Gå til innhold

Noen fler som fikk sms fra 1963


Gjest Hanne på landet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Purple ii
De får jeg fra også.

Gikk inn på bolignorge.no nå for å finne ut av denne varslingen, og man blir faktisk trukket 15kr per melding.

Man kan melde seg av ved å sende BN STOPP til 1963, stod det på siden dems.

Jeg får også stadig meldinger fra dem, og jeg har aldri registrert noe hos dem. Har ikke sett at de har trukket noe fra meg, men kanskje jeg bare ikke har vært oppmerksom nok... Og så er jeg litt skeptisk til å sende sånn STOPP-melding og, hvis det plutselig koster masse. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mobil:

"Hei det er satt inn 22 kr på din konto i dag.håvard"

:ler:

Bare for å være ekstra vanskelig: Han hadde satt over 20 kr, ikke 22. Merkelig å skrive det da.

Men nå er i alle fall pengene mottatt. Håper ikke de fortsetter å sende ut sånt for å lure folk!

Endret av Pemille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg fikk også den meldingen.

Rart at det ikke blir krevd at de må tilbakebetale ALLE som mottok akkurat den meldingen.

Kan man fremdeles få igjen den 10'eren?

Er lei av slike tjenestemeldinger kommer uanmeldt og uønsket på mobilen og belaster telefonregningen min.

Skjer gang på gang.... :kjefte:

Kanskje vi skal opprette en sms-tjeneste, så sende til alle som har med sms-tjenester å gjøre...og belaste dem med 10 kroner :D

Endret av brannfarlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får stadig meldinger der det står "Vi har oppdatert din profil på sms-king" eller "du har fått en ny privat melding på sms-king".

Ganske ofte. Sletter dem med en gang...

Betaler jeg får å motta disse drittmeldingene?? :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 7 måneder senere...
  • 1 år senere...

jeg bruker kontantkort siden jeg føler det er lurest for meg, og hver gang jeg fyller på, er det 3 meldinger fra 1963 til 25,- pr stykk! :kjefte: håper stopp alle virket, blir så sinna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg får meldinger fra 1963 "bolignorge" i hytt og pine, har kontantkort så har ikke sett om jeg har blitt trukket penger for dette ...

Noen som vet om man blir det ??

For jeg har nemlig ikke registrert meg for å få noe sms derifra, og om de trekker over 10 kr pr sms de sender meg så har de tjent grådig mye penger på uvitene lille meg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...