Gjest =tentacle= Skrevet 3. september 2007 #21 Del Skrevet 3. september 2007 Men jeg vet iallefall at jeg vil ha: 10) Pen rompe Og hva jeg ikke vil ha: 4) en kvinne som blir provosert av pkt. nr. 10 under "Hva jeg vil ha" Kan ikke en dame med flott rumpe bli tilgitt for at hun blir provosert av at den er blant de ti viktigste utvalgskriteriene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #22 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg vet hva menn vil ha: 1. En pen slank dame de kan vise frem 2. En husmor som kan lage mat/ gjøre husarbeid 3. En som kan ta seg av ungene 4. En som er klar for sex hele veien 5. En som kan dulle litt og gjøre livet behagelig for mannen 6. Jo penere rumpe jo bedre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 3. september 2007 #23 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg vet hva menn vil ha: 1. En pen slank dame de kan vise frem 2. En husmor som kan lage mat/ gjøre husarbeid 3. En som kan ta seg av ungene 4. En som er klar for sex hele veien 5. En som kan dulle litt og gjøre livet behagelig for mannen 6. Jo penere rumpe jo bedre..... Pokker, også. De har skjønt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #24 Del Skrevet 3. september 2007 Pokker, også. De har skjønt det. Vet! og siden jeg er ung og vakker er det en stor fordel å være så klok allerede nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 3. september 2007 #25 Del Skrevet 3. september 2007 Kan ikke en dame med flott rumpe bli tilgitt for at hun blir provosert av at den er blant de ti viktigste utvalgskriteriene? nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 3. september 2007 #26 Del Skrevet 3. september 2007 Kan ikke en dame med flott rumpe bli tilgitt for at hun blir provosert av at den er blant de ti viktigste utvalgskriteriene? Man skal ikke stille sin rumpe under en skjeppe, men tvert i mot være glad for at noen andre også synes at den er fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 3. september 2007 #27 Del Skrevet 3. september 2007 Man skal ikke stille sin rumpe under en skjeppe, men tvert i mot være glad for at noen andre også synes at den er fin. Har ikke tenkt å holde den tilgjengelig for noen som ikke ville hatt meg uten den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 3. september 2007 #28 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Har ikke tenkt å holde den tilgjengelig for noen som ikke ville hatt meg uten den. "Er jeg bare en rumpe for deg!!" Men nå er det jo sånn at den er der, og i stedet for å stille opp hypotetiske problemstillinger som "Ville han vært interessert om det ikke var for at jeg har sånn heit rumpe?", så burde man glede seg over at man er attraktiv. Iallefall så illustrerer det at mange damer faktisk går rundt og er sjalu på sin egen kropp, noe som ikke kan være bra. Endret 3. september 2007 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #29 Del Skrevet 3. september 2007 Vi menn vil ikke ha; Kvinner som setter oss i bås sammen med alle andre menn! (generaliserer, særlig så ekstremt uintelligent som spørsmålet ditt fremstår) Kvinner som er så lite selvstendig at de må spørre vilt fremmede mennesker hva JEG ønsker! Kvinner som gjør hva som helst for å få sine femten minutter i rampelyset!(les DEG TS) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #30 Del Skrevet 3. september 2007 Vi menn vil ikke ha; Kvinner som setter oss i bås sammen med alle andre menn! (generaliserer, særlig så ekstremt uintelligent som spørsmålet ditt fremstår) Kvinner som er så lite selvstendig at de må spørre vilt fremmede mennesker hva JEG ønsker! Kvinner som gjør hva som helst for å få sine femten minutter i rampelyset!(les DEG TS) Ro deg ned mann menn er enkle-de ønsker kun en hushjelp og sex pluss en fin rompe- du vet det selv. det er selve hemmeligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 3. september 2007 #31 Del Skrevet 3. september 2007 Vi menn vil ikke ha; Kvinner som setter oss i bås sammen med alle andre menn! (generaliserer, særlig så ekstremt uintelligent som spørsmålet ditt fremstår) Kvinner som er så lite selvstendig at de må spørre vilt fremmede mennesker hva JEG ønsker! Kvinner som gjør hva som helst for å få sine femten minutter i rampelyset!(les DEG TS) Ja, du verden hvor mye rampelys man får av å starte en tråd som "gjest" på et forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 3. september 2007 #32 Del Skrevet 3. september 2007 Det er mange rumpemenn her, hva med puppene da. Jeg mener om rumpa er en av de 10 viktige, så må vel puppene også være det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 3. september 2007 #33 Del Skrevet 3. september 2007 Det er mange rumpemenn her, hva med puppene da. Jeg mener om rumpa er en av de 10 viktige, så må vel puppene også være det? Nei, dvs ikke for de samme mennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 3. september 2007 #34 Del Skrevet 3. september 2007 Nei, dvs ikke for de samme mennene. Joda, men jeg reagerer på at det bare er rumpemenn her. Bestemor sa at man kunne dele de inn i to, rumpemenn eller puppemenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 3. september 2007 #35 Del Skrevet 3. september 2007 Joda, men jeg reagerer på at det bare er rumpemenn her. Bestemor sa at man kunne dele de inn i to, rumpemenn eller puppemenn. Bare to som har uttalt seg om rumper i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #36 Del Skrevet 3. september 2007 Menn ønsker seg ihvertfall ikke jenter/damer som begynner å prate om å stifte familie og barn den andre gangen du møter henne. (Hun har jeg klart å unngå siden...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 3. september 2007 #37 Del Skrevet 3. september 2007 Det er mange rumpemenn her, hva med puppene da. Jeg mener om rumpa er en av de 10 viktige, så må vel puppene også være det? Ikke i det hele tatt! Rompa ser man hvordan er på lang avstand, og en feminin hjerteformet sprettrumpe er selve symbolet på en yppig, vakker og sexy kvinne. Pupper pakkes inn i både de ene og det andre og er dessuten så lette å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 3. september 2007 #38 Del Skrevet 3. september 2007 Menn ønsker seg ihvertfall ikke jenter/damer som begynner å prate om å stifte familie og barn den andre gangen du møter henne. (Hun har jeg klart å unngå siden...) Det finnes også menn som vil ha barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 3. september 2007 #39 Del Skrevet 3. september 2007 Ikke i det hele tatt! Rompa ser man hvordan er på lang avstand, og en feminin hjerteformet sprettrumpe er selve symbolet på en yppig, vakker og sexy kvinne. Pupper pakkes inn i både de ene og det andre og er dessuten så lette å kjøpe Ja. Jeg har ikke tenkt på det med mennerumper egentlig, er de kanskje firkantet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 4. september 2007 #40 Del Skrevet 4. september 2007 Ja. Jeg har ikke tenkt på det med mennerumper egentlig, er de kanskje firkantet? har vi romper?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå