :-D Hm, ekkelt med hovne ben... Ville ringt og hørt uansett jeg, ikke for å skremme deg altså Iallfall høres det ut som en god plan å få låne blodtrykksapparat og sjekket det ut Men som det ble sagt her så kan det jo ha noe med varmen å gjøre, jeg tror jeg påvirkes av varmen iallfall. Åh, kanelsnurrer! Nå fikk jeg lyst hjem til farmor og nystekte kanelsnurrer... God natt, og god helg!
Amused Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #2062 Skrevet 31. mai 2008 God lørdag alle sammen! Jeg beklager at jeg er så treg til å oppdatere meg inne i dagbøkene dere, men det går litt i ett for tiden her Ikke at jeg stresser rundt, men det er mye besøk og sånt. I går fikk vi endelig besøk av lille nevø, han er såååå fin! Ser ikke ut til at han har fått noen varige mén etter operasjonene Jeg er egentlig ingen baby-person , så jeg ble nesten litt engstelig i går, for hva om jeg ikke føler noe for lillesnuppa når hun kommer? Men jeg tror nok beskytterinstinktet dukker opp først og fremst, og så kommer nok morsfølelsen etterhvert, hvis den ikke kommer med en gang Jeg er jo så glad i henne allerede, og tenk, hun kan være her når som helst :rødme: Men ingen tegn til fødsel ennå Gratulerer til jente 79 som har fått en nydelig gutt!
Amused Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #2063 Skrevet 31. mai 2008 Åja, glemte å si at jeg fortsatt er like hoven i beina, det ser idiotisk ut Men gjør ikke vondt, og blodtrykket mitt var 120/70 i går, så jeg tar det ikke så tungt Nå skal jeg sette en brøddeig før jeg vagger bort til svigers for å drikke kaffe og treffe lille nevø igjen, skjønne gutten. Kanskje jeg tør å holde ham i dag, jeg gjorde ikke det i går siden jeg følte at magen min er i veien. Og så er han litt var på hvem som holder ham. Men åå, som jeg gleder meg til jenta vår kommer :-D
Amused Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #2064 Skrevet 1. juni 2008 Søndag, og jeg våknet ikke før kl. 11.15 Hadde håpet at noe skulle skje i natt, så jeg har vært litt grinete og lei i dag, og særlig fordi de føder som bare det i terminklubben min på et annet forum Men jeg har jo alltid vært forberedt på å gå over termin, så jeg får bare holde ut i et par-tre uker til, maks. Det er heldigvis ikke så mange som maser om når det skal skje ting, men jeg merker at nabokjerringa begynner å gå meg på nervene! Hun er hjemmeværende, og jeg ser med gru på hvor nysgjerrig og slitsom hun kommer til å bli når jeg skal ut og trille. Nåde henne hvis hun så mye som prøver å stikke hodet over skilleveggen på verandaen! Har fått fremkalt 300 bilder :juhu: , så nå har jeg noe å finne på framover, skal få dem inn i album :-D Synes det er deilig at det ikke er så varmt i dag, er litt mindre vann i beina nå. Ble helt rørt da jeg så hvor flink samboeren min var mot lille nevø i går :rødme: Og han kler så godt å ha en liten baby på brystet
marsy Skrevet 1. juni 2008 #2065 Skrevet 1. juni 2008 Jeg er egentlig ingen baby-person , så jeg ble nesten litt engstelig i går, for hva om jeg ikke føler noe for lillesnuppa når hun kommer? Men jeg tror nok beskytterinstinktet dukker opp først og fremst, og så kommer nok morsfølelsen etterhvert, hvis den ikke kommer med en gang Jeg er jo så glad i henne allerede, og tenk, hun kan være her når som helst :rødme: Jeg var (og er) ingen babyperson heller. Er egentlig ikke spesielt glad i barn engang Men min egen er noe helt annet! Beskytterinnstinktet slo inn når brannalarmen gikk på sykehuset når hun var 2 dager gammel. Morsfølelsen kom gradvis, men kom først ordentlig etter 5 uker. Ingenting å bekymre seg over, hvis den ikke kommer med en gang ihvertfall - man må jo bli kjent først
Lilith Skrevet 1. juni 2008 #2066 Skrevet 1. juni 2008 (endret) Innom som snarest i reklamepausen Morsinstinktet kommer nok. Jeg er ingen babyperson, jeg heller, men tror det blir noe helt annet med min egen unge. Føler det på meg Ha en fin kveld! Endret 1. juni 2008 av Lilith
Gjest Revenka Skrevet 1. juni 2008 #2067 Skrevet 1. juni 2008 Det blir nok annerledes med egen bebis. Det kommer nok etterhvert om det ikke er der umiddelbart. Er jo ganske stor omveltning da, og man er sliten pluss alle hormonene da.
Niennah Skrevet 1. juni 2008 #2068 Skrevet 1. juni 2008 (endret) Fine magen! Jeg synes det er dritskummelt å holde småbebiser, men håper og tror at det blir anderledes med min egen. Det MÅ det jo. Får vel dreisen på det. Turte nesten ikke holde Trampe sin lillegutt. Endret 1. juni 2008 av Niennah
Simpleminded Skrevet 2. juni 2008 #2069 Skrevet 2. juni 2008 For en flott høygravid mage du har Amused! Tror nok den lille jenta deres vil bli ubetingsløst elsket av både pappa'n og mamma'n sin til deg!
Knøttet Skrevet 2. juni 2008 #2070 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er enig med de andre her, det blir noe helt annet med sin egen baby, og om morsfølelsen ikke kommer med en eneste gang så kommer den- garantert! Hovenhet er slitsomt, men godt du har et fint blodtrykk Denne varmen hjelper jo ikke akkurat på heller da... Er det ikke herlig å se mannen med baby? Blir helt rørt jeg, min er så skjønn med små barn Ha en fortsatt fin mandag!
**Emma** Skrevet 3. juni 2008 #2072 Skrevet 3. juni 2008 Håper formen er bra her inne. Termindatoen nærmer seg jo med stormskritt
Lilith Skrevet 4. juni 2008 #2073 Skrevet 4. juni 2008 Hvordan står det til med deg, Amused? Håper formen er bra, og at du ikke smelter bort i varmen!
Amused Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #2074 Skrevet 4. juni 2008 Jeg var (og er) ingen babyperson heller. Er egentlig ikke spesielt glad i barn engang Men min egen er noe helt annet! Beskytterinnstinktet slo inn når brannalarmen gikk på sykehuset når hun var 2 dager gammel. Morsfølelsen kom gradvis, men kom først ordentlig etter 5 uker. Ingenting å bekymre seg over, hvis den ikke kommer med en gang ihvertfall - man må jo bli kjent først Det er nok flere av oss enn vi tror Godt å høre at det blir noe annet med en egen baby, da. Ja, det tar jo tid å bli glad i noen uansett, tror jeg. Det er jo det samme med venninner og mann også, det tok litt tid før man ble glad i dem Morsinstinktet kommer nok. Jeg er ingen babyperson, jeg heller, men tror det blir noe helt annet med min egen unge. Føler det på meg Enig Jeg bare vet at jeg kommer til å bli utrolig glad i ungen min :rødme: Det blir nok annerledes med egen bebis. Det kommer nok etterhvert om det ikke er der umiddelbart. Er jo ganske stor omveltning da, og man er sliten pluss alle hormonene da. Åja, kan ikke si jeg gleder meg til barseltårene Men det skal gå greit, så lenge jeg vet det er midlertidig.
Amused Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #2075 Skrevet 4. juni 2008 Fine magen! Jeg synes det er dritskummelt å holde småbebiser, men håper og tror at det blir anderledes med min egen. Det MÅ det jo. Får vel dreisen på det. Turte nesten ikke holde Trampe sin lillegutt. Takk! Trodde den skulle være større nå som jeg er så nær termin, men kjenner jo at hun fyller godt ut plassen der inne. Det er nok helt klart at det blir annerledes med egen baby, ja. Jeg er også superpysete når det gjelder å holde andres babyer For en flott høygravid mage du har Amused! Tror nok den lille jenta deres vil bli ubetingsløst elsket av både pappa'n og mamma'n sin Takk for det, Simpleminded, det tror jeg også Hovenhet er slitsomt, men godt du har et fint blodtrykk Denne varmen hjelper jo ikke akkurat på heller da... Er det ikke herlig å se mannen med baby? Blir helt rørt jeg, min er så skjønn med små barn Beina er et kapittel for seg i disse tider, ja! Tror synet at min kjære med en baby i armene er noe av det søteste jeg har sett :-D Håper formen er bra her inne. Termindatoen nærmer seg jo med stormskritt Formen er knall! Hvordan står det til med deg, Amused? Håper formen er bra, og at du ikke smelter bort i varmen! Alt er bra her, blir bare litt sløv av varmen
Amused Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #2076 Skrevet 4. juni 2008 40 uker! Men nå kan hun godt komme, altså! 1 dag igjen til menstermin, 3 dager til ul-termin Jeg har ingen tegn til forestående fødsel, da. Litt murringer i magen og rygg i natt, men tror det kan like godt skyldes gåturen i går kveld og liggestillingen som at det er noe på gang, ja. Det er helt stille ute, ikke et vindpust, og tempen kommer til å krype over 28 grader i skyggen i dag, puh! Godt at jeg har i fryseren Skjønner ikke hvorfor katten absolutt skal være ute, det må da bli for varmt! Men han storkoser seg i hvert fall. Har hatt mye besøk av venninner de siste dagene, kjempekoselig. I dag kommer mamma og mannen hennes en tur innom, de hadde et ærend i byen. Typisk dem å ikke kunne ta turen en ettermiddag så de får møtt min kjære også De bor ikke langt unna, men det er visst veldig tungvint for dem å ta turen. Oi, der tror jeg de kommer!
MellonCollie Skrevet 4. juni 2008 #2077 Skrevet 4. juni 2008 40 uker Jeg er litt ekstra spent når jeg sjekker mobilen på morgenen nå, plutselig er det en melding der Sykt varmt ute ja. Kjæresten gikk nettopp innom H&M, og der hadde de tights for gravide. Jeg har aldri vært så fan av tights under kjole, egentlig ikke min stil. Men nå kapitulerer jeg :-D Orker ikke mer bukser...
pondusa Skrevet 4. juni 2008 #2078 Skrevet 4. juni 2008 Innom å tipper litt. Tror du blir mamma den 11.juni jeg.
Amused Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #2079 Skrevet 4. juni 2008 (endret) 40 uker Jeg er litt ekstra spent når jeg sjekker mobilen på morgenen nå, plutselig er det en melding der Sykt varmt ute ja. Kjæresten gikk nettopp innom H&M, og der hadde de tights for gravide. Jeg har aldri vært så fan av tights under kjole, egentlig ikke min stil. Men nå kapitulerer jeg :-D Orker ikke mer bukser... Får håpe det kommer ei melding om fødsel snart, ja! Jeg dristet meg til å bruke tights under kjole i fjor sommer, men følte meg aldri helt vel. Men hadde jeg ikke vært så nær termin nå, så hadde jeg definitivt gått for kjole og tights som gravid Nå har jeg hverken kjole eller tights som passer, så det blir bikini dagen lang Fant et miniskjørt i skapet i går, det passer utrolig nok, selv om det ble veldig mini-mini. Innom å tipper litt. Tror du blir mamma den 11.juni jeg. Tipping er notert! Reka: 5. juni Lilith: 8. juni Jente 79: 8. juni Pysepus: 8. juni Linky: 9. juni Niennah: 9. juni Ella*: 10. juni Knøttet: 10. juni Monica85: 10. juni MellonCollie: 11. juni Pondusa: 11. juni Caro: 12. juni Imli: 14. juni Endret 15. juni 2008 av Amused
Gjest Reka Skrevet 4. juni 2008 #2080 Skrevet 4. juni 2008 Nå begynner jeg popcornspisingen!!! Spennannes!! 40 uker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå