Gå til innhold

JIPPI! My so called life (Angela) er kommet på DVD

Gjest Gjest_Happy_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anglofil

Ja, så det, den har egentlig være mulig å få lenge, men det er nå platekompaniet har begynt å importene den inn til Norge. Prisen var faktisk ikke så ille nei, men jeg vil nok sjekke litt rundt på nettet før jeg kjøper den her i Norge.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
murray

Så at de hadde den på platekompaniet, men tør ikke kjøpe i frykt for at jeg vil synes serien er dødsteit nå som jeg har blitt eldre :ler:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Brukernavn

Var det bare en sesong? Slik at den boksen faktisk inneholder alle episodene?? *sliter med dårlig hukommelse*

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skya
Så at de hadde den på platekompaniet, men tør ikke kjøpe i frykt for at jeg vil synes serien er dødsteit nå som jeg har blitt eldre :ler:

Slik tenker jeg og. Har egentlig veldig lyst til å kjøpe den, samtidig som jeg tror jeg skal la være... :ler:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grissini

Jeg lastet den ned i julen for 2 år siden. Ble til at jeg muret meg mer eller mindre inne på rommet med laptopen på fanget. Den var fremdeles like fantastisk i mine øyne :jepp: Tårene rant, jeg lo høyt og ble nesten like forelsket i Jared Leto som jeg var på 90-tallet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Leiababe
Jeg lastet den ned i julen for 2 år siden. Ble til at jeg muret meg mer eller mindre inne på rommet med laptopen på fanget. Den var fremdeles like fantastisk i mine øyne :jepp: Tårene rant, jeg lo høyt og ble nesten like forelsket i Jared Leto som jeg var på 90-tallet.

Samme her, jeg synes den fortsatt er like fantastisk. Ble like henført av Jordan Catalano den dag i dag. Måten han lener på :rødme:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
¤flicka¤

Jeg skal også kjøpe denne, men ikke før jeg har tid til å se den. Noen annet vil være en stor tabbe, kjenner jeg meg selv rett :sjenert:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Petroline
Måten han lener på :rødme:

:fnise: Fniis... hihi... Jeg har endel episoder på video (kremt, ja videospilleren brukes fortsatt..), og soundtracket på cd... På YouTube er det også masse MSCL.

Fantastisk serie. Jordan Catalano er den "bad-boyen" som jeg alltid ble forelska i, men aldri kunne få..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Donpedro

Da jeg var i USA for noen år siden sendte en kanal hele serien non stop i noen dager. Og JA, den er like bra som da den gikk her i Norge. Jeg ble plutselig 15 år igjen, like forelsket i Jared og forstod nok en gang hvordan det var å være Angela.

Var det virkelig ikke mer enn 19 episoder?

Endret av Donpedro
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grissini
Jeg vet. Jeg digga serien, og henne. Klipte til og med håret og farga det RØDT. Stilig. :ironi:

He,he...Jeg også gjorde det (kjøpte glansvask på Nille, for der var det så billig). Min kjære mor ble sånn passe begeistret, så ble fort blond igjen :-D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...