Gjest imli Skrevet 7. juni 2008 #2121 Skrevet 7. juni 2008 Termin! Måtte innom i dag for å sjekke God fødehelg!
Amused Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #2122 Skrevet 7. juni 2008 Dette kommer til å gå kjempebra! :-D Det tror jeg også - i dag Du har mange av de samme tankene som meg, men dette går selvfølgelig bra. :-D Det gjør det, ja. Sikkert ikke uvanlig at det går litt opp og ned om dagen TERMIN for ny sofa!! Også må jeg spise litt for dette begynner å blir spennende....!!! Alt kommer sikkert til å gå kjempebra!!! Masse lykke til med fødselen,da den PLUTSELIG starter! Takk, takk!
Amused Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #2123 Skrevet 7. juni 2008 for termindatoen i dag! :juhu: :popcorn: Gratulerer med ny sofa! For en vegetarianer så høres sofa i skinnimitasjon veldig bra ut Er du blitt hoven i ansiktet? Kanskje du har fått "fødeansikt" ? Tror jeg har vært for mye inne på SM jeg Kjenner igjen tankene dine om å ikke være klar for en liten baby, og å grue seg for fødselen... Tror jeg har fortrengt det hittil, men tror jeg kanskje får litt angst i det fødselen starter og jeg innser at snart må jeg ta meg av et lite nurk Godt du er roligere i dag, dette går helt bra! Ingen er forberedt på å bli foreldre før de har blitt de, og vi vet jo ikke hva vi går til siden vi ikke har opplevd det før. Men vi får kjempegod hjelp på sykehuset, og av familie og venner Sofaen ble knallfin! Skinnimitasjon liker vi, selv om det blir litt klamt i sommervarmen Er litt hoven i ansiktet, ja. Håper det er fødeansikt! :-D Men jeg har nok lagt på meg litt i ansiktet også, det er ikke så veldig kledelig, hehe... Ja, det er vanskelig å forberede seg ordentlig på noe man ikke har noen forutsetninger for å vite noe om Men det går jo bra, det er jo tross alt derfor vi er her på Jorden, hvis vi ser litt stort på det Forplantning, forplantning... Termin! Måtte innom i dag for å sjekke God fødehelg! Takk, imli
Amused Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #2124 Skrevet 7. juni 2008 Puuuh, for en varm dag! Men nå ser det ut til at det blir litt kjøligere ute heldigvis. Vifta går for fullt, og jeg sitter i nysofaen og blir litt klam i rompa Pusen sover på golvet under vogga, han er snurt fordi han ikke kommer seg under sofaen lenger, denne er jo så mye lavere under Noe er på gang i magen min. Lille baby dytter og presser, og jeg får litt vondt inne i magen et sted, det presser mot endetarmen, og jeg har også litt vondt utenpå magen, på sidene, liksom. Men bare litt, og bare av og til, så det drøyer nok ei stund ennå før det braker løs Skulle ønske jeg visste hvor lenge, men samtidig er det jo veldig spennende også Sitter og ser "Top 50 from the 90's" på VH1, mange gode minner, gitt! :-D Danset litt med lillesnuppa i magen til Depeche Modes's "Enjoy the silence", fine sangen Hun kommer til å bli oppfostret på rock (meg) og funk (min kjære)
Gjest Reka Skrevet 7. juni 2008 #2125 Skrevet 7. juni 2008 Tenk hvis du føder i den nye sofaen Tenk nå er det ikke lenge igjen!! Åå, plutselig er du blitt mamma på utsiden også!! :rødme: Og for en herlig musikk smak hun kommer til å få! Men tenk om hun plutselig velger andre baner da, som opera, hip hop eller noe sånt? Så herlig med sånne små vondter!! Eller kanskje ikke herlig, men innmari spennende!!!!! Lykke til med fødselen uansett når det skjer, og ha en fin lørdagskveld! ( :popcorn: :popcorn: )
marsy Skrevet 7. juni 2008 #2126 Skrevet 7. juni 2008 Her oppfostres det også til "ordentlig" musikk Har ikke testet Depeche Mode ennå, men har danset til alt fra Beatles til the Ark for termin!
Lilith Skrevet 7. juni 2008 #2127 Skrevet 7. juni 2008 Flinke dansedamene! Jeg har ikke danset med småen ennå, jeg - kanskje jeg burde begynne med det? I hvert fall viktig å sette standarden på musikken fra tidlig av, ja Termin i dag! Lurer på når hun bestemmer seg for å gjøre entre? Utrolig spennende! Og det kommer helt sikkert til å gå kjempebra Snart er du mamma! :juhu: Jeg gleder meg! Jeg - en fremmed på internett - gleder meg til du blir mamma. Det er en sprø verden!
Ella* Skrevet 7. juni 2008 #2128 Skrevet 7. juni 2008 Termin i dag! Spennende med litt vondter her og der Herlig med ny sofa da, fornyelse er gøy :-D Ha en fortsatt fin helg!
Knøttet Skrevet 7. juni 2008 #2130 Skrevet 7. juni 2008 Ja, kanskje det blir fødsel i nysofaen! Hihi, så søtt at pusen er litt snurt fordi han ikke kommer seg under nysofaen Herlig med mimremusikk! Det kommer tilbake så mange minner
Amused Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #2131 Skrevet 8. juni 2008 (endret) T+1 Uuuh, altfor tidlig å stå opp kl. 7 en søndag. Nå skal jeg legge meg igjen Lå og kjente på murringer som kom og gikk kl. 5 i morges, men som selvsagt forsvant da jeg stod opp Så fikk jeg ikke sove mer, men nå som jeg har fått frokost, er jeg trøtt igjen. Håper på litt i dag også, det er vel siste dagen på ei stund. Endret 8. juni 2008 av Amused
Amused Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #2132 Skrevet 8. juni 2008 Tenk hvis du føder i den nye sofaen Tenk nå er det ikke lenge igjen!! Åå, plutselig er du blitt mamma på utsiden også!! :rødme: Og for en herlig musikk smak hun kommer til å få! Men tenk om hun plutselig velger andre baner da, som opera, hip hop eller noe sånt? Så herlig med sånne små vondter!! Eller kanskje ikke herlig, men innmari spennende!!!!! Lykke til med fødselen uansett når det skjer, og ha en fin lørdagskveld! ( :popcorn: ) Hehe, skal ikke føde i sofaen, nei Hun skal få høre bare bra musikk, lillesnuppa, men det forundrer meg ikke om hun faller for Hits for Kids likevel :dån: Takk for lykkeønskninger Her oppfostres det også til "ordentlig" musikk Har ikke testet Depeche Mode ennå, men har danset til alt fra Beatles til the Ark for termin! Ordentlig musikk må til, ja! :Nikker: Flinke dansedamene! Jeg har ikke danset med småen ennå, jeg - kanskje jeg burde begynne med det? I hvert fall viktig å sette standarden på musikken fra tidlig av, ja Termin i dag! Lurer på når hun bestemmer seg for å gjøre entre? Utrolig spennende! Og det kommer helt sikkert til å gå kjempebra Snart er du mamma! :juhu: Jeg gleder meg! Jeg - en fremmed på internett - gleder meg til du blir mamma. Det er en sprø verden! Så artig at du gleder deg, Lilith! Blir jo nesten så man føler at man kjenner de her inne etterhvert :-D
Amused Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #2133 Skrevet 8. juni 2008 Termin i dag! Spennende med litt vondter her og der Herlig med ny sofa da, fornyelse er gøy :-D Ha en fortsatt fin helg! Ja, var spennende, men nå er det selvsagt helt stille Men sofaen gjør meg fortsatt glad Skjedd noe mer? :popcorn: Nei Hihi, så søtt at pusen er litt snurt fordi han ikke kommer seg under nysofaen Herlig med mimremusikk! Det kommer tilbake så mange minner Hihi, ja, pusen er kjempesøt :rødme: Men veldig glad for at det er kjøligere i været i dag.
Amused Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #2134 Skrevet 8. juni 2008 Hehe, både jeg og min kjære sovnet i 3 timer etter frokost Viktig å lade opp til det store som skal skje! Men jeg merker absolutt ingenting til noen fødsel, og det er litt kjedelig, altså. I hvert fall nå som termin er passert. Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag. Kanskje besøke et vennepar eller ei venninne som har fått seg hundevalp. Vi får se
jente 79 Skrevet 8. juni 2008 #2137 Skrevet 8. juni 2008 Jeg også gruet litt for alle forandringene som skulle komme. Får håpe morsfølelsen din kom like lett som min, tror det gjør omstillingen mye enklere. Er noe eget med å se de nydelige, tillitsfulle øynene kikke opp på deg :rødme: Håper du slipper å vente for lenge nå
Amused Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #2138 Skrevet 8. juni 2008 Måtte innom og sjekke! Koselig det, imli Krysser fingrer! Hei forresten! Takk! Hei på deg Jeg også gruet litt for alle forandringene som skulle komme. Får håpe morsfølelsen din kom like lett som min, tror det gjør omstillingen mye enklere. Er noe eget med å se de nydelige, tillitsfulle øynene kikke opp på deg :rødme: Håper du slipper å vente for lenge nå Ååå :rødme: Håper morsfølelsen kommer fort her også, ja. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Mye murringer i dag :juhu: Og de blir verre når jeg reiser meg og går rundt Det er bra! Artig at noe skjer, i hvert fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå