Gå til innhold

Når kjørelæreren ikke gidder å skjerpe seg


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Bytt skole dersom det er flere alternativ i nærheten. Det der hadde jeg ikke funnet meg i! Det høres ut som om det er en maktsyk gris du har kommet borti. Jeg var borti en sånn kar sjøl da jeg kjørte sykkel. Han mente at puppene mine var et godt sted å holde mens han satt på.

Du har uansett krav på å få oversendt all dokumentasjon på hva du har vært igjennom dersom du forlater denne læreren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Ok, jeg ser nå at du ikke vil bytte skole.

Hold maska(men ikke finn deg i hva som helst), gjør deg ferdig fort som faen(men pass på at han ikke utnytter deg med "bare et par timer til, bare et par timer til osv"), si takk for meg og lever en klage på den aktuelle læreren etter at du har gått ut av døra for siste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jeg vil jo gjerne, men det blir for mye stress ser jeg for meg, og jeg takler så klart dette. Jeg er bare redd jeg kommer til å fly på han om han går lengre enn dette.

Er det frekt å si "Kan du la være å si "Flink jente" til meg?". Var tydeligvis støtende å høre "Gi faen i å ta på hånda mi" etter å ha sagt ifra på en pen måte flere ganger.

Må gjøre det siste ganga ja. Det går an å gjøre det anonymt? Er pissredd for at han vil renne ned telefonen min. De har jo nummeret mitt "Du ***** fikk en ledig time, også ville han du skulle ta den". Så klart tar jeg timen, jo fortere jo bedre. Han tror vel jeg tar den fordi det er slik en hyggestund å kjøre med han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra. JEg tror jeg ville forhørt meg med en annen kjøreskole, og så anmeldt han for sjikane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sterkt vurdere å ta med eller få lånt en mp3-spiller eller noe lign. og tatt opp hva som ble sagt i løpet av en time. Så ville jeg ha brukt det på en eller annen måte får å få penger tilbake. Evnt. etter at opplæringen er ferdig. Snakk med sjefen om det ikke er samme person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det skal ikke koste deg noe å bytte skole. Eller kanskje det koster deg en kjøretime, fordi de må finne ut hvor du ligger i landet.

Jeg TROR at du blir utnyttet av denne respektløse grisen. Og siden alle er samme ulla så ville det vært nok for meg til å bytte. Jeg hadde store problemer med en sjåførskoleeier jeg kjørte med da jeg kjørte opp og jeg brukte mange tusen ekstra pga det. Det var riktignok ikke perversiteter men ren utnytting den gangen.

Så mitt råd DyneTryne: Bytt skole, jo før jo heller. Jeg tror det er mindre pes enn å fortsette med en gris av en kjørelærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Jo jeg får vel prøve på det... det er bare det at foreldrene mine er så snille og betaler, de har gjort det for brødrene mine også, og da skulle de det for meg og, selv om jeg er litt treig. Så da føler jeg at jeg er en gnålete drittunge som syter og klager over noe de har vært snille og betalt for.. men igjen vil jeg ikke koste dem flere utgifter heller. At det skal være så vanskelig. Har ikke turt å si det heller, for da blir det garantert uvennskap med kjørelærer. Som jeg nevnte før, en avdelingsleder på skolen trakasserte meg, og pappa klikket i vinkel og truet med anmeldelse om han ikke holdt seg unna meg. Jeg ville ikke fortsatt å kjøre med en som var blitt truet av min far, så da er vel eneste alternativene å fortsette å bli behandlet som en idiot, eller fortelle dem alt sammen og bytte.

Kan jo ikke ha det sånn at jeg sitter her på en onsdag og har vondt i magen av gruing fordi jeg skal kjøre allerede til mandag. Det er liksom noe som skurrer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne
Har du mulighet til å ta med en annen person i bilen når du har kjæretime? Kanskje det hjelper...

Du sier noe der. Da vi hadde glattkjøring var det to i hver bil, jeg kom med en eller annen yngre fyr. Da var kjørelæreren helt annerledes. Glattkjøring betyr jo skarp svinging, og jeg spurte han både om hvorfor han hverken la seg i fanget til han andre, eller kalte han "flink gutt". Kjørelæreren responderte ved å sette på Kylie Minogue - Locomotion. "Denne er fin, den!" også sa han ikke noe mer om det.

Jeg tror jeg flipper helt ut her, jeg. "Klutchen var litt vanskelig i dag." "sikker på at du har riktige sko på deg?" "Ja se, det er jo helt vanlige joggesko" "å så søte små føtter da, de var fine!"

:spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Herreli. Er det noe med kjørelærer og ufordragelig oppførsel?? :frustrert: Jeg får fortsatt meldinger fra min!!! :spy:

Skjønner at du er i en vanskelig situasjon! Hold ut :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde sagt til fyren "du, jeg har fortalt min far om kommentarene dine og har ble rimelig sjokkert. Så med tanke på at du er på hans alder så er ikke din oppførsel representativ for de fleste menn over 45" (joda, legg på noen år slik at han får seg en nedtur.)

Så kan du jo legge til at din far ønsker å være tilstede den dagen du skal kjøre opp, for å hilse på han........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne
Herreli. Er det noe med kjørelærer og ufordragelig oppførsel?? :frustrert: Jeg får fortsatt meldinger fra min!!! :spy:

Skjønner at du er i en vanskelig situasjon! Hold ut :klem:

Hva i alle dager, meldinger??? Hva er det han vil for noe? Jeg klikker hvis han her begynner å gnåle på meg når jeg ikke har noe med han å gjøre mer.. runke gir og være sado, hvoran får disse folkene jobb i det hele tatt?

Skal prøve å holde ut, men jeg kjenner jeg heller mer og mer mot å fortelle dette til foreldrene mine hva for slags sted jeg går. Kanksje jeg tilogmed finner noe billigere, da blir det jo vinn-vinn for alle :)

Jeg hadde sagt til fyren "du, jeg har fortalt min far om kommentarene dine og har ble rimelig sjokkert. Så med tanke på at du er på hans alder så er ikke din oppførsel representativ for de fleste menn over 45" (joda, legg på noen år slik at han får seg en nedtur.)

Så kan du jo legge til at din far ønsker å være tilstede den dagen du skal kjøre opp, for å hilse på han........

Håh, dette hadde jo vært midt i blinken. Skal absolutt brukes om jeg ikke får byttet.

Et annet tips jeg fikk av ei venninne var å smøre inn hele understellet med hvitløk, droppe sminken, kle meg i slappe klær og sitte og vifte med lårene. Kanskje det hadde fått han til å holde fingrene av fatet? Det funker iallfall fett motsatt vei, antar jeg. Er ikke personlig hygiene påbudt i slike jobber? For jeg er gørr lei av at han skal sitte og digge musikk med beina og skittenhet oser opp og mot nesa mi. Se der, nå begynner jeg å skrive om uvesentlige unødvendige ting, så mye plager dette meg. Gud bedre. Dette hjelper ikke på agresjonsproblemer jeg sliter med fra før, og jeg gruer meg bare til den dagen han går for langt og jeg drar til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hør på venninnen din :klappe: Spis store doser med hvitløk, ta deg en treningsrunde så du blir god og svett dagen før og dropp dusjen....og deo :legrine:

Så kan du jo grave litt i jorden med neglene slik at de blir god og svart.

Jeg hadde faktisk gjort et poeng ut av det.

sagt at " pga dine tilnærmelser så har jeg sett meg nødt til å droppe all personlig hygiene. Beklager om jeg stinker......." :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65
Jo jeg får vel prøve på det... det er bare det at foreldrene mine er så snille og betaler, de har gjort det for brødrene mine også, og da skulle de det for meg og, selv om jeg er litt treig. Så da føler jeg at jeg er en gnålete drittunge som syter og klager over noe de har vært snille og betalt for.. men igjen vil jeg ikke koste dem flere utgifter heller. At det skal være så vanskelig. Har ikke turt å si det heller, for da blir det garantert uvennskap med kjørelærer. Som jeg nevnte før, en avdelingsleder på skolen trakasserte meg, og pappa klikket i vinkel og truet med anmeldelse om han ikke holdt seg unna meg. Jeg ville ikke fortsatt å kjøre med en som var blitt truet av min far, så da er vel eneste alternativene å fortsette å bli behandlet som en idiot, eller fortelle dem alt sammen og bytte.

Kan jo ikke ha det sånn at jeg sitter her på en onsdag og har vondt i magen av gruing fordi jeg skal kjøre allerede til mandag. Det er liksom noe som skurrer med det.

Kan du ikke bare si til din far at kjørelæreren rett og slett ikke er flink nok og ikke klarer å fortelle deg hvor langt du er kommet? Og at noen andre har anbefalt deg en annen kjøreskole? Du trenger jo ikke fortelle dem alle detajler.

Eller du kan fortelle kjørelæreren at den sjalu bodybuilderen du har av en type ikke liker at dette tar så lang tid og at han har truet med å være med i bilen dersom det ikke nå blir oppkjøring snart.

Eller begynn å fortelle om den lesbiske jenten du er sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud
Eller begynn å fortelle om den lesbiske jenten du er sammen med.

Å si at en liker damer har ofte motsatt av ønsket effekt på menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Hva i alle dager, meldinger??? Hva er det han vil for noe? Jeg klikker hvis han her begynner å gnåle på meg når jeg ikke har noe med han å gjøre mer.. runke gir og være sado, hvoran får disse folkene jobb i det hele tatt?

:Nikke:

Tragisk, ikke sant? Neida, jeg får meldinger stadig vekk jeg, og jeg brekker meg omtrent hver gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud jeg sitter her helt gobsmacked!! :overrasket: Er det mulig?! Min kjørelærer var vel noe av det mest kjedeligste som fantes. Eneste han kunne si var "ta neste til høyre" eller "til høyre etter neste lyskryss" - og etter endt kjøretime gikk han punkt for punkt gjennom det som var bra og det som var dårlig. Avsluttet med et "takk for i dag" og hadet bra... Han ligna både utseendemessig og stemmemessig på Vidar Theisen :ler:

Ideen om å ta opp på bånd hva han sier og sånn var god. Være litt bitch tilbake. Etter endt time kan du spille av for ham hva du har på bånd og si "hvis ikke du skjerper deg og slutter dine hentydning og insinuasjoner kommer dette båndet til å bli sendt til politiet" (eller annen høyere instans)

Han får jo tydelig et kick av å ha en ung jente ved siden av seg i bilen. Forbanna grisen :frustrert: Noen burde sette han ettertrykkelig på plass (og HELST ta fra ham jobben egentlig da!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Var et godt råd å begynne å prate om den nye fyren du har blitt sammen med, som f.eks. driver kampsport.

Du kan også be han slutte prate så mye tull og distrahere deg, og si at du må konsentrere deg som kjøringen og at han som kjørelærer må forstå det. Si at da kan du like gjerne høre på musikk, om han ikke kan holde seg saklig.

Hvis han plusser på timer, kan du si at nå har han gjort det så mange ganger, slik at du vurderer å få en kjørelærer fra en annen skole til å vurdere deg om han ikke selv kan redegjøre for hvorfor du trenger flere timer.

Prøv å vær nøytral og saklig. Du vinner ingenting på å hisse deg opp, selv om det er lett å si det når man ikke er midt oppe i det selv.

Et annet råd, er å ikke la han påvirke deg i flere dager i forveien mht til irritasjon osv. Det er han ikke verd.

Lykke til, dette klarer du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg trodde det hadde blitt bedre med årene - det er desverre gammelt nytt at det kan være slik. Det skulle så absolutt vært fler kvinnelige kjørelærere - men samtidig så greier jeg ikke akseptere at DET skal være løsningen for å slippe unna slikt.

Min mor fortalte at da hun tok førerkortet, så fikk kjørelæreren hennes henne til å stoppe opp langs veien på en rasteplass, og gjorde det klart at nå var det tid for sex. Det er ikke eneste tilfellet jeg vet om, jeg har desverre bekjente som ter seg på akkurat samme viset i sin jobb som kjørelærer.

Så, fattig trøst, men du er nok ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

:overrasket:

1) Bytt kjøreskole

eller

2) Ta med deg faren din som baksetepassasjer på en kjøretime.

Dette må du virkelig ikke finne deg i, ditt dynetryne!

Skjønner godt du gruer deg til timene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...