Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende

Amused

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg pakke inn julegaver for mannen (jeg er ferdig med "min" side av familien, fikk gjort unna shoppinga etter jobb!), mens han spikrer opp taklistene på stua. Etterpå skal jeg se opptak av Grey's (eller samtidig?). Snart jul! :tre:

Og så :hoppe: litt for 40 sider! :perebrus:

Edit: smily-trøbbel

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fin kul du har fått! Syntes du hadde litt kul på første bildet også, jeg :)

:fnise: puppeproblemer har jeg ikke, ikke enda iallfall! Merker at de har blitt større, men bh-ene mine passer enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så begge bildene og ingen tvil om at du har fått en større kul på magen :rødme:

Moro å føle at det vokser :rødme:

:hoppe: for 40 sider :hoppe:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin kul du har fått! Syntes du hadde litt kul på første bildet også, jeg :)

Takk, Knøttet :klemmer: Kulen på det eldste bildet er nok bare kosekiloer, er jeg redd :fnise:

Får ikke klikka på bildet jeg... Eller er ikke det meiniga? Ser bare ett...

Nei, det går ikke an å klikke på dem... Rart at du ser bare ett, men det nyeste er jo det viktigste :jepp:

Ser bare det første bildet. Det var en fin liten bul :)

Å, takk :klemmer:

Jeg ser også bare bildet fra 15+0. Kjempefin mage jo :rødme:

Tusen takk :-D

Jeg så begge bildene og ingen tvil om at du har fått en større kul på magen :rødme:

Moro å føle at det vokser :rødme:

:hoppe: for 40 sider :hoppe:

Ha en fin dag :klemmer:

Ja, jeg trodde ikke magen ville vokse før senere jeg, men nå ser det ut til å øke på :ler:

Ha en fin dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg trodde ikke magen ville vokse før senere jeg, men nå ser det ut til å øke på :ler:

Er sånn her også :-D

Er vel noe som skal ha plass da. Men jeg også er overrasket over at en spire som er så liten kan ta såpass med plass... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er overraska over at det tar så lang tid før magen begynner å vokse jeg :ler: Kanskje min er god på å krølle seg sammen. Legen min sa det kom mye an på hvordan man bærer og hvordan ungen ligger. Noen står nesten inni der, mens andre ligger på tvers og breier seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, og så tror jeg det har litt å si at du har litt polstring fra før, at det dyttes opp og ut, om du skjønner :) Mens de som har stramme og sterke magemuskler og lite fett ikke får sånn kul med en gang. Kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra mannen som satt ved Mac'en og så på (!) at jeg tømte oppvaskmaskina i går:

"Amused, har du fått en liten babymage?"

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og så tror jeg det har litt å si at du har litt polstring fra før, at det dyttes opp og ut, om du skjønner :) Mens de som har stramme og sterke magemuskler og lite fett ikke får sånn kul med en gang. Kanskje ;)

:jepp: Er nok ikke usannsynlig det nei... Et sted må det jo gjøre av seg...

Sitat fra mannen som satt ved Mac'en og så på (!) at jeg tømte oppvaskmaskina i går:

:rødme: Koselig da. Mannen min også har blitt mer opptatt av magen min etter at kulen kom fram. Tror det ble litt mer virkelig for han da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har det stukket noe innmari nede i magen, nesten så jeg ble bekymret, men det skal jeg jo ikke bli ;) Og da jeg skulle klø meg nederst på magen, kunne jeg tydelig kjenne noe hardt der inne. Tror sannelig at livmora er i gang med et eller annet :fnise:

Her kan du registrere deg og få flotte tegninger over hvordan babyen utvikler seg fra uke til uke, med detaljerte beskrivelser :rødme:

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blir jo omtrent bekymret for alt en får av smerter, ivertfall jeg :fnise: Men prøver å holde roen å tenke at det nok er normalt. Er jo tross alt mye som skjer der inne.

Så koselig kommentar fra samboeren din da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så koselig da!! :-D

Mannen din har også mac, ja? hehe...

Tror ikke stikking i magen er farlig, det er vel verre om det er smerter. Stikking er vel som du selv sier at livmora di er i gang med ett eller annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...