Gå til innhold

Vårt bryllup 2009


LilleSolstråle

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg skal gifte meg i 2009, og har smått begynt å planlegge litt! :hjerter_rundt: Tenkte jeg skulle starte en dagbok som jeg kan planlegge litt i:) Kommer nok til å sniklese litt hos dere andre bruder.. :sjenert:

Vi skal ikke gifte oss før sommeren 2009 siden vi har studier å tenke på, og trenger tid til å planlegge :sol:

Kommer mer her senere, har endel planer allerede ;)

Endret av SynneMarie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:bryllup: Gratulerer! Og lykke til meg planleggingen :)

Edit: skriveleif..

Endret av Vela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lenge siden sist jeg skrev,men tenkte jeg skulle legge ut noen av mine planer for bryllupet (er det noen som har noen kommentarer eller forslag,så er det bare moro :) )

- Vielsen; i kirke

- Selskapslokalet; en ganske stor hytte,hvor vi kan ha med eget drikke. (Må også leie inn catering)

- Meny; gutten min har ønske om sushi til forrett,stek m/poteter,grønnsaker og saus til hovedrett og en slags pudding (husker ikke hva det heter,men den har en konsistens som er nesten en blanding av pudding og mousse,smaker litt vanilje)med friske bær over.. Syns ikke sushi passer helt til,men han har så lyst på det,og siden jeg får dekorere som jeg vil,så syns jeg han skal få bestemme noe også :sol:

-Kjolen http://www.romanticaofdevon.co.uk/gallerye...yamainstage.jpg

-buketten skal ha orkideer som hovedblomst(kusina mi har jobba i blomsterbutikk og kan alt med oppsett,så det gjør hun for meg. Penger spart der:))...

-...dermed blir det orkideer som hovedblomst på borddekorasjonene også :sol: Alt skal være i hvitt,med perler,bånd,blomster,"diamant"-stener og masse levende lys.

- har funnet en nettside som har spesielle engangs kameraer,som jeg skal legge i lokalet,så folk kan ta bilder for oss,så vi får litt av alt :sol:

- Fotograf blir forloveren til gutten min. Han er veldig flink til å ta bilder og føler det er lettere å la en kjent ta bilde. Da er det lettere å si åssen man har tenkt å ville ha dem,og man kan bruke den tiden man trenger :)

-innbydelser,bordkort og takkekort lager jeg selv(får også hjelp av forlover). Har drivi "en del" med scrap booking,så det blir kjempe moro!!!

-Fant diadem på netter som er helt nydelig http://www.tiaratown.com/r78.htm ,så det blir det eneste smykket,utenom ringen ;) ,som jeg skal ha den dagen.

Syns jeg har fått ganske mye i orden allerede... Da er det bare å spare og vente på å kunne sette planene i gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og :velkommen: hit!

Ser du har mye på plass allerede og mange tanker satt igang :tommel:

Blir interessant å følge med deg videre i planleggingen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og :velkommen: hit!

Ser du har mye på plass allerede og mange tanker satt igang :tommel:

Blir interessant å følge med deg videre i planleggingen!

:klem:

Takk takk :sol: masse tanker i gang her,så jeg skal prøve å skrive inn alle planer etterhvert som det kommer mer :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer med dagbok!! Jeg er i samme situasjon som deg, klør i fingrene etter å sette i gang med noe konkret, men så er det sååå lenge til jo:P Gleder meg til vi får bestilt lokale og bekreftet dato hos HEF, så er vi liksom i gang og kan planlegge litt mer :)

Høres jo ganske fint ut det du har kommet frem til til nå, det eneste er at sushi vel kanskje er litt spesielt, er en viss risiko for at folk ikke liker det eller blir skeptisk til å smake på det...og så blir det litt rart når en skal ha stek til hovedrett :P Men er i det minste en kreativ vri;)

Den desserten høres litt ut som creme brulee? Det er godt i såfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen og gratulerer med dagbok!! Jeg er i samme situasjon som deg, klør i fingrene etter å sette i gang med noe konkret, men så er det sååå lenge til jo:P Gleder meg til vi får bestilt lokale og bekreftet dato hos HEF, så er vi liksom i gang og kan planlegge litt mer :)

Høres jo ganske fint ut det du har kommet frem til til nå, det eneste er at sushi vel kanskje er litt spesielt, er en viss risiko for at folk ikke liker det eller blir skeptisk til å smake på det...og så blir det litt rart når en skal ha stek til hovedrett :P Men er i det minste en kreativ vri;)

Den desserten høres litt ut som creme brulee? Det er godt i såfall:)

Angående sushi; helt enig at det er veldig spesielt. Jeg syns ikke det passer til hovedretten og jeg har aldri turt å prøve det selv engang :sjenert: Men så tenker jeg på gutten min som så gjerne vil ha det,og siden jeg får pynte og ordne som jeg vil ellers,så vil jeg jo gjerne at han skal få noe han vil ha også..

Trodde creme brulee hadde karamell smak?? Skal se om jeg finner oppskriften og se hva det heter :sol: 2 år er uendelig lenge syns jeg.. Men om 2 uker skal jeg dra og prøve kjolen jeg har tenkt på,så det blir moro. Og kan man sette dato snart,eller er det for tidlig? Kan ikke tro jeg skal gifte meg med verdens beste. Gleder meg så masse og føler meg så heldig :rødme: (måtte bare si det :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående sushi; helt enig at det er veldig spesielt. Jeg syns ikke det passer til hovedretten og jeg har aldri turt å prøve det selv engang :sjenert: Men så tenker jeg på gutten min som så gjerne vil ha det,og siden jeg får pynte og ordne som jeg vil ellers,så vil jeg jo gjerne at han skal få noe han vil ha også..

Trodde creme brulee hadde karamell smak?? Skal se om jeg finner oppskriften og se hva det heter :sol: 2 år er uendelig lenge syns jeg.. Men om 2 uker skal jeg dra og prøve kjolen jeg har tenkt på,så det blir moro. Og kan man sette dato snart,eller er det for tidlig? Kan ikke tro jeg skal gifte meg med verdens beste. Gleder meg så masse og føler meg så heldig :rødme: (måtte bare si det :sjenert: )

Vi har satt dato så jeg synes ikke det er for tidlig :) Nei, creme brulee har litt karamellisert overflate, men under smaker den litt vaniljeaktig...

Hehe, forloverne mine vil at jeg skal prøve kjole snart også, men jeg vil vente litt, til våren/sommeren igjen...redd jeg blir revet med og kjøper en kjole nå og angrer senere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei schnuppa! Forlover og slave her ;) hehe..

Er ikke Pannacotta du mener a?? :

http://matsonen.origo.no/-/bulletin/show/8981_panacotta

Det er veeeldig godt.. (Jeg har spist en som var firkantet..) Den smaker vanilje og har puddingkonsistens. Da vi fikk den var den servert med bær.

Det er det jeg tenker på ja!!! :hoppe: det kan man ha bær på,ikke sant? (kanskje best med skogsbær?!) hva skulle jeg gjort uten forloveren min? hehe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt kjapp til å svare og så ikke at du skrev at dere spiste det med bær :sjenert: Men da er jo det avklart ihvertfall :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei og hjertelig :velkommen: hit blant oss jentene som eeeeelsker å planlegge bryllupet vårt. Og dele erfaringer, tanker og ideer!

Håper du kommer til å trives! Og ser du har tenkt i gjennom og planlagt masse, det ser kjempebra ut!! (Selv om min erfaring er at gjennom et år eller to er det masse som forandrer seg for hva man vil velge :) )

Gleder meg til å følge med deg i planleggingen framover!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Hei!!

Gratulerer med ny dagbok her på bryllupssidene :) Det skal bli gøy å følge dine planer :) Det ser ut som du/dere har fått gjort endel allerede :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk,alle sammen :sol: kommer til å titte litt på deres sider også,er så moro å se andres ideer og planer :) og jeg har trossalt veeeeeldig god tid,så kan nok hende det blir noen forandringer ja :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har satt dato så jeg synes ikke det er for tidlig :) Nei, creme brulee har litt karamellisert overflate, men under smaker den litt vaniljeaktig...

Hehe, forloverne mine vil at jeg skal prøve kjole snart også, men jeg vil vente litt, til våren/sommeren igjen...redd jeg blir revet med og kjøper en kjole nå og angrer senere :P

Litt det jeg først tenkte også,ang. kjole.. Men kjolen jeg har sett på er ikke så dyr,og...jeg MÅ bare ha det!!! :rødme: Om jeg angrer om et år,så kan jeg jo alltids selge den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikke vært innom deg før, så tar det igjen nå :)

Velkommen hit til oss KG-jenter :sol:

Får ikke vært så lenge sammens med deg her inne da, siden jeg kun har tre uker igjen før jeg står brud. Men skal vel alltids få tid til å titte innom av og til etter det i allefall :) Noen her inne som påstår at jeg ikke klarer holde meg unna KG etter bryllupet, skjønner ikke hva dem mener :ler:

Uansett, masse lykke til med forberedelsene :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg altså titta en del på andres dagbøker *misunner alle som skal gifte seg i år og neste år* :sjenert: men,må spare,spare,spare.. Jeg har ihvertfall på kjole-prøving fredag 27,juli,og jeg gleder meg utrolig til det!!!

Har også fått på plass noen andre ting;

-Bryllupskaka (ho som lager dem bor i Bergen,så jeg må nok få noen i nærheten av meg til å lage en lik. Men kusina mi er utrolig flonk,så det ordner ho :) )

-Brudebuketten (mulig jeg vil ha noen helt hvite roser også)

post-17233-1185013001_thumb.jpg

post-17233-1185013226_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikke vært innom deg før, så tar det igjen nå :)

Velkommen hit til oss KG-jenter :sol:

Får ikke vært så lenge sammens med deg her inne da, siden jeg kun har tre uker igjen før jeg står brud. Men skal vel alltids få tid til å titte innom av og til etter det i allefall :) Noen her inne som påstår at jeg ikke klarer holde meg unna KG etter bryllupet, skjønner ikke hva dem mener :ler:

Uansett, masse lykke til med forberedelsene :juhu:

Tusen takk :sol: jeg har riktig nok titta innom siden din av og til :sjenert: er så spennende å se hva andre har planlagt og tenk... Gratulerer til deg og din som snart har den store dagen forresten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi,er vel ikke lov å legge ut bilder :sjenert: ,så får legge ut linkene istedet;

-

http://www.eventyrkaker.no/

-

finner ikke igjen buketten på link :tristbla:

Joda mener du skal ha lov til det.

Du får legge de inn i photobucket først, er greiest sånn synes jeg i allefall :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...