Gjest sexysadie Skrevet 17. mars 2003 #1 Del Skrevet 17. mars 2003 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/03/17/364187.html Ikke akkurat den nye vinen... Noen som har vært på kurs da? Det tragiske her er faktisk at voksne mennesker går på dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 17. mars 2003 #2 Del Skrevet 17. mars 2003 Fy faen.. Jeg gikk inn på siden som nevnes på dagbladets side, og da jeg gikk inn på gjesteboken kom det opp en side med et bilde som.. :spysmilie savnes: Dæven jeg er glad guttungen ikke satt bak meg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 18. mars 2003 #3 Del Skrevet 18. mars 2003 Folk er ikke riktig kloke...... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya på jobb Skrevet 18. mars 2003 #4 Del Skrevet 18. mars 2003 PS, henvisningen til siden jeg nevner er fjernet fra Dagbladets side, i tilfelle noen ikke skjønner hva jeg babler om.. Jeg gjorde de obs på hva som fantes der, bra de tok det seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 19. mars 2003 #5 Del Skrevet 19. mars 2003 Herregud! De stakkars jødene! :o Snakker om voksne folk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. mars 2003 #6 Del Skrevet 19. mars 2003 Det er skremmende at kvakksalvere og hokus-pokus-folk får ture fram. Alvorlig syke mennesker klamrer seg til mange halmstrå, og det er i dette farvannet slike uhederlige folk fisker. Fysj!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 19. mars 2003 #7 Del Skrevet 19. mars 2003 jeg er selv FOR laternativ kreftbehandling, liker ikke måten skolemedisinen går frem på, men klart de redder mange, men selv er jeg mest for alternative former. men ISPOSER OG COLA??????? reagerte iallefall på COLAEN, som jo er en stor helserisiko alene..... herregud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå