Kykkelikokos Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #561 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ullevål er vel 30-35 min unna. Så det er ikke store forskjellen. Vestby er liksom midt i mellom alle stedene. Bowling er kanskje ikke så lurt når man har bekkenløsning nei... Jeg er visst ikke den skarpeste kniven i skuffen, nei Jeg skjønte det vel delvis allerede da vi holdt på. Sa til mannen "dette var kanskje ikke så lurt..". Mannens svar: "Du har vel bare godt av å få litt mosjon?". Haha. Skal se hva han sier når han ser meg gå senere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. oktober 2007 #562 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvis det ikke er kø, så kan du sikkert det Men hør med legen din. Får gjøre det. Er ikke den største byen dette her, så ville tro det kunne la seg gjøre- Jeg er visst ikke den skarpeste kniven i skuffen, nei Jeg skjønte det vel delvis allerede da vi holdt på. Sa til mannen "dette var kanskje ikke så lurt..". Mannens svar: "Du har vel bare godt av å få litt mosjon?". Haha. Skal se hva han sier når han ser meg gå senere i kveld Dere var jo to om det da... Hvis det er noen trøst... Du får la han varte deg opp siden han mente du hadde så godt av litt mosjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #563 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hehe. Nå har vi kost oss med god mat og levende lys Vi spaserte hjem fra sentrum sammen. Jeg vaggende og han gående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. oktober 2007 #564 Del Skrevet 8. oktober 2007 Synes jeg ser dere. hørtes ut som en koselig mandag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. oktober 2007 #565 Del Skrevet 9. oktober 2007 Så koselig med kjærestemiddag Vet du forresten når dere kan overta huset om dere får det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #566 Del Skrevet 9. oktober 2007 Så koselig med kjærestemiddag Vet du forresten når dere kan overta huset om dere får det? Da vi var der så sa han at han kunne være ute allerede etter et par uker, så vi kan nok flytte når vi vil. Men vi må nesten få solgt her også først, så det er oss det står på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 10. oktober 2007 #567 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har dere lagt inn mer bud?? Føler jeg har gått glipp av noe her nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #568 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hehe. Vi har lagt inn to bud på to forskjellige boliger: Bud 1: 2150 000 på halvpart av tomannsbolig. - Avslått av selger. Bud 2: 1850 000 på rekkehusleilighet - Venter på svar. Fristen for det andre budet står til i morgen formiddag, så vi venter i spenning. Grunnen til at vi måtte vente så lenge var at det var to annonserte visninger etter at budet vårt ble lagt inn. Vi var på en privat visning som ikke var annonsert. Så vi måtte vente til de to andre visningene hadde vært - og siste visning var i går. Vi har ikke hørt noe, så vi venter i EKSTREM spenning på om vi er eneste som har lagt inn bud, siden vi ikke har hørt noe om noe motbud I morgen kl 08:30 er det UL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. oktober 2007 #569 Del Skrevet 10. oktober 2007 Lykke til på UL i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 10. oktober 2007 #570 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hehe. Vi har lagt inn to bud på to forskjellige boliger: Bud 1: 2150 000 på halvpart av tomannsbolig. - Avslått av selger. Bud 2: 1850 000 på rekkehusleilighet - Venter på svar. Fristen for det andre budet står til i morgen formiddag, så vi venter i spenning. Grunnen til at vi måtte vente så lenge var at det var to annonserte visninger etter at budet vårt ble lagt inn. Vi var på en privat visning som ikke var annonsert. Så vi måtte vente til de to andre visningene hadde vært - og siste visning var i går. Vi har ikke hørt noe, så vi venter i EKSTREM spenning på om vi er eneste som har lagt inn bud, siden vi ikke har hørt noe om noe motbud I morgen kl 08:30 er det UL!! Er begge budene på boliger i Vestby? Spennende med budrunde! Du får holde oss oppdatert. Lykke til på UL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. oktober 2007 #571 Del Skrevet 10. oktober 2007 Oi, så siste visning var igår. Da burde det jo begynne å komme inn bud fra evt andre interessenter i dag da... Håper virkelig dere har skremt de bort Og så fin som leiligheten deres er så burde jo ikke den være noe problem å selge. Kan hende dere får flyttet før oss her jo... Krysser alt for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. oktober 2007 #572 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvordan gikk det forresten med sykemeldingen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #573 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sykemeldingen er i orden Fikk aktiv sykemelding i 20 dager til. Så hyggelig at du synes at leiligheten vår er fin. Du får si ifra hvis du vet om noen som tilfeldigvis har lyst til å flytte til hønefoss Ja, det burde jo begynne å komme bud nå snart, særlig siden alle som eventuelt var på visning sikkert vet at vi har lagt inn bud. Hvis de er interessert burde de jo ha kommet med motbud. Og det er i hvert fall ingen som har gjort det såvidt vi vet Det var jo visning på søndag også, men vi har ikke hørt noe.. Lover bra, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #574 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er begge budene på boliger i Vestby? Spennende med budrunde! Du får holde oss oppdatert. Lykke til på UL!! Jepp. Begge på Pepperstad skog Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #575 Del Skrevet 10. oktober 2007 Lykke til på UL i morra! Takk Jeg gru-gleder meg egentlig litt. Det er litt skummelt. Må innrømme at jeg har hatt noen tanker i det siste; "Hva om babyen ikke er frisk og fin som den skal?". Så jeg gleder meg til å få kommet meg inn og høre om alt er i orden. Liv er det i hvert fall. Jeg kjente det senest i går kveld, muligens i dag morges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. oktober 2007 #576 Del Skrevet 10. oktober 2007 Å UL i morgen allerede :juhu: :juhu: :juhu: Er dette ordinær UL? Synes tida flyr så utrolig fort... Spennende med bud da. Håper dere får rekkehuset. Det skal jo ikke være så lett å selge nå, kan jo hende dere er heldige. Har leiligheten deres blitt lagt ut enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #577 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jepp, det er ordinær UL Leiligheten vår er lagt ut for salg. Vi skal ha visning i morgen kveld Du kan få se prospekt hvis du vil. Jeg kan sende link på PM om du er interessert i å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #578 Del Skrevet 10. oktober 2007 Håper det går i orden med kjøp og salg av ny bostad og at de får sett det de vil sjå på UL i måra Ja Håper på begge deler. Skal gi dere oppdatering når vi vet noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. oktober 2007 #579 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jepp, det er ordinær UL Leiligheten vår er lagt ut for salg. Vi skal ha visning i morgen kveld Du kan få se prospekt hvis du vil. Jeg kan sende link på PM om du er interessert i å se. Nysgjerrig som jeg er, så har jeg veldig lyst til å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #580 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nå har megleren på rekkehuset ringt.. Det var kommet inn et motbud på 1,9mill. Etter diskusjon med banken og mannen har vi nå lagt inn et bud på 1,950 000kr. Iiiik! Skummelt! Vil haaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå