Kykkelikokos Skrevet 4. september 2007 Forfatter #381 Del Skrevet 4. september 2007 12 uker på vei i dag! :love: Alle indre organer er ferdig formet: 21. august, 2007 Risikoen for spontanabort avtar: 4. september, 2007 Kvalmen avtar for de fleste: 11. september, 2007 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 18. september, 2007 Fosteret svelger og tisser: 2. oktober, 2007 Tid for ultralyd: 11. oktober, 2007 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 16. oktober, 2007 Jeg ser frem mot denne datoen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. september 2007 Forfatter #382 Del Skrevet 4. september 2007 Faens amøbelege.. Jeg blir så sint over den amatørmessige tullingen.. Han skulle regne seg frem til termindato og kom frem til uke 8-9 i telefonen nettopp. Han har ikke peiling på hva han driver med.. Kunne skrevet en hel liste over de idiotiske tingene han har sagt/ment. Han foreslo medisiner mot kvalmen hvis den ikke ga seg snart.. Men jeg skal faen ikke ta noe medisiner, det er sikkert.. Nå måtte jeg komme inn dit for å få sykemelding, og det kunne selvfølgelig ikke gis annet enn gradert sykemelding. Lurer veldig på hvordan jeg skal klare å komme meg opp til legekontoret langt oppe i gokk.. Jeg har ikke lappen og kan derfor ikke kjøre bil.. og det går to busser for dagen til det stedet. Om jeg er heldig og kommer meg opp dit, så kommer jeg meg ikke ned igjen.. I mellomtiden vet jeg ikke hva som skjer. Jeg kunne ikke komme før på torsdag.. Og i dag har jeg ikke sykemelding. Den gikk ut i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. september 2007 #383 Del Skrevet 4. september 2007 12 uker på vei i dag! :love: Alle indre organer er ferdig formet: 21. august, 2007 Risikoen for spontanabort avtar: 4. september, 2007 Kvalmen avtar for de fleste: 11. september, 2007 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 18. september, 2007 Fosteret svelger og tisser: 2. oktober, 2007 Tid for ultralyd: 11. oktober, 2007 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 16. oktober, 2007 Jeg ser frem mot denne datoen.. Gratulerer med 12 uker. Så moro at du har passert den dagen Også gir sannsynligvis kvalmen seg om ei uke bare. Uff, vanskelig med leger i gokk... Går det ikke an å få time hos en lege nærmere... Dere bor vel ganske sentralt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. september 2007 Forfatter #384 Del Skrevet 4. september 2007 Tror ikke jeg får time andre steder siden jeg har fastlege.. Ble i elendig humør nå pga han idioten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. september 2007 #385 Del Skrevet 4. september 2007 Gratulerer med 12 uker! Får håpe du snart blir bedre av kvalmen. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. september 2007 #386 Del Skrevet 4. september 2007 Når jeg hadde spontanabort her så ringte jeg til legekontoret mitt. Fastlegen min var ikke på jobb, men jeg fikk komme til en av de andre... Skader jo ikke å høre... (Hadde kanskje ikke vært så dumt å bytte fastlege?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. september 2007 Forfatter #387 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har prøvd å finne meg en ny fastlege flere ganger, men det er ingen i nærheten som har ledig plass utenom en Abduhl, og han har jeg vært til en gang før. Han forstod ikke hva jeg sa. Så det er uaktuelt. Men nå flytter jeg forhåpentligvis snart og da blir det helt andre leger som er aktuelle. Får desverre ikke time hos RMS (Ringerike medisinske senter) så lenge fastelegen har gitt meg time. Det er en sur kjærring som sitter der og svarer telefonene, og hun har nektet meg time der en gang før, selv om en annen hadde sagt at det skulle gå greit. Vurderer å ringe jordmor siden hun sa jeg kunne ringe og snakke med henne hvis det var noe. Men vet liksom ikke hva jeg skal si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. september 2007 #388 Del Skrevet 4. september 2007 Norsk helsevesen er så firkantet altså! Synes du skal ringe jordmor jeg. Hun har nok større forståelse for problemet, og kanskje hun kan påvike legen? for 12 uker. Om en uke er jeg der også Håper virkelig kvalmen din gir seg fremover nå. Det har du fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. september 2007 Forfatter #389 Del Skrevet 4. september 2007 Norsk helsevesen er så firkantet altså! Synes du skal ringe jordmor jeg. Hun har nok større forståelse for problemet, og kanskje hun kan påvike legen? for 12 uker. Om en uke er jeg der også Håper virkelig kvalmen din gir seg fremover nå. Det har du fortjent Tenkte jeg skulle ringe til jordmor i kveld, så får vi se hva hun sier. Ja, bare 1 uke igjen for deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 4. september 2007 #390 Del Skrevet 4. september 2007 Gratulerer så mye med tolv uker! Leit at kvalmen ødelegger sånn for deg! Kan tenkte meg at dagene blir lange også når man går hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. september 2007 Forfatter #391 Del Skrevet 4. september 2007 Gratulerer så mye med tolv uker! Leit at kvalmen ødelegger sånn for deg! Kan tenkte meg at dagene blir lange også når man går hjemme! Takk. Ja det er kjedelig å gå hjemme.. men jeg var på jobb i går da, så det var greit å komme seg litt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. september 2007 Forfatter #392 Del Skrevet 4. september 2007 Er vel berre å ringe jordmor og sei det som det er; Du får lite forståelse og hjelp fra turnuslegen Han har ikkje kontroll på noke Om ikkje anna kan det hende ho har nokre gode råd Ja, får se hva hun sier Venter på at mannen skal komme hjem jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. september 2007 Forfatter #393 Del Skrevet 5. september 2007 Ja, mannen snakket med henne i går kveld, og så har jeg nettopp snakket med henne nå. Hun ordnet aktiv sykemelding til meg via en annen lege på sykehuset, så jeg er kjempeglad for å ha sluppet å reise til den tullete fastlegen min. Jordmor er helt topp, i grunn. Veldig glad for at jeg har fått en så flott jordmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 5. september 2007 #394 Del Skrevet 5. september 2007 Så bra at det ordnet seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. september 2007 Forfatter #395 Del Skrevet 5. september 2007 Så bra at det ordnet seg Mhm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. september 2007 Forfatter #396 Del Skrevet 5. september 2007 Flott at jordmor kunne fikse det på den måten til jordmora di! Og so får me inderlig håpe at om ikkje kvalmen gir seg før so i alle fall på tirsdag, var vel det som var den magiske datoen Ja, jeg håper at kvalmen mirakuløst gir seg helt plutselig på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. september 2007 #397 Del Skrevet 7. september 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 7. september 2007 Forfatter #398 Del Skrevet 7. september 2007 God helg God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. september 2007 #399 Del Skrevet 7. september 2007 Så fint at jordmor ordnet opp. Og aktiv sykemelding er jo det beste både for deg og arbeidsgiveren. Tenkte på det jeg også hvis migrenen min hadde blitt værre. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 7. september 2007 Forfatter #400 Del Skrevet 7. september 2007 Ja, det er jo egentlig kjempegunstig for arbeidsgiver, med tanke på at de nå ikke betaler noenting for meg. De vet jo godt at jeg kommer til å jobbe en god del. Synes det er godt jeg også da. Slippe den fæle bussturen og samtidig ha mulighet til å ta det rolig om jeg er veldig dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå