pondusa Skrevet 14. august 2007 #41 Del Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så masse!! Håper jeg kan følge etter deg til helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. august 2007 Forfatter #42 Del Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så masse!! Håper jeg kan følge etter deg til helgen... Det gjør du vettu Tusen takk for alle god ord, jenter! Dråpe; klem i vei, bare koselig! Tenk at guttA våre straks er ett år ! Synes tiden har gått så fort… Tusen takk alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. august 2007 #43 Del Skrevet 14. august 2007 Alt bra i dag?? Hva sa mannen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 14. august 2007 #44 Del Skrevet 14. august 2007 Åååå - her er det godstemning altså! Håper, som Pondusa, å følge etter, men det blir først om tidligst to uker Merker du noe med unntak av uteblitt mens da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 14. august 2007 #45 Del Skrevet 14. august 2007 Ja, dette her er bare så koselig!!!! Ja, hva sa mannen? Han er vel i ekstase han også? Håper at formen er fin-fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 14. august 2007 #46 Del Skrevet 14. august 2007 Ojojoj, gatulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yvette Skrevet 14. august 2007 #47 Del Skrevet 14. august 2007 Grattis, Murmelmy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. august 2007 Forfatter #48 Del Skrevet 14. august 2007 Formen er super dere. Merker så langt ingenting og tror vel egentlig ikke noe særlig på at det er en liten spire inni der. Fikk i hvertfall kjøpt meg folat og ringt legen. Hun skal ringe tilbake. Føler ikke jeg har noe behov for å dra på noen kontroll, er jo ikke såååå lenge siden sist . Eneste jeg har behov for er en UL om noen uker for å se hvor langt jeg egentlig er på vei. Som jeg sa til dama på legekontoret så kan jeg være alt fra 5 til 10 uker. Det er rart å ikke være ni kilo tyngre, ha svettetokter, kviser, store pupper når jeg er gravid. Nå er jeg fremdeles på rundt 62 kilo, ren i huden, normal kroppetemperatur men har begynt å få graviditetshodepinen fra sist. I dag er den relativt grei, men noen dager er den som den var tidligere. Forskjellen er jo at jeg trives så godt på jobb at jeg strekker meg langt for å komme hver dag. Mini og jeg var hjemme i 19.30 tiden i går. Jeg ga mannen en gave, en heldress i str 56. ”Har du shoppet nå igjen?” var reaksjonen. ”Du vet vi skal spare til Thailand..:”. ”Men se på str da, den passer jo ikke til Mr T!”. Så ga jeg ham teten med det berømte ordet og han gliste fra øre til øre. ”Hei mamma!!!” sa han da Med andre ord, vi koser oss med nyheten. Uvirkelig for meg ennå ettersom jeg ikke merker en dritt på formen eller kroppen, men det kommer vel etter hvert. Ganske vittig at det lever en liten sak inni meg når magen er flat. Og tenk, snart er den STOR igjen… Håper jeg slipper strekkmerker denne gangen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. august 2007 #49 Del Skrevet 14. august 2007 :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 14. august 2007 #50 Del Skrevet 14. august 2007 Åh...jeg blir helt rørt her jeg sitter jeg, Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 15. august 2007 #51 Del Skrevet 15. august 2007 Gratulerer så mye, Murmel! :juhu: Da får vi baby på samme år, denne gangen oxo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. august 2007 #52 Del Skrevet 15. august 2007 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. august 2007 Forfatter #53 Del Skrevet 16. august 2007 Takk for alle deilige hilsner, jenter! Gratulerer så mye, Murmel! :juhu: Da får vi baby på samme år, denne gangen oxo! . Tenk det, Karius! Så gøy! Da er gamleboka mi åpnet "you know where" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 25. august 2007 #54 Del Skrevet 25. august 2007 Gratulerer så mye!! En kjempekoselig nyhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 6. september 2007 #55 Del Skrevet 6. september 2007 Endelig på nett igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. september 2007 Forfatter #56 Del Skrevet 6. september 2007 Burpelita: JAAAA; det er kjempe gøy Samba: Digg å være på nett assa! til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #57 Del Skrevet 6. juni 2012 Børster støv av denne jeg... Jenta unfanget i juli 2007 er født og er nå passert herlige fire år. Storebror er snart seks og skolegutt - gurimalla som tiden flyr! Mitt ønske om enda en er stor og jeg har hatt en merkelig syklus nå. Hadde EL helgen 25-27. mai. Begynte plutselig å spotte nå på søndag som nå er i derd med å gi seg. Ikke mye, men likevel blod. Testet i dag ettermiddag negativt. Har aldri hatt blødninger midt i en syklus som stabilt ligger på 28 dager. Brukte billigetester.no. Kanskje det er for tidlig? Med minsta testet jeg svaaaakt positivt på tilsvarende test 12 og 13 dpo. "Gravid" på cb 13 dpo. Jaja, får vente å se om tanta kommer til fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 27. juni 2012 #58 Del Skrevet 27. juni 2012 Hei Murmelmy, lenge siden sist Så morsomt så se deg her inne igjen! Mener å huske at dere "bare" skulle ha to Vi går også og tenker på en tredjemann, begge to er glad i barn så da tenker vi hvorfor ikke. Så kanskje jeg kommer etter om noen mnd. Hvordan gikk det med testingen? Veldig spent her nå Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. oktober 2012 #59 Del Skrevet 17. oktober 2012 Følger :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå