Gå til innhold

Sånn vil JEG ha!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg så den gjennom KG i et innlegg tror jeg. Ellers aller først fant jeg den vel når jeg kikket på kjolesider rundt omkring. Jeg synes da den var veldig fin, men når den så dukket opp igjen på KG (gjennom noen innlegg), synes jeg bare den ble flottere og flottere.

Synes det fine med kjolen er at den er enkel, men samtidig spesiell og flott. Også skiller den seg litt ut fra alle disse ”moderne” kjolene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sposa Bella får du kjøpt på Brudekjolen i Oslo. Jeg selv hadde kjole fra Sposa Bella da jeg giftet meg, en som lignet ganske så mye på bildet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Oj, den var kjempe lekker  :P  

(Jeg å vil ha en med slike armer...)

Hvor mye koster den ?

Å hvor får man kjøpt den ?

Hipp hurra for min tålmodige mor har funnet kjolen

HER !!!

Lørdag drar vi avsted for å titte.....

( fikk alle med seg nå at jeg bare skal se men ikke røre...??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stardust

Hei.

Kjolen din var kjempefin. Jeg har valgt en lignende, med mye videre armer, så jeg antar saus-problematikken er gjeldende. Men jeg får fikset det sånn at det går an å ta av ermene... Smart? frame.html Modell nr 9166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

NYYYYDELIG KJOLE!! :kgblunk:

Jeg kjøpte min hos Kristins, og fikk solgt den med en gang. (Tok "dessverre" 1/2 pris. Og en uke etterpå fikk jeg flere mail fra vordende bruder som ville kjøpe!!!)

Det var en super fasong for meg som er stor. I denne fikk jeg vist frem at jeg har midje og former. Og utskjæringen var flott, da den virket "slankende".

Det var ikke problem med ermene. De går kun til litt nedenfor håndleddet, og var ikke i veien for maten.(Jeg tenkte faktisk ikke på det i det hele tatt. Og når jeg tenker etter så gled de kanskje opp til albuen når jeg satt og spiste. Og de er jo heller ikke så veldig "trompet" at du ikke har kontroll.)

En ulempe er at man må passe på at ikke gjestene tråkker på slepet (eller brudgommen for den saks skyld). Så etter at han tok en "snarvei" hos fotografen, hadde jeg et fint fotavtrykk resten av kvelden. Men jeg fikk jo sydd hempe på, slik at jeg danset masse. Men de aller fleste klarer jo å passe på selv da!!

Kjolen er enkel, og samtidig "noe ekstra". Min kroppsform ville ikke kledd en "rettned-kjole". Så smak og behag er en ting, kroppsformen teller en vesentlig del i valg. Derfor ønsket jeg ermer. Og med choffongermer virker overermene lettere enn med heldekkende stoff.

Jeg håper du finner kjolen du vil ha, og at du også får et flott og minnerikt bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som du sikkert vet fant jeg kjolen på et innlegg du hadde, falt pladask og har ikke sovet etterpå!!!!

Men nå har jeg bestilt den og gleder meg MASSE til kjolen kommer i september!!!

Men vi hadde litt av et detektivarbeid før vi skjønte hvilket merke det var og hvor vi kunne kjøpe den.

Tusen takk for at du la ut bilde av kjolen din; det er uten tvil den rette kjolen for meg!!

Legg ut et bilde av deg da vel........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...