Jump to content
Sign in to follow this  
Hilde

Supermedlemsskapene avvikles

Recommended Posts

Hilde

Jeg har tatt en gjennomgang av supermedlemskapet, og vi har bestemt at dette avvikles. Det har flere grunner:

- De mulighetene som ligger i forumprogramvaren er så godt som brukt opp. Det vil si at det er få tjenester/"goodies" vi kan tilby utover det vi gjør i dag, noe som gjør supermedlemskapet lite attraktivt.

- Vi ønsker å tilby alle brukerne våre en lik tjeneste. De aller, aller fleste tjenestene supermedlemmene har tilgang til i dag vil derfor være gjeldende for alle brukere fra og med mandag.

De som har aktive supermedlemskap i dag får refundert pengene. Jeg må derfor be dere om å sende meg en pm (eller mail fra mailadressen dere har registrert dere med, slik at jeg er sikker på at pengene blir overført til rett person) med kontonummer. Hvor lenge dere har igjen av supermedlemskapet/hvor mye penger dere har tilgode (gjeldende fra og med mandag) har jeg oversikt over.

Her er supermedlemsfordelene:

# Kan bestemme sin egen tittel (ta kontakt med admin. for å endre) - utgår, men brukere som allerede har egen tittel beholder denne

# kan legge bilder i innlegg (laste opp) - ok for alle

# kan legge bilder i signatur, for eksempel våre egne nedtellingsbokser - ok for alle

# kan legge vedlegg i innlegg (laste opp) - ok for alle

# kan opprette eget album (offentlig eller privat) - ok for alle

# har 5000 kb til opplastning i galleriet, blogg og innlegg (normal 500) - alle får 5000

# kan sende epostkort i galleriet - fjernes

# kan laste opp inntil fem bilder samtidig i galleriet - ok for alle

# kan slette egne bilder i galleriet - ok for alle

# kan ha bilde i tillegg til avatar i profilen (200*200) 100 kb - ok for alle

# kan legge vedlegg ved pm - ok for alle

# kan sende epost til hverandre gjennom forumet (uten å få oppgitt epostadressen) - ok for alle

# kan sende pm til 5 brukere samtidig - ok for alle

# kan lagre 300 pm, normalt 50 - ok for alle

# kan slette egne innlegg. - fjernes

# tilgang til eget forum kun for supermedlemmene - slettes

# kan opprette og redigere egen blogg (utvidet dagbok) med mange funksjoner. Du kan velge om andre skal kunne lese din blogg, hvilke innholdsbokser du vil ha, og om andre skal få kommentere i den. I bloggen kan du også legge inn bilder, egne linker mm. Du velger selv hvilke andre som skal få lese bloggen din. - ok for alle

# får spesielle tilbud med gode rabatter fra kvinnerettede nettbutikker i supermedlemmenes eget forum. - fjernes

Fortsetter under...

Sign in to follow this  

Artikler fra forsiden

• Create New...