Gå til innhold

Miss Ariels lille hjørne

Midna

Anbefalte innlegg

Liten oppdatering på uken som har gått:

- Har klart målet med 3 turer med kaninen.

- Har spist en del grønnsaker og frukt. Ikke heeelt optimalt hver dag, men syntes det har vært bra.

- Har bare trent en dag. Dårlig! Skal prøve å skjerpe meg neste uke, men har så mye å gjøre så vet ikke helt når jeg skal få gjort det :P

- Skolearbeid - ikke helt fornøyd, men jeg har fått gjort mer enn de andre jeg har snakket med så jeg ligger i hvert fall forran sånn sett.

Neste uke blir en utfordring men jeg skal klare det selvom jeg har mye å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen skal jeg bestille meg ny pc! : DD Dell XPS M1530

Har oppgradert den litt i forhold til prisen som stod + at jeg har tatt med forsikring siden jeg har det med å være litt klønete så ble litt dyrere enn jeg hadde bestemt meg for men. Pcn jeg har nå hjar jeg hatt i tre år og den henger så vidt sammen. Godt brukt med andre ord : P

Skal ha 13,3 timmers skjermen da. Aldri mer 15 tommer!

Endret av Miss Ariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine spisevaner og treningsvaner skulle forbedres etter nyttår, men har bare vært en treningsøkt denne uka, og kostholdet mitt har vært preget av mye usunne kalorier,så er ikke helt alene. Men i morra begynner en ny uke med nye muligheter..lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med besøk Zarabi! Godt å høre at det ikke bare er meg som sliter med trening og slikt ;) Vi får holde et øye med hverandre så kanskje vi blir flinkere sammen!

--------------------------

Plan for skolearbeid i kveld:

- Skrive notater til læringsmål seks i innovasjon

- Lese artikkel om kreativitetsbegrepet

Har begynt på notatene nå.

Før jeg legger meg skal jeg også belønne meg selv med et fotbad (mens jeg leser artikkelen?) og etter det skal jeg rydde over rommet. Skal prøve å legge meg ti i dag siden jeg har hatt litt lite søvn i helgen og skal opp seks i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Fotbad er deilig! :)

Jeg synes du har vært flink denne uka, man kan jo ikke rekke alt heller. Av og til har man bare ikke tid til å trene.

Pcen så veldig bra ut. Jeg bestilte en ny i august, og jeg angrer litt nå. Den er litt for stor og tung for å dra med seg på skolen hver dag (15 tommer) og den holder alt for kort tid på batteriet. Skulle ønske jeg hadde lagt litt mer penger i den.. Men men, håper du blir fornøyd med den du har valgt ut!

Lykke til med lesingen og kos deg med fotbadet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marihan! :D

Tror jeg skal bli fornøyd ja! Så jeg hadde klart å linke til 15 tommer, men samme det. De ser jo like ut i designet. Kjæresten min har en nesten lik og han er veldig fornøyd og jeg tror den blir helt super å ta med seg på forelesning. Har en 15 tommer nå og den er helt grusom å ha med seg på skolen. Nå har jeg en time hver vei da, så da blir det liksom ekstra slitsomt ;)

15 tommer er jo mye billigere enn 13 tommer også da... Så du fikk sikkert mer for pengene enn meg ;) Pcn min har ofresten 1 minutts batterikapasitet nå, herlig : p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var pc bestilt!! : D

I dag hadde jeg forelesning fra halv ni til kvart over 11. Hadde 2 gjesteforelesninger, og det var veldig spennende! Etterpå jobbet vi med 2. proposal til bacheloroppgaven og fikk funnet forskningsmetode, milepælsplan osv osv... I dag klarte vi å gjøre om på problemstillingen tre ganger. Lurer på når vi endelig får bestemt oss jeg. Rakk to toget hjem og nå er jeg altså hjemme.

Planer for dagen:

- Skrive notater til læringsmål 5.

- Trene minst 1 time dresur med hesten

- Gå tur og trene styrke etterpå.

- Lese kapittel 1 og 2 i boken entreprenørskap på norsk.

Da har jeg egentlig nok å gjøre da... Tror jge starter med å gå tur og trene styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pLANENE FOR GÅRSDAGEN:

- Skrive notater til læringsmål 5.

- Trene minst 1 time dresur med hesten

- Gå tur og trene styrke etterpå.

- Lese kapittel 1 og 2 i boken entreprenørskap på norsk.

Klarte alt bortsett fra å skrive notater til læringsmål 5 men det skal jeg gjøre nå. I går ble trening 3/10 for januar fullførg! Det går fremover i det minste og jeg er støl i dag!

Trente skikkelig dresur med hesten i går i 1 time og 10 min. Både han pog jeg ble svette og andpustne så egentlig fikk jeg to treninger i går;)

---------------------------------------

I dag hadde jeg verdens kjedeligste forelesning fra halv ni til halv ett. Det var kjedelig det! Kanskje fordi jeg var litt umotivert også men...

Nå skal jeg prøve å ta meg sammen å begynne på dagens planer:

- Skrive notater til læringsmål 5 (overført fra i går)

- Skrive notater til læringsmål 3

- Gå tur med kanin

- Lese artikkel 1 i artikkelheftet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Hehe, må alltid le litt når jeg ser at du skal ut å lufte kanina :)

Kjedelige forelesninger er ikke nå særlig. Jeg hadde ei ganske kjedelig fra 8-10, og det verste er jo at man blir så trøtt! Så vidt jeg klarte å holde meg våken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må la litt selv jeg Marihan, men hun setter stor pris på det da ;) Mine planer denne uken har blitt litt forskjøvet. I går jobbet jeg fra to til rett før elleve på kvelden. Var skikkelig deilig å komme tilbake på jobb, og jeg merker at jeg godt kunne tenke meg å gjøre det jeg gjør hver eneste dag! Fikk skrevet en halv side notater før jobb i går.

Planen for i dag:

- Jobbe fra halv tre til halv elleve.

- Skrive ferdig notater til læringsmål 3

- Søke etter artikler til bachelor

- Gå tur med kanin (klokken er nærmere halv tolv når jeg kommer hjem, men i dag regner det for en gangs skyld ikke så da må jeg utnytte det!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen for i dag:

- Gå tur med kanin (klokken er nærmere halv tolv når jeg kommer hjem, men i dag regner det for en gangs skyld ikke så da må jeg utnytte det!!)

Må si du er flik du å da, ting blir jo gjort mener jeg.

leter etter stoff til Bacheoroppg jeg å...er veldig vanskelig, er mye interessant. men føler jeg ikke veit nok til at jeg kan skrive en problemstilling som er avgrenset nok. men er vel bare å lete videre, skal prøve å være flink i morra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GossipGirl

Hei, vennen.

Savner å lese dagboken din når jeg ikke er på nett.

Godt å lese at du har det litt bedre, da?

Du er forresten en utrolig strukturert student. ;D

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med en ny titter Lille Ballerina! :vinke: Håper du stikker innom igjen! :)

Zarabi; ja ting blir jo gjort til slutt i alle fall :fnise: Har noen punkter som har blitt forskjøvet siden mandag, så ikke skryt for mye av meg ;)

GossipGirl: Deg har jeg savnet denne uken!! Håper du ikke har altfor mye å gjøre da! Resten av uken min blir TUNG, men tror det blir spennende også. :) Denne uken har jeg foresten ikke vært så veldig strukturert føler jeg... men når jeg har hatt fri på dagen og jobber kveld så blir jeg fryktelig lat før jobb... :sjenert:

Også var det dagens plan da;

Gjort alt! Eller tja... søke etter artikler ble ikke helt optimalt... fant bare en interessant, men skal prøve å finne et par til før jeg sovner. Kaninen fikk 17 minutters skogstur faktisk. 17 min i opp og nedoverbakker i skogen er faktisk ganske slitsomt for en liten sprett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen på jobb i dag var foresten veldig grei. For en gangs skyld så skjedde det ikke noe rart! Er så typisk at alt er helt rolig og stille og normalt også ringer telefonen tre ganger på rad om tre forskjellige møter som har problemer eller skal fiske tre forskjellige ting. Også løper jeg rundt som en gal også blir det helt rolig igjen. Men i dag var det ingen problemer av noe slag. Bortsett at jeg måtte rigge det samme rommet jeg rigget i går en gang til i dag fordi han ene hadde misforstått og gjort om på det igjen. DET var litt kjedelig men... Kom meg faktisk hjem til halv ti tiden. Herlig!

Får lage meg en plan angående i morgen:

- Stå opp sju. Skal være på skolen fra ti og til vi blir ferdig med 2. proposal til bachelor. Håper det går FORT

- Trene

- Ri tur med hesten minst 1 time

- Pusse hodelag

- Gå tur med kanin

Skal jeg gjøre noe skole?? Bør jo kanskje det men vet ikke om jeg orker... Får en helvettes lang helg og trenger å legge meg tiiidlig for å ha nok energi. Kan jo planlegge i morgen etter at jeg har gjort alt det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også skrive oppgave.. :tristbla: For første gang kjenner jeg at det faktisk hadde vært allright å sitte med bacheloroppgaven min igjen :ler: Den er jeg faktisk veldig stolt av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel da skal du med glede få overta oppgaven min ;) Jeg er lei allerede og vi har knapt begynt. Men jeg er veldig glad i å jobbe alene, og bachelor er gruppearbeid med tre på gruppe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Ada!!

Nå skal jeg komme meg i stallen. Må bare si at til tirsdagen skal jeg og kjæresten mest sannsynlig i banken å søke boliglån!!! : DDDDDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch.. gruppearbeid er ikke jeg fan av :forvirret: Føler jeg ikke har kontroll på noe da..

Gratulerer ang lån! Herlig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...