Gå til innhold

Revejakt

waco

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt meg følgende løsning, "at jeg befant meg i nærheten av byttedyret (lenket fast med tau eller noe annet vi finner på) oppe i et tre og filmer hele seansen".

Mye hyl og vræl gir god valuta på internettmarkedet (der hvor filmene skal avspilles mot betaling selvfølgelig).

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til en slik jakt vil jeg absolutt anbefale en flokk med chihuaua hunder (eller hvordan det nå staves, hehe). Eller kinesisk nakenhund.. :wink:

..kan også reven ha det gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se katten min der, Hege. Stakkels små hunder.

Waco, egentlig er du ikke interessert i revejakt eller hunder eller rever. Du vil bare filme en nedslaktning av en eller annen sort for så å selge filmsnutten på internett.

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Veldig bra, Waco. Du imponerer stadig :ler:

Jeg har en ide, hvorfor ikke rette videokameraet mot deg selv, så fester du et revehode til bakenden din? Anbefalt hunderase; pitbull eller engelsk bulldog. Kos deg, og lykke til! :hoho:

Alltid moro å lese innleggene dine, forresten. Alltid noen som biter på, hehe... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Hvorfor ikke feste revehodet foran?

Har ikke menn rett til å reprodusere seg, da? Jfr en annen lenke her på forumet (feminisme) :wink: Vanskelig avveiing for Waco, det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Har ikke menn rett til å reprodusere seg, da? Jfr en annen lenke her på forumet (feminisme) :wink: Vanskelig avveiing for Waco, det der

Ops, glemte å logge inn. Dette er mitt innlegg... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...