waco Skrevet 17. mars 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg hadde tenkt meg følgende løsning, "at jeg befant meg i nærheten av byttedyret (lenket fast med tau eller noe annet vi finner på) oppe i et tre og filmer hele seansen". Mye hyl og vræl gir god valuta på internettmarkedet (der hvor filmene skal avspilles mot betaling selvfølgelig). W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 18. mars 2003 #22 Del Skrevet 18. mars 2003 Til en slik jakt vil jeg absolutt anbefale en flokk med chihuaua hunder (eller hvordan det nå staves, hehe). Eller kinesisk nakenhund.. ..kan også reven ha det gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 18. mars 2003 #23 Del Skrevet 18. mars 2003 Kan se katten min der, Hege. Stakkels små hunder. Waco, egentlig er du ikke interessert i revejakt eller hunder eller rever. Du vil bare filme en nedslaktning av en eller annen sort for så å selge filmsnutten på internett. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 18. mars 2003 #24 Del Skrevet 18. mars 2003 Veldig bra, Waco. Du imponerer stadig Jeg har en ide, hvorfor ikke rette videokameraet mot deg selv, så fester du et revehode til bakenden din? Anbefalt hunderase; pitbull eller engelsk bulldog. Kos deg, og lykke til! Alltid moro å lese innleggene dine, forresten. Alltid noen som biter på, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 18. mars 2003 #25 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvorfor ikke feste revehodet foran? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 18. mars 2003 #26 Del Skrevet 18. mars 2003 Mente bare at reven kunne få noe å flire av jeg, ikke angripe småhunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2003 #27 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvorfor ikke feste revehodet foran? Har ikke menn rett til å reprodusere seg, da? Jfr en annen lenke her på forumet (feminisme) Vanskelig avveiing for Waco, det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 18. mars 2003 #28 Del Skrevet 18. mars 2003 Har ikke menn rett til å reprodusere seg, da? Jfr en annen lenke her på forumet (feminisme) Vanskelig avveiing for Waco, det der Ops, glemte å logge inn. Dette er mitt innlegg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 18. mars 2003 #29 Del Skrevet 18. mars 2003 lykke til waco. lo så jeg nesten ble kasta ut av lesesalen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 18. mars 2003 #30 Del Skrevet 18. mars 2003 Interessant opplegg Waco. Fortell hvordan det går Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå