Gå til innhold

Hva skjer

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har holdt på med en fyr, dagen før jeg skulle reise ( ferie) "ville han se meg"- vel, han liker at jeg tar intiativ, (virker egentlig usikker på seg selv.)

men da jeg fikk en melding kl 21, om å treffe meg og når- så skrev jeg tilbake at det ble litt for sent og at jeg skulle tidlig opp...

Fikk en melding på ferien, om jeg hadde en fin ferie..

svarte på den, og nå har jeg ikke hørt noe. Gått vel en uke nå-

og han som sa dette var så spesiellt, at dette var kjærlighet osv...

Jeg tar ikke kontakt, på den ene siden så er noe verd å kjempe for, men jeg mener at slikt likevel blir feil. Hvorfor skal jeg sitte å vente på en mann til han er klar liksom, ikke en slik type mann jeg ønsker meg- selv om dette er tungt.

Skikkelig dårlig oppførsel, innynde seg for å få meg forelsket- så nå jeg er det så "blir det mer hans premisser"..

Hadde dere tatt kontakt? får jo ikke sagt farvel heller..

Er så mange falske mennesker der ute, dårlig gjort av han og utsette meg for slikt, jeg har en knall tøff periode bak meg- det vet han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt hadde jeg kontakt :)

Hvorfor ikke? Han sendte jo deg en melding sist, jeg skjønner ikke hva problemet er egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Krupp! Svelg nå stoltheten din og ta kontakt!..blir nesten irritert over slike innlegg..men bare nesten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva?

irritert :ler:

hvis han virkelig bryr seg om meg tar han kontakt..jeg er usikker på om fyren er en player..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om han tenker: Hvis HUN virkelig bryr seg om meg, tar HUN kontakt?

Husk at det er like mye ditt ansvar som hans, å holde kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du sier han har sagt dette var noe spesielt,kjærlighet..du må ha trudd på det da han sa det men nå tviler..du tviler kun fordi han ikke har tatt kontakt med deg..du takket nei til å møte han da du skulle dra..ble forseint og du skulle tidlig opp..om han tenker det samme som deg (som tror han er en player fordi han ikke har sendt en sms på ei uke) så tenker han vel at du ikke er så særlig intr som ikke ville møte han,selv om det var seint på kvelden og selv om du skulle tidlig opp. For han hadde jo sagt dette var noe spesielt,og dermed håpet du skulle skjønne hvor alvorlig dette var.

OK,kanskje han er en player..Men er det ikke bedre å satse enn å bare sitte å spekulere? Gjøre ei fjær om til ti høns?

Man må tåle å bli brent i dette. Og det verste som kan skje om du sender han en sms er at du ikke får svar..da driter du i han,gir det 14 dager uten å kontakte han så er det over.

Hvorfor kan man ikke bare gjøre det man føler for i steden for å tenke,jeg sendte melding sist gang så nå er det han sin tur..om det skal være annenhver-sin-gangs-rituale et forhold er bygd opp på så må det bli temmelig kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Sant nok, men jeg trenger virkelig ro og stabilitet i livet mitt. Vært så altfor mange mennesker som har sviktet meg, er lei rett og slett.

Hvis det er en til som gjør det nå så mister jeg nemlig helt troen på mennesker-derfor jeg utsetter dette, for å skåne meg selv. Hva skal jeg da tro på? det blir ingenting igjen jo...

Hvis en mann vil ha meg så får han vise det - og jobbe litt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor er det slik at om vi damer har blitt skuffet x antall ganger så kan vi nærmest pårope oss at da får alt være opp til mannen? Skal det ikke være likevekt? Joda,man kan trå varsommere og ikke gi seg henn slik man kanskje har gjort tidligere. Vi vet jo at vi kommer til å bli like frustrert av dette.Og om vi tillater oss til å tenke på denne måten så kan vi ikke heller se bort i fra at mannfolka tillater seg til å tenke på denne måten..så sitter vi der da.

Du sier du har blitt sveket av mennesker så altfor mange ganger. Så mange ganger at du er lei og ikke vil bli sveket igjen. Men da har du også tatt et valg. For om du unngår alt som kan ende med svik så unngår du også alle muligheter hvor du kan oppleve å bli elsket.

Og mulig jeg høres itt tverr ut men om du har blitt sveket så mange ganger så kan er det kanskje på tide å se etter noe mønster.Hvilken rolle man selv har oppe i det hele. Det finnes mye drittfolk der ute,det vet tilog med jeg. Men kanskje er det noe du selv kan gjøre for din egen del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norah

Hadde jeg vært mann og måtte tolka dine signaler, så hadde jeg tolka det dit hen at du ikke var interessert.. Særlig når du skriver at det kan virke som han er usikker på seg selv.. Syns du skal ta kontakt jeg. Lykke til, dette kan bli til noe bra det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvorfor er det slik at om vi damer har blitt skuffet x antall ganger så kan vi nærmest pårope oss at da får alt være opp til mannen? Skal det ikke være likevekt? Joda,man kan trå varsommere og ikke gi seg henn slik man kanskje har gjort tidligere. Vi vet jo at vi kommer til å bli like frustrert av dette.Og om vi tillater oss til å tenke på denne måten så kan vi ikke heller se bort i fra at mannfolka tillater seg til å tenke på denne måten..så sitter vi der da.

Du sier du har blitt sveket av mennesker så altfor mange ganger. Så mange ganger at du er lei og ikke vil bli sveket igjen. Men da har du også tatt et valg. For om du unngår alt som kan ende med svik så unngår du også alle muligheter hvor du kan oppleve å bli elsket.

Og mulig jeg høres itt tverr ut men om du har blitt sveket så mange ganger så kan er det kanskje på tide å se etter noe mønster.Hvilken rolle man selv har oppe i det hele. Det finnes mye drittfolk der ute,det vet tilog med jeg. Men kanskje er det noe du selv kan gjøre for din egen del?

Klart det, det jeg jobber med. Jeg har kvittet meg med dårlige mennesker i livet mitt, det var en dyrekjøpt erfaring. Dette er mennesker jeg traff i en sårbar periode i livet mitt, hvilke rolle jeg har oppi dette er vel at jeg har hatt dårlig selvtillit og vært usikker på meg selv. Det er jeg ikke lenger.

Derfor så forsiktig. Og egentlig ikke klar, til denne mannen dukket opp. Jeg har gitt alt før, risikert alt- har opplevd å bli elsket men også dumpet på en slik måte som var grusom- ingen mennesker fortjener slikt, spesiellt ikke når man er ekte og snill uansett behandling.

Er ikke mange mennesker jeg gir en sjangse nå, heller ikke når det gjelder vennskap. De må rett ogs lett fortjene det, jeg er lei av å hele tiden måtte gi og gi og gi og gi, stille opp osv og så er det ikke ett menneske som egentlig ser meg.

Så mønsteret, jeg er for snill og ærlig. Kanskje jeg skal bli en overfladisk faen, mulig jeg kommer lengre med det :tristbla:

L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner meg som snill, ærlig og faktisk ganske naiv, men jeg har klart meg fint for det.

Det er ingen grunn å gi opp, man må bare la ting gå sin gang :)

Og om du er så ærlig, så vær ærlig med han du liker også, og send han en melding og si at du savner å høre fra han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er ikke mange mennesker jeg gir en sjangse nå, heller ikke når det gjelder vennskap. De må rett ogs lett fortjene det, jeg er lei av å hele tiden måtte gi og gi og gi og gi, stille opp osv og så er det ikke ett menneske som egentlig ser meg.

Så mønsteret, jeg er for snill og ærlig. Kanskje jeg skal bli en overfladisk faen, mulig jeg kommer lengre med det :tristbla:

For det første;ikke bli det som muligens er din største fiende; en overfladisk faen. Dem er det mange nok av fra før.det er vi allefall enige om.

Men man kan komme lengre om man slutter å gå på akkord med seg selv. Tenk; Hva er det jeg vil,hva er det jeg makter. Det er ingen skam å tenke på seg selv først før andre. Du utsletter deg selv om du kun tar hensyn til de andre enn deg selv.

Det er bra at du stiller krav til mennesker. Men dette er også et samspill som skal gå av seg selv. Det er en gi og ta situasjon som de aler fleste oppegående mennesker idag er kjent med.

Neste gang du møter et menneske du gjerne vil bli kjent med,ikke gi så mye av deg selv med engang. Ikke ta det hele så altfor høytidlig. Lettere sagt enn gjort tenker du kanskje. Det er en treningssak. Vis folk at de ikke kan regne med at du "ordner opp i alt" Da vil de legge merke til deg og ikke ta deg for gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Likevel, når vi skal treffe hverandre så og si bare sent på kveldene, pga "omstendigheter". Og det blir selvfølgelig sex- hvor godt blir man kjent? Menn gjør alt for sex-og det skal ikke forundre meg om han utnytter det.

Han spurte meg tidlig i "forholdet" om jeg hadde fin kropp..

Han har snakket om de "strøkne" eksene sine, han har snakket mye om sex og vil at jeg skal fortelle han..

Han krever nesten at jeg skal åpne opp, mens han sier at alt ikke skal komme med en gang og at jeg må være tålmodig..

fortalte han at jeg var forelsket i han, det gikk nesten 2 uker før han sa det samme, og sa når jeg var så "tilbakeholden" at han nesten mistet interessen.

Synes det er mye som skurrer. Han synes også synd på eksen sin og jeg synes han tar mer hensyn til hennes følelser enn mine.

Hvorfor skal jeg gidde når han virker feig..

kjærlighet dette? jeg trodde det.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ok,på meg så virker det som om du er en smule naiv...

Han spurte tidlig i forholdet om du hadde fin kropp..vil det da si at dere kun har hadd kontakt via nett eller mobil? Sånn til å begynne med tenker jeg.

Han krever nærmest at du skal åpne opp men at alt ikke trenger å komme på engang..i tilegg så sier han at du er såpass tilbakeholden at han mister intr..det er ganske selvmotsigende av han å si!

Utifra det jeg leser her så høres det ikke ut som kjærlighet fra hans sin side. Du må begynne å ta hensyn til deg selv! Det virker på meg som om du er ute etter å bli "godtatt". Bli likt. Om du tenker deg om så er du kanskje ikke så forelsket i han fyren her som du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ok,på meg så virker det som om du er en smule naiv...

Han spurte tidlig i forholdet om du hadde fin kropp..vil det da si at dere kun har hadd kontakt via nett eller mobil? Sånn til å begynne med tenker jeg.

Han krever nærmest at du skal åpne opp men at alt ikke trenger å komme på engang..i tilegg så sier han at du er såpass tilbakeholden at han mister intr..det er ganske selvmotsigende av han å si!

Utifra det jeg leser her så høres det ikke ut som kjærlighet fra hans sin side. Du må begynne å ta hensyn til deg selv! Det virker på meg som om du er ute etter å bli "godtatt". Bli likt. Om du tenker deg om så er du kanskje ikke så forelsket i han fyren her som du tror.

Nei, han spurte meg om det første gang jeg traff ham!

Jeg holdt igjen noen uker, ville ikke ha sex med han.

I begynnelsen sa han dette var spesiellt, at dette var kjærlighet-han har alltid vært snill, sier jeg må være tålmodig og at forholdet mellom oss vil bli forandret etterhvert, at han vil bli mer kjent med med meg osv...

naiv? hvordan skal jeg beskytte meg mot løgn? og hva skal jeg gjøre videre, savner jo han- trodde på han at dette var spesiellt jeg.

Jeg sa fra dag 1: hvis du lurer meg er du god, og han sa at det måtte jeg ikke tro fordi vårt forhold måtte bygges på tillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg skal virkelig innynde meg, spille og lure han trill rundt, det er så jævlig å bli behandlet slik.

Må stå i pannen min " playere play mee" ett eller annet..

dessverre for han så blir hevnen SØT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sulosi (offline)
Jeg skal virkelig innynde meg, spille og lure han trill rundt, det er så jævlig å bli behandlet slik.

Må stå i pannen min " playere play mee" ett eller annet..

dessverre for han så blir hevnen SØT

Står det i panna mi iallefall..... :tristbla:

Blir imidlertid veldig glad når jeg prater med "gutter" som faktisk tør si at de ikke ønsker store forpliktelser som samboerskap, barn osv... så vet jeg i alle fall hva det går ut på og kan velge deretter. :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå skjønner jeg ingenting... vet du at han bare har "lekt" med deg nå eller???

Jeg skal faktisk fortelle historien her, jeg føler meg ganske "svak" for øyeblikket og trenger litt råd fra mennesker "som ser dette utfra" jeg takker for alle svar. "lei seg"

Jeg traff en voksen mann ( ja, 37 år er vel voksent ) på en slik mte som jeg aldri har møtt en annen før. Det var virkelig "pang" og en kjemi som jeg ikke har opplevd før.

Han begynte å ringe meg og vi traff hverandre. Fra første telefonsamtale så snakket vi veldig bra, diskuterte bra og "snakket samme språk". Når han hentet meg første gang så endte vi opp med å leke pirater på en strand og kysse i timesvis. ( hehe, har en sans for sjørøverlek) dette er det kuuleste jeg har gjort med ett annet menneske på lenge, har savnet en å "leke" med.

Før dette traff jeg han en gang på ett ute sted, det var da han spurte meg " har du fin kropp da". Jeg reagerte på dette, gav beskjed og det virket som om han oppriktig angret senere at han hadde spurt om det. Han viste meg også frem for de rike vennene sine ( ja, så overfladisk ) og tilhører ett ganske kynisk og overfladisk miljø der ting ofte er basert på utseende og penger.

Snakket om det, og endelig hadde han møtt ett bra menneske som ikke var overfladisk sa han..

Det var kontakt på telefon og meldinger hver dag, mye latter, han kom hit ofte om kveldene pga av årsaker som jeg ikke kan snakke om her.

Så gikk det litt tid, vi var mitt i en samtale da jeg hørte ett hysterisk kvinnemenneske si " ka f er det du holder på med" for å gjøre en lang historie kort så er det en eks som han bor i samme leiegård med-som slenger dritt om han og har sendt meg en del meldinger. Dette har roet seg, han har sagt at han er helt ferdig med denne damen. Men er opptatt av å ha ett bra forhold til henne og at han synes synd på henne fordi hun sliter visst nå når han har møtt meg.

Jeg har en "vennine" som jeg ikke stoler på når det kommer til menn. Hun forteller meg at denne mannen er en rundbrenner og at en annen bekjent av oss sier at denne mannen aldri kommer til å falle til ro, og at han hadde vært på byen med han for litt siden og det var mange damer rundt han- og at han ikke virker forelsket i meg. ( hvorfor sier denne bekjenten det? første han spør om når han treffer venninenn min som han ikke har sett på 1 år er hvordan det går med meg og J..og legger ut om hvor lite forelsket han så ut ) en annen ting er at den samme mannen avviste jeg ( ville ikke date han ) for en tid siden. Og til meg sa denne mannen at J var skikkelig. Hvorfor sier han noe annet nå?

Jeg har hele tiden tvilt litt.

Sendte han en melding nå om hvordan det det gikk, og han spør om jeg blir med å finne på noe morsomt en dag..

Hvis alt dette bare er skuespill og hvis han er en rundbrenner så må han være en psykopat, hvorfor skal han gidde? hvorfor bare leke rundt med meg som jeg var en gjenstand? pga utseendet mitt? jeg er ikke inbilsk men jeg er vel over gjennomsnittet, ikke bær nag til meg fordi jeg sier det, jeg sliter veldig med mennesker som ikke har villet meg noe godt.

Typisk at jeg skal ha så sterke følelser for en slik "uklar" mann- men jeg følte faktisk dette var mannen i mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå forstår jeg hvorfor mennesker "spiller spill"

Jeg har alltid tatt avstand til det, men i denne kyniske verden så må man jo beskytte seg selv.

Jeg oppfører meg "vanlig" som om ingenting har skjedd eller hørt, fyren er snau på meldinger til meg nå-og jeg ser det an...er dette bare overfladisk fra hannes side så har jeg med en psyko å gjøre..

Må nesten spille spill når ett "forhold" utvikler seg slik som dette, har prøvd å gi slipp på denne fyren også, men klarer det ikke.

Game on..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...