Gjest Herbert Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hvis mannen kommer først, er samleiet over, med mindre han bruker tunga eller fingrene. Mannen kan ikke mer, for hans stolteste kroppsdel er slapp som ei skurefille. Hvis dama kommer først, er det da noe som hindrer dem i å fortsette til mannen også kommer? Dama kan jo ikke bli slapp. Gjør det vondt å bolle etter at hun har kommet? Eller kan hun bare slappe av og vente til han også kommer? Hilsen mannfolk
happyhappy Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Det blir litt rart etter man har kommet. Det er jo noe som skjer der nede. Men vi har aldri stoppet fordet. Men han kommer jo som regel ganske kjapt etter meg da i så fall:-)
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Hvor stort problem er det at damen IKKE kommer? Må hun hjelpe til med fingrene for å framskynde orgasmen? Eller er det bare en myte at det er vanskelig å få damen til å komme? Og... Hvordan rart?
Gjest Mirina Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Jeg har ikke noe problem med å forsette samleiet/ begynne samleiet etter en orgasme. Merker ingen forskjell.
Velvet Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Det har hendt noen få ganger at jeg ikke klarer å fortsette etter orgasme. Da har jeg blitt så "overstimulert" at hver minste berøring eller bevegelse blir for vond. Men som oftest har jeg ingen problem med å fortsette.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Jeg blir som regel bare mer kåt etter jeg har kommer så for meg er det ikke noe problem å fortsette...
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 heldige dere damer, som bare kan lige der og ta imot og bli kåtere og våtere. Samleie for mitt vedkommede varer i ca. 2 minutter, så blir jeg fyllt av en intens trang til IKKE å ha sex. Det er så frustrerende, men lillegutt er slapp, og jeg klarer ikke å jukke enda jeg VIL! Adolph
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 for min del er d ikke noe problem å fortsette etter jeg har fått mitt. jeg synes ofte d er deiligere etter jeg har kommet
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Jeg er som oftes mye raskere enn mannen min å få orgasme, men jeg kan gjerne fortsette videre fordet. Selvsagt ikke i all evighet, for da blir det vondt. Men en god stund etterpå kan jeg fortsette..
milla-mor Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 nei, når jeg har kommet, må vi egentlig stoppe... det blir så utrolig ømt at det er vondt. hvis jeg likevel fortsetter, for å være litt kul mot kjæresten, blir jeg kjempesår, og angrer etterpå. kanskje fordi han er veldig stor...? orker ikke å ha sex så lenge om gangen, ihvertfall.
Vimse-My Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 for min del er d ikke noe problem å fortsette etter jeg har fått mitt. jeg synes ofte d er deiligere etter jeg har kommet *samtykker* Synes også det er deiligere med penetrering etter at jeg har kommet ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå