Gå til innhold

JIPPI! My so called life (Angela) er kommet på DVD


Gjest Gjest_Happy_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, så det, den har egentlig være mulig å få lenge, men det er nå platekompaniet har begynt å importene den inn til Norge. Prisen var faktisk ikke så ille nei, men jeg vil nok sjekke litt rundt på nettet før jeg kjøper den her i Norge.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at de hadde den på platekompaniet, men tør ikke kjøpe i frykt for at jeg vil synes serien er dødsteit nå som jeg har blitt eldre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg syns fortsatt den var bra, faktisk. Hadde nesten ikke trodd det. Kommer nok til å kjøpe den etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare en sesong? Slik at den boksen faktisk inneholder alle episodene?? *sliter med dårlig hukommelse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så at de hadde den på platekompaniet, men tør ikke kjøpe i frykt for at jeg vil synes serien er dødsteit nå som jeg har blitt eldre :ler:

Slik tenker jeg og. Har egentlig veldig lyst til å kjøpe den, samtidig som jeg tror jeg skal la være... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at de hadde den på platekompaniet, men tør ikke kjøpe i frykt for at jeg vil synes serien er dødsteit nå som jeg har blitt eldre :ler:

Jeg lastet den ned i julen for 2 år siden. Ble til at jeg muret meg mer eller mindre inne på rommet med laptopen på fanget. Den var fremdeles like fantastisk i mine øyne :jepp: Tårene rant, jeg lo høyt og ble nesten like forelsket i Jared Leto som jeg var på 90-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe
Jeg lastet den ned i julen for 2 år siden. Ble til at jeg muret meg mer eller mindre inne på rommet med laptopen på fanget. Den var fremdeles like fantastisk i mine øyne :jepp: Tårene rant, jeg lo høyt og ble nesten like forelsket i Jared Leto som jeg var på 90-tallet.

Samme her, jeg synes den fortsatt er like fantastisk. Ble like henført av Jordan Catalano den dag i dag. Måten han lener på :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også kjøpe denne, men ikke før jeg har tid til å se den. Noen annet vil være en stor tabbe, kjenner jeg meg selv rett :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten han lener på :rødme:

:fnise: Fniis... hihi... Jeg har endel episoder på video (kremt, ja videospilleren brukes fortsatt..), og soundtracket på cd... På YouTube er det også masse MSCL.

Fantastisk serie. Jordan Catalano er den "bad-boyen" som jeg alltid ble forelska i, men aldri kunne få..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var i USA for noen år siden sendte en kanal hele serien non stop i noen dager. Og JA, den er like bra som da den gikk her i Norge. Jeg ble plutselig 15 år igjen, like forelsket i Jared og forstod nok en gang hvordan det var å være Angela.

Var det virkelig ikke mer enn 19 episoder?

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet. Jeg digga serien, og henne. Klipte til og med håret og farga det RØDT. Stilig. :ironi:

He,he...Jeg også gjorde det (kjøpte glansvask på Nille, for der var det så billig). Min kjære mor ble sånn passe begeistret, så ble fort blond igjen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...