Gå til innhold

MI & Australia


tove

Anbefalte innlegg

JEg har kankje tenkt og gå på MI, men har hørt litt negative ting om det. Er det noen her inne som har noe positivt og si? Eller egentlig noe å si i det hele tatt? Er det noen som har vært og jobbet et år i Australia? Hva syns du? Om erfaring, hvordan opplegget var? Hva gjor du? Jeg har tenkt litt på disse 2 tingene, men er veldi usikker,trenger vel bare et par synspunkter:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Min erfaring med den type skoler er desverre dårlig. Alt de er ute etter er å tjene penger og hale ut kroner fra studentene. Dessuten får du uhyre lite faglig tilbake selv. Jeg anbefaler deg derfor å velge en ordentlig høgskole, gjerne offentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Australia icon_smile.gif anbefales - moren min kommer fra Australia og hun sier at det er veldig mange som jobber seg rundt om i landet - gjerne på store farmer (cattle stations) og de får noen fantastiske minner .) derfra kan du spare opp penger til å reise rundt.

Husk å sjekk med visum. Fetteren min kjøpte seg bil og kjørte rundt i tre mnd. er sååå misunnelig icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sikkert smart å reise til Australia uten å ta et år på en slik skole i forkant. Det året er bortkastet nemlig, men du lærer sikkert mye i utlandet og får en fin opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hår gått ett år på MI( advokatsekretær) og ett år på statlig høyskole.Min erfaring med MI er bare positive jeg lærte masse imotsetnig til hva jeg gjorde på vanlig høskole.Vi kommer ikke utenom at private skoler er dyre, men jeg sitter igjen med mye kunnskap så jeg angrer ikke,jobb fikk jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

må desverre si at jeg kjenner en del folk som har gått på mi og etterpå oppdaget at de ikke har fått noen som helst formell kompetanse, de har opplevd det som bortkastet tid og penger og advarer andre om å gjøre samme feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...