Gå til innhold

Good moooooooooooooooorning girls!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

1. Krekar og broren er kastet på glattcelle

2. Saddam faller snart

3. Frp øker mest

Livet er herlig dere!

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

rettelse; SV øker mest..

krigsmotstand slår fremdeles (og heldigvis) best ann hos "ola nordmann".. om enn ikke hos vår ola.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Først må de vel få tak i mannen. Og hvor lett er det, når han flytter fra privathus til privathus? Lite kult å ha ham som nabo ei natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Saddam sponser/støtter Al qaida, sponser palestinske selvmordsbobere, gasser titusener av kurdere, henretter titusner av sine egne, osv, - ja da kan man kanskje ofre en del.

Du skal huske at USA kun er ute etter å ramme millitære mål...

Tipper at det ble drept flere i Wolrd trade center enn det vil i denne krigen... Det er noe å tenke på.

En annen sak er at Krekar, som er en god venn av Saddam, også har truet med aksjoner mot USA. I tillegg har Saddam støttespillere i Nigeria, på Filipinene, Somalia osv.

De som skjønner noe av dette vet han må tas nå!!!!!!

Tipper CIA og Mossad sitter inne med en del info som ikke er kommet ut. Da tenker jeg på nært forestående terroraksjoner i Europa/USA.

Det er ikke alltid at det er så lurt å fortelle befolkingen sannheten. Det kan jo lett bli panikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du tror og du tror Ola.... JEG tror.... ikke du har sp mye belegg for det du tror...

Krekar kjemper jo MOT saddam han...

I Afganistan ble det drept langt flere sivile enn 11/9

Er ikke noe poeng i å tenke på at flere MULIGENS døde enn i det MULIGENS vil i denne krigen! Har jo knapt begynt jo!

Det er ikke bevist NOEN forbindelse mellom Osama og Saddam

Du tror og du tror men det er jo lite reelt det du kommer med, derfor blir det liten grunn til å diskutere noe av det.... Da tror jeg Sv burde forbys fordi de har planer om statskupp og vil innføre kommuismen på nytt! Så vekk med dem!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Nordmenn er kjent for å være naive.

Jeg tror dessverre at du Lasse er en av de.

Du er nok altfor snill og det er fint for familien din!

Men jeg ville nok ikke ansatt deg for å bekjempe internasjonal terrorisme ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du kjører taxi Ola... :ler::wink:

Kom med noe håndfast for det du TROR så kan vi diksutere, til da kan du mene så mye du vil om meg, men det blir jo lite saklig i henhold til diskusjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Kom med noe håndfast for det du TROR så kan vi diksutere' date=' til da kan du mene så mye du vil om meg, men det blir jo lite saklig i henhold til diskusjonen...[/quote']

et poeng svært mange her på KG godt kan prøve å få med seg;

et argument er verdiløst så lenge det er ubegrunnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Noen av oss har fremdeles nisselua på...

Dæven, et snev av selverkjennelse! Ta den av, Ola, og du vil oppdage en litt mer nyansert verden enn du hittil har sett!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke skrive mer idag.

Vi sees en annen dag!

Moderator/admin:

Er det mulig å bli moderator her, eller er det forbeholdt de med røde skjerf?

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Jeg kan kode i MySql/php og er guru på Unix/Linux. Eller stilles det større krav her?

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Fra spøk til revolver- dere gjør en bra jobb. Makan til iver skal man lete lenge etter.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint du koser deg Ola, ser jo at du bare er ute etter å ha det morsomt, så jeg ser ingen grunn til å svare på noe... Linken din beviste jo helle ringen ting...

Noen sa om noen: la ham prate seg selv rett i fengsel.. Åja, det var jo om Gøring tror jeg... Vel, du (iallefall troverdigheten etc )gjør deg jo også en svært liten tjeneste hver gang du kommer med slike ting... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Lasse , du er bare herlig naiv. Tror du virkelig ikke det er noen forbindelse mellom Osama og Saddam? :hoho:

Jeg vil også leve i en eventyrverden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg skrevet hva jeg TROR da??? Jeg skriver at det ikke er bevist noe jeg.... OG hvorfor bor han her da? Fodri han ikke KAN bo i Irak, eller hur....

:wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...