VesleBråka Skrevet 21. mars 2003 #41 Del Skrevet 21. mars 2003 ...borre rasshøl på trehester... for en fantastisk straff. Men seriøst, hvis den nyheten er sann, at Uday Hussein er død, så er det svært gode nyheter. Jeg er ikke for dødsstraff per se, men synes norges versjon er bra. I ekstreme tilfeller som krig, kicker den inn og vi kan kvitte oss med quislinger etc. Dette er et slikt tilfelle. Uday (og quesay eller noe sånt er broren, se magasinet som gir en mild versjon) hussein er den ondeste mann jeg noen gang har hørt om. Jeg leste i Maxim (amerikansk) for par tre år siden en artikkel om djevelen. Han er ond og ustabil. Han slår ihjel folk etter innfallsmetoden, og er hevngjerrig samtidig. Maxim fortalte en historie om hvordan playboyen Uday kom kjørende i Porche'en sin, og fikk øye på en søt ung dame på vei til universitetet. Han stoppet og inviterte henne ut på date. Hun kjente ham igjen og visste hvor farlig situasjonen var, og sa så høflig og underdanig hun klarte "nei takk". Neste morgen gjentok det seg, og hun svarte igjen nei takk. Tredje morgenen ble hun kidnappet av livvaktene til Uday, kjørt til et av husene på landsbygda der de holdt henne og "lekte" seg med henne både Uday og livvaktene en måned. Da de var tilfredsstilt og de var lei av henne, kledde de av henne, smurte henne inn i honning og puttet henne i hundegården hvor pitbullene ikke hadde fått mat på 4-5 dager... Man sier ikke nei til Uday Hussein ustraffet. Og jeg kan ikke tenke meg at denne historien er enestående. Så dere forresten han irakeren som hadde stukket av til vesten, 5-6 år senere fikk han en video i posten. På den var det tapet at soldater voldtok søsteren hans. Dagen etter fikk han en telefon om "vi vet hvor du bor". Tror du han var fornøyd eller? Ondskap satt i system. Skål for Uday Husseins DØD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. mars 2003 #42 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg kommer ikke til å sørge om Saddam eller sønnene blir drept, men det hadde ikke gjort noe om Bush "forsvant" heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 21. mars 2003 #43 Del Skrevet 21. mars 2003 Saddam har en datter på fem år' date=' er det virkelig noen her som mener at hun må dø på grunn av det faren hennes har gjort?[/quote'] Jeg er for denne krigen, men når noen av mine meningsfeller begynner å argumentere for at en femåring bør myrdes, er de alvorlig ute å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 22. mars 2003 #44 Del Skrevet 22. mars 2003 Barn er pr. definisjon uskyldige. En femåring vil være lojal overfor sin far, uavhengig av hvorvidt faren er en entusiastisk engel som driver suppekjøkken i Calcutta eller dreper mennesker for moro skyld til kaffen. Jeg sier ikke at Uday og Qusay Hussein er førstevalget for meg når jeg skal invitere folk. De er mennesker som utøver metodisk drittsekkhet og brutalitet. Selv om jeg ikke gråter hvis jeg får høre at de har fått hver sin Tomahawk-rakett i kjeften, er jeg prinsipiellt i mot å henrette dem. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 22. mars 2003 #45 Del Skrevet 22. mars 2003 Salma: Les hva jeg skriver! Jeg skriver at jeg er enig med Milla til et visst punkt. Å drepe barn, er helt klart forbi det punktet. Jeg mener at de medlemmer av Saddams krets som har mental kapasitet til å utøve makt, skal bli satt i en situasjon der de ikke kan utøve makt. Barna skal behandles som barn - og barn er pr. definisjon helt uskyldige. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 22. mars 2003 #46 Del Skrevet 22. mars 2003 Sadam er ikke verdens beste pappa' date=' men hva vet vi om hans følelser for hans barn??''[/quote'] HAHA, slutt å tro at saddam er et bløtdyr! Etter at uday gjorde et hederlig forsøk på å slå ihjel saddams favoritt-livvakt, sa saddam "dør han, så dør du også". Mannen døde, men saddam ombestemte seg visst. Det er harde teorier om at attentatet mot uday er iscenesatt av Quesay med saddams velsignelse. Uday er ustabil og gæren og sinnsyk, og er en belastning for dem som må rydde opp etter ham. Hardkokte muslimer går ikke av veien for å "luke ugress" blandt sine egne, så hvorfor skal vi være så greie? I magasinet sto det at en annen gang ble saddam så lei av udays ugangn (han hadde slått ihjel kokkens sønn med et balltre) at saddam sendte ut pressemelding om at uday skulle tiltales i rettsak. Hørte en iraker i utlendighet på radioen som påsto at Uday er unstabile and insane, and in any other society he would not be running loose... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 22. mars 2003 #47 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg tror ikke Sadam er ett bløttdyr, men han kan vel være glade i barna for d?? Hva med GB: Er han glad i sine døttre tror du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 22. mars 2003 #48 Del Skrevet 22. mars 2003 Hardkokte muslimer går ikke av veien for å "luke ugress" blandt sine egne, så hvorfor skal vi være så greie? Husk at Saddam ikke er noen hardkokt muslim, han strør om seg med religiøse uttrykk,men det er en kulturell greie. Han er sannsynligvis ikke religiøs i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. mars 2003 #49 Del Skrevet 22. mars 2003 Yess - alle ekstremister er livsfarlige: La oss lete dem opp, hale dem ut på gata og skyte dem ned på flekken, alle som en!!! (Og så håper jeg noen tenker ett sekund og ser ironien i dette utsagnet før de kaster seg over PC'en for å svare...) Milla også da, Arnie? Alle ekstremister sa du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 22. mars 2003 #50 Del Skrevet 22. mars 2003 Har ikke Saddam flere sønner da? Trodde han hadde 4-5 stykker jeg som alle er like ille som faren sin. De må få drept hele familien, ikke bare en sønn. Konene også- samt barna!! Milla *sjokkert* Du kan jo ikke være riktig god i hodet....Er jo ikke deres feil at faren deres er psykopat og har lagd livet deres til et helvete opp igjennom tiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 23. mars 2003 #51 Del Skrevet 23. mars 2003 Hvis det er noen trøst så trenger dere ikke slenge på svigersønnene til saddam i den "drep hele familien hans" for det har saddam tatt seg av selv.. Ok kanskje ikke saddam er verdens mest religiøse mann, men han sprer om seg med gudsord, og om ikke religionen står så sterkt, så gjør nok tradisjonen det. Barn som ikke lyder far blir fjernet. Og jeg tror bush har et annet forhold til barna sine, for han er fra en annen kultur og tradisjon. Småting som oppdragelse er også forskjellig vil jeg påstå, bush prøver vel å oppdra noenlunde velfungerende mennesker mens saddam prøver å oppdra ondsinnede tyranner. Det er del av "job description" for å være diktator i et slikt regime. Er ikke deres feil at faren er psykopat...det er jaggu sønnene også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå