Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Ullevål er vel 30-35 min unna. Så det er ikke store forskjellen. Vestby er liksom midt i mellom alle stedene.

Bowling er kanskje ikke så lurt når man har bekkenløsning nei... :fnise:

Jeg er visst ikke den skarpeste kniven i skuffen, nei ;)

Jeg skjønte det vel delvis allerede da vi holdt på. Sa til mannen "dette var kanskje ikke så lurt..". Mannens svar: "Du har vel bare godt av å få litt mosjon?". Haha. Skal se hva han sier når han ser meg gå senere i kveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det ikke er kø, så kan du sikkert det :) Men hør med legen din.

Får gjøre det. Er ikke den største byen dette her, så ville tro det kunne la seg gjøre-

Jeg er visst ikke den skarpeste kniven i skuffen, nei ;)

Jeg skjønte det vel delvis allerede da vi holdt på. Sa til mannen "dette var kanskje ikke så lurt..". Mannens svar: "Du har vel bare godt av å få litt mosjon?". Haha. Skal se hva han sier når han ser meg gå senere i kveld :fnise:

:fnise:

Dere var jo to om det da... Hvis det er noen trøst... Du får la han varte deg opp siden han mente du hadde så godt av litt mosjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nå har vi kost oss med god mat og levende lys :) Vi spaserte hjem fra sentrum sammen. Jeg vaggende og han gående ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med kjærestemiddag :hjerter_rundt:

Vet du forresten når dere kan overta huset om dere får det?

Da vi var der så sa han at han kunne være ute allerede etter et par uker, så vi kan nok flytte når vi vil. Men vi må nesten få solgt her også først, så det er oss det står på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Vi har lagt inn to bud på to forskjellige boliger:

Bud 1: 2150 000 på halvpart av tomannsbolig. - Avslått av selger.

Bud 2: 1850 000 på rekkehusleilighet - Venter på svar.

Fristen for det andre budet står til i morgen formiddag, så vi venter i spenning. Grunnen til at vi måtte vente så lenge var at det var to annonserte visninger etter at budet vårt ble lagt inn. Vi var på en privat visning som ikke var annonsert. Så vi måtte vente til de to andre visningene hadde vært - og siste visning var i går. Vi har ikke hørt noe, så vi venter i EKSTREM spenning på om vi er eneste som har lagt inn bud, siden vi ikke har hørt noe om noe motbud

:hoppe:

I morgen kl 08:30 er det UL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Vi har lagt inn to bud på to forskjellige boliger:

Bud 1: 2150 000 på halvpart av tomannsbolig. - Avslått av selger.

Bud 2: 1850 000 på rekkehusleilighet - Venter på svar.

Fristen for det andre budet står til i morgen formiddag, så vi venter i spenning. Grunnen til at vi måtte vente så lenge var at det var to annonserte visninger etter at budet vårt ble lagt inn. Vi var på en privat visning som ikke var annonsert. Så vi måtte vente til de to andre visningene hadde vært - og siste visning var i går. Vi har ikke hørt noe, så vi venter i EKSTREM spenning på om vi er eneste som har lagt inn bud, siden vi ikke har hørt noe om noe motbud

:hoppe:

I morgen kl 08:30 er det UL!!

Er begge budene på boliger i Vestby?

Spennende med budrunde! Du får holde oss oppdatert.

Lykke til på UL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så siste visning var igår. Da burde det jo begynne å komme inn bud fra evt andre interessenter i dag da... Håper virkelig dere har skremt de bort :fnise:

Og så fin som leiligheten deres er så burde jo ikke den være noe problem å selge. Kan hende dere får flyttet før oss her jo...

Krysser alt for dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeldingen er i orden :) Fikk aktiv sykemelding i 20 dager til. Så hyggelig at du synes at leiligheten vår er fin. Du får si ifra hvis du vet om noen som tilfeldigvis har lyst til å flytte til hønefoss :eeeh:

Ja, det burde jo begynne å komme bud nå snart, særlig siden alle som eventuelt var på visning sikkert vet at vi har lagt inn bud. Hvis de er interessert burde de jo ha kommet med motbud. Og det er i hvert fall ingen som har gjort det såvidt vi vet :) Det var jo visning på søndag også, men vi har ikke hørt noe.. Lover bra, tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er begge budene på boliger i Vestby?

Spennende med budrunde! Du får holde oss oppdatert.

Lykke til på UL!!

Jepp. Begge på Pepperstad skog :)

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL i morra!

Takk :klem:

Jeg gru-gleder meg egentlig litt. Det er litt skummelt. Må innrømme at jeg har hatt noen tanker i det siste; "Hva om babyen ikke er frisk og fin som den skal?". Så jeg gleder meg til å få kommet meg inn og høre om alt er i orden. Liv er det i hvert fall. Jeg kjente det senest i går kveld, muligens i dag morges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å UL i morgen allerede :juhu: :juhu: :juhu:

Er dette ordinær UL? Synes tida flyr så utrolig fort...

Spennende med bud da. Håper dere får rekkehuset. Det skal jo ikke være så lett å selge nå, kan jo hende dere er heldige.

Har leiligheten deres blitt lagt ut enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det er ordinær UL :)

Leiligheten vår er lagt ut for salg. Vi skal ha visning i morgen kveld :) Du kan få se prospekt hvis du vil. Jeg kan sende link på PM om du er interessert i å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Håper det går i orden med kjøp og salg av ny bostad og at de får sett det de vil sjå på UL i måra :klem:

Ja :) Håper på begge deler. Skal gi dere oppdatering når vi vet noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er ordinær UL :)

Leiligheten vår er lagt ut for salg. Vi skal ha visning i morgen kveld :) Du kan få se prospekt hvis du vil. Jeg kan sende link på PM om du er interessert i å se.

:jepp: Nysgjerrig som jeg er, så har jeg veldig lyst til å se :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har megleren på rekkehuset ringt.. Det var kommet inn et motbud på 1,9mill. Etter diskusjon med banken og mannen har vi nå lagt inn et bud på 1,950 000kr.

Iiiik! Skummelt! Vil haaaa! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...