Gå til innhold

Er det vits for meg å kontakte han igjen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Rundt juletider møtte jeg en mann, jeg er 27 og han 41 og har to barn med to damer.

Vi møttes ute.. ble sittende og prate hele kvelden. Fant tonen med en gang. ENdte med at vi spiste sammen før vi dro hjem hvert til vårt. Han Ba om nr mitt og fikk det.

Dagen etter fikk jeg melding, han lurte på om vi kunne treffes før juleferien. Noe jeg sa nei til, datet en annen og trodde han her var uaktuell siden han hadde sakt han ikke ville ha flere barn (noe som er uaktuelt for meg da jeg elsker barn og ønsker meg det selv).

Han andre jeg datet ble det ikke noe av med.. ut i januar tenkte jeg mer og mer på han jeg hadde møtt, hadde hatt han i hodet i hele julen egentlig.. vi hadde en kjemi den kvelden som jeg ikke har hatt med noen på leenge

Endte med at jeg sendte en mld til han og spurte om han ville ta en kaffe, noe han sa ja til med en gang.. endte med at vi møttes ganske ofte, sov hos hverandre og hadde det veldig fint sammen. Han beklaget at han hadde vært litt "hard" første kvelden, da han sa han ikke ville ha barn osv.. Kom frem at han var veldig uheldig med hun siste x-en.. Hun hadde vært utro og flyttet med han nye kort til etter at de fikk en sønn. Han hadde blitt veldig "brent" og var liveredd for å bli såret igjen..Visste ikke om han våget å gå inn i noe nytt.

Etter to fine måneder med han, avsluttet han det.. Han sa at han på en måte ville fortsette, men på den andre side ikke våget å gå igang med noe igjen. At jeg var så ung og hadde livet forand meg, at jeg skulle slippe å ha hans bagasje på kjøpe. At jeg fortjente så mye mer..

Vi avsluttet det. Noe jeg ikke ville..

Etter tre mnd møtte jeg han ute igjen.. (har felles beskjente) Da satt vi sammen hele kvelden, hadde det kjempe hyggelig!! Vi tok taxi sammen hjem (bor i samme retning) han ville jeg skulle bli med han hjem, men sa nei! At jeg ikke er interessert i ONS..

Har ikke snakket noe mer med han.. møtte han på fest en gang, men jeg ble sittende å prate med andre, spesielt en annen gutt. (endte med at jeg ble bedt på date av han "nye".. jeg sa ja, er jo ung og singel.. han andre hadde jo kuttet kontakten med meg, livet mitt går jo videre.. prøver å la det gå videre hvertfall) Ble ikke noe mellom meg han han "nye".

Har ikke hørt noe mer fra han eller sett han "første" siden den festen.. men tenker på han.. tror dere jeg kan sende en mld og vise at jeg fortsatt er her og IKKE ville såret han eller gått fra han?

Eller skal jeg la være? Tror dere han ville kontaktet meg dersom han var interessert?

Blir glad for svar :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg tror han ville kontaktet deg dersom han var interessert ja.

Det er hvertfall min erfaring.

De som virkelig har likt meg- /hatt forhold med, har kontaktet meg, kommet på døren, bedt meg ut- ringt og sendt meldinger hver dag..

De som ikke har vært interessert har jeg kanskje fått noen "tullemeldinger" fra, men det har stoppet med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 42

I og med at dere har vært sammen et par måneder, avsluttet det, og har hatt følere ute for å gjenoppta, så kan det vel godt være at det blir mer. Men kanskje han ikke gjør noe nytt fremstøt overfor deg hvis ikke du åpner for det sjøl.

Forrige "runde" ble jo avslutta på hans initiativ. Ved neste korsvei takket du nei da han ville ha deg med hjem, og neste gang dere treftes på fest, etter 3 mnd, tilbrakte du kvelden sammen med en annen gutt, og datet han etterpå.

Jeg ville ikke tenkt at du var interessert i noe mer, om det var meg. Skal det bli noe mere, så må du nok gjøre et fremstøt sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
I og med at dere har vært sammen et par måneder, avsluttet det, og har hatt følere ute for å gjenoppta, så kan det vel godt være at det blir mer. Men kanskje han ikke gjør noe nytt fremstøt overfor deg hvis ikke du åpner for det sjøl.

Forrige "runde" ble jo avslutta på hans initiativ. Ved neste korsvei takket du nei da han ville ha deg med hjem, og neste gang dere treftes på fest, etter 3 mnd, tilbrakte du kvelden sammen med en annen gutt, og datet han etterpå.

Jeg ville ikke tenkt at du var interessert i noe mer, om det var meg. Skal det bli noe mere, så må du nok gjøre et fremstøt sjøl.

Takk for svar! :)

Ja, tenker det samme selv. Føler selv det er jeg som må ta initiativ nå. Tenker jo på han fremdeles, så fra min side betyr jo det at det er noe mer der.. Ellers hadde jeg ikke tenkt på han på den måten etter så lang tid. :rødme:

Syns det er vanskelig i forhold til hvordan jeg skal nærme meg han igjen, siden han er 14 år eldre enn meg så er jeg redd han skal tro jeg ikke er "seriøs" nok heller. Men jeg selv føler meg moden for alderen, og virkelig klar for å slå meg til ro. Han har også sakt til meg at han IKKE vil eller kan oppleve et brudd til. Derfor han var redd for å involvere seg i noe seriøst igjen, jeg ser jo på det som er trygghet for min del. Jeg ønsker aldri å skille meg, håper å være sammen med mannen min for alltid. Er glad i barn også, så hans barn hadde jeg tatt i mot med åpne armer. Er bare redd han ikke tror/vet at jeg virkelig er seriøs med han. Du som mann, hvordan bør jeg gå frem nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 42
Takk for svar! :)

Ja, tenker det samme selv. Føler selv det er jeg som må ta initiativ nå. Tenker jo på han fremdeles, så fra min side betyr jo det at det er noe mer der.. Ellers hadde jeg ikke tenkt på han på den måten etter så lang tid. :rødme:

Syns det er vanskelig i forhold til hvordan jeg skal nærme meg han igjen, siden han er 14 år eldre enn meg så er jeg redd han skal tro jeg ikke er "seriøs" nok heller. Men jeg selv føler meg moden for alderen, og virkelig klar for å slå meg til ro. Han har også sakt til meg at han IKKE vil eller kan oppleve et brudd til. Derfor han var redd for å involvere seg i noe seriøst igjen, jeg ser jo på det som er trygghet for min del. Jeg ønsker aldri å skille meg, håper å være sammen med mannen min for alltid. Er glad i barn også, så hans barn hadde jeg tatt i mot med åpne armer. Er bare redd han ikke tror/vet at jeg virkelig er seriøs med han. Du som mann, hvordan bør jeg gå frem nå?

Vanskelig for meg å si. Dere har jo en forhistorie. Inviter han på kaffe eller hva som helst. Det behøver ikke å være noen direkte melding, kanskje det holder at du viser litt interesse, for at han kan vise sin, om han er interessert, da. Du beskriver jo at dere har hatt en god tone og har hatt det fint sammen før, og det burde dere kunne finne tilbake til. Finn på noe sammen, og se om kjemien er der. Du kan jo også sjekke hvordan han reagerer på nærhet, berøring, blikkontakt etc. Sånt kan man jo gjøre ganske uskyldig, og hvis det er hold i det, så merker du det ganske lett. Er det ikke det, så har du ikke eksponert deg så veldig, og slipper å bli drekte avvist. En annen sak, er at vi gutta ofte liker å føle at det er vi som tar initiativet, så kanskje det holder å la ham få komme i en stilling der det er mulig å ta initiativet overfor deg? Kommer an på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vanskelig for meg å si. Dere har jo en forhistorie. Inviter han på kaffe eller hva som helst. Det behøver ikke å være noen direkte melding, kanskje det holder at du viser litt interesse, for at han kan vise sin, om han er interessert, da. Du beskriver jo at dere har hatt en god tone og har hatt det fint sammen før, og det burde dere kunne finne tilbake til. Finn på noe sammen, og se om kjemien er der. Du kan jo også sjekke hvordan han reagerer på nærhet, berøring, blikkontakt etc. Sånt kan man jo gjøre ganske uskyldig, og hvis det er hold i det, så merker du det ganske lett. Er det ikke det, så har du ikke eksponert deg så veldig, og slipper å bli drekte avvist. En annen sak, er at vi gutta ofte liker å føle at det er vi som tar initiativet, så kanskje det holder å la ham få komme i en stilling der det er mulig å ta initiativet overfor deg? Kommer an på.

Ja, han er vel typen som liker å ta initiativet. Tenkte jeg bare kan sende en liten melding og høre om han har hatt en fin sommer.. den er jo ganske grei og enkel. Så kan jeg se hva han svarer da, om han svarer i det hele tatt. :mobil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

TS her.. Jeg tenkte å sende en mld i kveld.. tenker så mye på om jeg skal gjøre det eller ikke.. redd for at det ikke er noe å hente og om jeg liker han nok til å gjøre det. Er vel redd for å bli skuffa og avvist. Hadde jeg visst at han hadde tatt det positivt så hadde jeg gjort det med en gang..

Har vært så uheldig med gutter etter det ble slutt med x-en. Merker jg er redd for å bli avvist..

Skal jeg sende eller glemme han å gå videre i livet? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

det skader ikke å sende. skriv en hyggelig melding, som hatt en fin sommer? være med å ta en kaffe en dag? eller noe i den duren.

ellers tror jeg du vil gå rundt å lure på hvordan det kunne blitt osv.. lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
det skader ikke å sende. skriv en hyggelig melding, som hatt en fin sommer? være med å ta en kaffe en dag? eller noe i den duren.

ellers tror jeg du vil gå rundt å lure på hvordan det kunne blitt osv.. lykke til :)

Har sendt mld i kveld, sendte litt før kl 22. Har ikke fått svar enda.. Starter med en gang å tenke at jeg ikke burde gjort det.. fordi jeg nå er redd for å bli avvist, at jeg ikke får noe svar tilbake..

Er så kjipt å ha det sånn, alt jeg vil er jo å ha det bra (med han).. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...