Gå til innhold

Når kjørelæreren ikke gidder å skjerpe seg


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Herlighet, han kan jo ikke få holde på sånn! Sitter her helt sjokkert jeg. Du bör klage til kjöreskolen (om ikke han er medeier eller noe da) og jeg synes du har god grunn til å politianmlde det hele også hvis du orker. Du må i hvert fall ikke fortsette hos han!!! :forvirret:

PS: Ser det er en stund siden folk har svart i tråden her, så da har du kanskje sluttet hos han. Håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man melde seg opp til førerprøve på egenhånd? Hvis du kjører så perfekt, så kunne det vel lønt seg å prøve. Du kan ta mørkekjøring senere, tror jeg, siden det er litt sesongbetont i Norge. Når det gjelder glattkjøring, så kan du evt. sjekke med en annen trafikkskole for å gjøre det hos dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei

Eg har a4 trafikkskole nå, eg er kjempe fornøyd med skolen og med læreren.

De gjør alt for at dette skal gå ok.

A4 trafikkskole gjør alt for at eleven skal gjøre det bra.

Så slipper du å angre, det kommer eg aldri til å gjøre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_tulla_*

har og klaget på min kjørelærer.

Får bytte lærer nå. men det burde være noen form for oppreisning mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg leser så har læreren din gjort følgende:

Tatt deg på handa.

Lent seg mot deg i sving

Kalt deg flink pike

Komplimentert bena dine

Har dumme vitser og sleskt tonefall

Bruker kjøretimen på tull.

Etter det jeg ser her så er den siste det mest alvorlige etter min mening. De timene er dyre og dersom du ikke får den rådgivningen og opplæringen som du har krav på og betaler for så skal du gi klar beskjed om dette! Noe annet er dumskap.

Du trenger ikke å risikere å bli uvenner med ham for det er du allerede slik jeg leser det, og hva taper du på det isåfall?

De andre punktene har jeg problemer med å se som veldig støtende, men er sikkert irriterende nok.

Slike folk er som unger. Dersom man truer med noe uten å gjøre alvor av det så vil det aldri bli bedre. Derfor så er det vitkig å ikke true med mer enn det man kan gjøre alvor av, og ikke minst gjøre alvor av det når dem ikke lytter.

Noen må si stopp når det gjelder slikt og du virker som ei tøff jente som kan være den rette. Alternativet kan være at det kommer ei veldig usikker og beskjeden jente neste gang som ikke klarer å protestere......

Ta det opp med foreldrene dine og gi klar beskjed om at dette er IKKE askeptabelt! Det vil du vokse på senere.

Jeg er selv far og ville satt umåtelig stor pris på dersom min datter hadde fortalt meg noe slikt i steden for å si det noen år etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jente 23

Min kjørelærer sa at jeg kunne få glattkjøringen alene og billigere dersom han fikk stryke på låret mitt og mellom beina utenpå buksa :tristbla:

Jeg ble bare trist og byttet til en kvinnelig lærer på en annen kjøreskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest
Min kjørelærer sa at jeg kunne få glattkjøringen alene og billigere dersom han fikk stryke på låret mitt og mellom beina utenpå buksa :tristbla:

Jeg ble bare trist og byttet til en kvinnelig lærer på en annen kjøreskole.

Det tilbudet hadde jeg akseptert før han tok det tilbake! Herregud da, du tåler da såpass for billig glattkjøring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tilbudet hadde jeg akseptert før han tok det tilbake! Herregud da, du tåler da såpass for billig glattkjøring??

:forvirra:

Håper det var en sykt dårlig spøk....

Lest igjennom her nå,og det er jaggu mange sånne kjørelærere rundt om i det vidstrakte land.Har opplevd noe lignende selv.Lever inn en klage,bekreft eventuelle rykter som går og bytt kjørelærer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bare meg_*

Her er det vel bare å bytte kjørelærer, evt. levere inn klage på uprofesjonell oppførsel (muligens trakassering).

Har selv hatt problemer med uproff kjørelærer, riktignok ikke i den grad som trådstarter beskriver her, men mer generell slapp oppførsel som å sitte i telefonen nesten hele kjøretimen, lese avisa med mer. Bytta ganske raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Da jeg tok mc timer hadde jeg en kjørelærer som sa at han var så glad i å kjøre sykkel fordi i bil ble elevene så hysteriske hvis han tok på dem - hvoretter han presterte å ta et solid tak i puppene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest milkyway

Jeg har tatt meg en laaang pause fra lappen nå, ikke kjørt siden i september. Har igjen teoriprøve, mørkekjøring (med han, i mørket grøss) og oppkjøring. Han sender meg sms som "Har du tatt teorien ennå da? ;)" og jeg nekter å svare og bare drøyer mer og mer. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tnita

Abonnerer på denne! Hadde selv en kjørelærer som var ekkel og dette er grunnen til at jeg "aldri tok lappen"... Skal være veldig nøye neste gang med hvor jeg skal ta timer. Ikke rart man blir skeptisk etter sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt meg en laaang pause fra lappen nå, ikke kjørt siden i september. Har igjen teoriprøve, mørkekjøring (med han, i mørket grøss) og oppkjøring. Han sender meg sms som "Har du tatt teorien ennå da? ;)" og jeg nekter å svare og bare drøyer mer og mer. :forvirret:

Bytt til en annen kjøreskole og ta resten der! Gi ham beskjed om at du ikke vil ha sms fra ham og send de du får til sjefen (hvis han har en) hans.

Jeg syns det beste er å bytte kjøreskole, det burde vel gå greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Brunhilde her. Kjørelæreren burde ikke få deg til å utsette lappen. Det blir bare verre og verre å komme igang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg har vært i en lignende situasjon som deg, milkyway. Hadde en ekkel kjørelærer som jeg følte kom med tilnærmelser. Ved et tilfelle var det snakk om at jeg skulle gjette på hvilket tall han tenkte på (tallet 6). Han sa "tenk på noe som er veldig godt. Ja, for du er vel en som liker sex?" Æsj.. Etter den kommentaren orket jeg ikke å gå tilbake, og hadde et langt opphold før jeg fikk begynt igjen. Da gikk jeg til en annen kjøreskole, og fikk lappen etter kort tid. :-) Det var mange ting jeg slapp å ta siden jeg hadde hatt det før. Vil råde deg til å bytte skole, for er jo dumt om en sånn sleiping skal få deg til å føle deg uvel. Håper det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

FY! :hakeslepp: Langt over grensa det der! Ja det er vel best som dere sier, bytte kjørelærer... nå skal jeg ta teorien neste da, men gruer meg til den også, for alle jeg kjenner stryker.. Vet noen hvor mye den koster nå til dags?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Teoriprøven koster 335kr hos trafikkstasjonen.

Og jeg støtter meg på de andre som råder deg til å bytte skole. Du har rett til å få med deg opplæringskortet over på den nye trafikkskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...