pusejenta Skrevet 2. august 2007 #1 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg har vært singel i 2 år snart. Har datet masse! Tom falt for noen som alltid viser seg å ikke være noe! Nå igjen ble jeg kjent med en som har samme interesser som meg, derfor møtte jeg han. Ja jeg er 26 og han er 40 med ei lita datter.... Vi har alltid møttes rundt andre, men onsdag i forrige uke ba jeg han med ut på ei pils. Dette gikk kjempebra og utover kvelden tok han meg i hånda, og vi satt sånn resten av kvelde. Fredag ble jeg invitert til han, han lagde god mat og vi hadde go vin. Kvelden var en suksee.... Neste dag møttes vi igjen, han spanderte en dyrere middag på meg. Men når kvelden kom ble han "avvisende" og hviste ikke helt hvor vi var på vei henne og avtalte at kansje vi heller skulle møtes søndag og gå en tur sammen. Søndag kom og jeg sendte sms om når vi skulle gå. Da var han på lang vei hjemmefra (han hadde våknet tidlig og dro av sted). Han var hos en kompis og lurte på om jeg ble med. Dette gjorde jeg.... Når jeg kom hjem sendte han en sms og sa at det var fint å se meg igjen. Neste dag måtte jeg innom ham å hente en ting, og han inviterte meg inn. Vi snakket masse... Han kom forbi meg og sa at "jeg var så god å ta på" og tok forsiktig på skuldrene mine. Etterhvert dro jeg hjem. Senere den dagen sa han hei på msn til meg, noe han hadde sitte og fortalt at han egentlig hatet å skrive på msn. Vi chattet en del og jeg sa hadde og det var natta. Siden har jeg ikke hørt noe, og jeg er av den barnslige oppfatning at jeg ikke skal ta kontakt. Jeg venter på han...... Han jobber en uke på og en uke av. og når han kommer hjem til uka skal han ha dattera 1 uke. Regner ikke med å få sett han. Mannfolk! Når tid kan dem bestemme seg? Tror han er redd for å satse på meg som er såpass yngre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Del Skrevet 2. august 2007 Min erfaring er at menn satser om de virkelig er interessert...men, er de så lenge siden du har hørt fra han da? Om han er "på" så jobber de vel veldig mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Del Skrevet 2. august 2007 Kan jeg spørre hva han jobber innenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gustenpus Skrevet 3. august 2007 #4 Del Skrevet 3. august 2007 onsdag i forrige uke Dere har så vidt begynt å bli kjent med hverandre på to manns hånd. Han trenger ikke "bestemme seg" for noe som helst ennå, ikke du heller Hvis du synes det blir for lite kontakt, ta kontakt selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pusejenta_* Skrevet 3. august 2007 #5 Del Skrevet 3. august 2007 Han jobber som pilot........ Jeg tenker ikke så mye på at han ikke tar kontakt. Det er ikke det som plager meg. Tror han er "veldig" på jobb når han er på jobb.... Og det får han lov til å være.... Men jeg kjenner han ikke særlig, og jeg vet ikke hvor jeg har han. Men som dere sier, vil en mann virkelig tror jeg han ville gjort noe med det Det som plager meg er kjemien jeg merker mellom oss, hvordan han bare "må ta på meg". Krops språket hans og alt, men likevell virker det som han holder tilbake. Jeg er ikke tøff nok å spørre han direkte. Og tiden frem vil nok vise hva som skjer. Men det er veldig godt å ha noen "å snakke med her inne" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 3. august 2007 #6 Del Skrevet 3. august 2007 På meg virker det ikke som dere ikke har hatt sex sammen og han venter på dette, eller er usikker på hvor han har deg??? Kan det være at han er utolmodig fordi han ikke har fått deg til sengs, ensbetydende med at han er usikker på hva du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pusejenta_* Skrevet 3. august 2007 #7 Del Skrevet 3. august 2007 Jo, jeg føler meg bare så utrolig Joda, litt sengekos ble det og han spanderte taxi på meg hjem..... Angrer ikke. (Vi brukte dagen etter sammen med hobbyen vår, bare oss 2) og neste dag også........... Men ikke alene. Dagen etter måtte jeg en tur opp til han, ikke at jeg ikke hadde lyst - men fordi jeg er usikker på han. Vi hadde det kjempekoslig og han klarte ikke helt holde fingra av fatet (altså han måtte stryke meg litt på ryggen)...... Jeg blir bare så forvirret. Noe mer intimt har det ikke blitt.... Hvis han hadde lyst på en ons og ikke mere, skjønner jeg ikke hvorfor han er så "vennlig". Og det er han som sender melding og msn til meg.... Men mest av alt føler jeg meg litt teit nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 3. august 2007 #8 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg hadde blitt sprø av å gå sånn... kan du ikke prøve å finne det ut? Kan ikke du ta initiativ å spørre om han vil komme på middag til deg når han er hjemme fra jobb igjen? Kanskje han venter litt på at du skal ta initiativ? Virker som dere begge liker hverandre men er usikker på hva den andre vil:O) Du må finne det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pusejenta_* Skrevet 3. august 2007 #9 Del Skrevet 3. august 2007 Jo- kunne ønske Men han har dattera på besøk i ferien, i 1,5 uke. Så etterpå er han alene da...... så det blir jo litt spennende å se hva som skjer. Håpløs situasjon, og typisk meg å bli betatt av noen jeg ikke får! Ahrg!!!! Lurte på om jeg skulle sende han en melding å se hvordan han har det, men typisk meg å sitte å vente på svar hele kvelden hehe.... Ikke sikkert han har mulighet til å svare heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pusejenta_* Skrevet 3. august 2007 #10 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg ble superglad Sendte en melding og fikk svar. Sendte en til og han ringte meg. Vi snakka for det meste om hobbyen vår, men likevell..... Det betyr jo at han ihvertfall ikke er skremt av meg I hvertfall selv hadde jeg ikke ringt/sendt melding til noen jeg gikke var interessert i å holde kontakten med! Så nå kan jeg leve på dette i noen dager hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. august 2007 #11 Del Skrevet 3. august 2007 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 4. august 2007 #12 Del Skrevet 4. august 2007 Synes du overreagerer noe voldsomt. En av grunnene til at kvinner ofte oppfatter menn som useriøse, er ofte fordi det blir et jag etter å "seal the deal" når dere først har falt for mannen. Ikke rart mange blir skremt bort. En uke har gått forbi, og plutselig skal man ta stilling til om man er et par eller ikke, satt på spissen. Hva med å ta det litt rolig? Ta ting som de kommer. Ikke sitte på skuldrene til hverandre every waking second. Hvor mange forhold tror dere hadde holdt hvis man ikke skulle bli "kjærester" før man har kjent hverandre i mer enn en uke? Hva om man ventet 3 mnd først? 6 mnd? Han er jo HELT tydelig tiltrukket av deg. Han klarer ikke holde "fingrene fra fatet" som du kaller det, og han innrømmer det verbalt. Ingen spanderer dyre middager for å få seg en ONS. Slapp av litt. Han har barn. Han har et tidligere liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #13 Del Skrevet 4. august 2007 Det som plager meg er kjemien jeg merker mellom oss, hvordan han bare "må ta på meg". Krops språket hans og alt, men likevell virker det som han holder tilbake. Han nøler nok litt, kanskje han ikke vil ta ting så fort. Vær foresten forsiktig med piloter, de har som oftest en i hver by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CiZi Skrevet 4. august 2007 #14 Del Skrevet 4. august 2007 Synes du overreagerer noe voldsomt. En av grunnene til at kvinner ofte oppfatter menn som useriøse, er ofte fordi det blir et jag etter å "seal the deal" når dere først har falt for mannen. Ikke rart mange blir skremt bort. En uke har gått forbi, og plutselig skal man ta stilling til om man er et par eller ikke, satt på spissen. Hva med å ta det litt rolig? Ta ting som de kommer. Ikke sitte på skuldrene til hverandre every waking second. Hvor mange forhold tror dere hadde holdt hvis man ikke skulle bli "kjærester" før man har kjent hverandre i mer enn en uke? Hva om man ventet 3 mnd først? 6 mnd? Han er jo HELT tydelig tiltrukket av deg. Han klarer ikke holde "fingrene fra fatet" som du kaller det, og han innrømmer det verbalt. Ingen spanderer dyre middager for å få seg en ONS. Slapp av litt. Han har barn. Han har et tidligere liv. Kjære TrådStarter. Lytt til hva W.Wallace sier. Ett meget godt & fornuftig råd rett & slett ..ikke ett råd engang,det er slik det er. Så ser du hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pusejenta_* Skrevet 4. august 2007 #15 Del Skrevet 4. august 2007 Takk Som sagt, føler meg dum! Men jeg er nå bare slik.......... Jeg får vell bare vente å se Jeg er vell bare sultet på noe trygt! Og det var det jeg fikk hos han, ja lengter etter det trygge. Skal prøve å holde dere oppdatert så dere får vite hva som skjer hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pusejenta_* Skrevet 4. august 2007 #16 Del Skrevet 4. august 2007 Yeyh! I dag sendte han melding igjen Hvor lite det skal til for å bli glad :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 5. august 2007 #17 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Jeg ble mørkredd allerede før andre avsnitt jeg... Selv om man stikker ut og tar en pils, tar tak i ei hand og sender en sms nå og da så er ikke jeg forberett på at noen skal nærmest skal planlegge livet mitt. I mitt hode er dette normal adferdt, og en hyggelig kveld. Hvis du er interresert i mannen så tror jeg det er en bedre strategi å vise det i steden for å bruke tiden på og irritere seg over at menn er "vinglete". Tankelesere er vi i alle fall ikke. Endret 5. august 2007 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pusejenta_* Skrevet 5. august 2007 #18 Del Skrevet 5. august 2007 Har lagt ut åpne kort Får se hvordan det går.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #19 Del Skrevet 7. august 2007 Masete kvinnfolk da! Ta det som det kommer. Trenger ikke å planlegge resten av livet helt enda vel... for angst av sånne kvinner.. stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pusejenta_* Skrevet 9. august 2007 #20 Del Skrevet 9. august 2007 Ensom Er happy jeg, vet hvertfall at ting går fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå