Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Huldali
Skrevet

Nå har ikke jeg vært i så mange sportsbutikker ennå spurt, og for å spare litt tid så spør jeg her: Hvor selges hoppetau? Har de fleste sprotsbutikker det eller er det andre butikker som jeg bør gå i?

Lyst til å hoppe tau! :)

Skrevet

Tror de har på Nille, har sett hoppetau i lekebutikker også.

Gjest Huldali
Skrevet

Da blir det ut å kjøpe hoppetau i morgen! Har nå hoppa med en skjøteledning, tror nok at et skikkelig hoppetau er bedre :)

Men gud så god trening det er!

Skrevet

Skjøteledning :hoho:

Må si du er kreativ. :)

Gjest Huldali
Skrevet

Ja :) Hadde så frytelig lyst til å trene med hoppetau, men fant ut at det var vanskelig med bare en tråd, så da måtte det andre ting til! :)

Skrevet

Er hopping med tau kondisjonstrening?Er så grønn når det gjelder treningsformer :forvirret:

Skrevet (endret)
Er hopping med tau kondisjonstrening?Er så grønn når det gjelder treningsformer :forvirret:

Jeg vil si en blanding. Teknikken har vel ganske mye å si. Dvs hvor mye man trenger å hoppe hver gang. Drevne folk vet akkurat når (og hvor lite) man må hoppe uten å holde det i gang lenge. Da ligner det kondisjonstrening for meg.

Å bruke en ledningsstump er en bra løsning synes jeg. Passe tyngde.

Endret av skrue
Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Gjest Huldali
Skrevet

Jeg vil si at det er veldig god kondisjonstrening, hvis man hopper lenge og fort. Slitsomt! Men deilig trening da!

Jeg har fått kjøpt meg et skikkelig hoppetau nå, kjøpte på XXL. Ganske fansy i forhold til ledningen som jeg har brukt :) Kan stille inn lengden selv og har gode håndtak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...