Gå til innhold

Film av min fødsel på nett rett/galt?


minna73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det du som er på filmen? Må bare si at du så utrolig sprek ut under fødsel?? :overrasket: Sånn så ikke jeg ut akkurat! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, ingen fødsler er vel like og jeg tror jeg slapp forholdsvis billig unna. Det var dog ingen dans på roser. Dette var min første fødsel, gleder meg til neste..lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sativa

Jeg så ikke på det, men lurer litt på hvorfor du legger det ut på nett. Jeg hadde aldri gjort det, da jeg synes fødselen min er svært privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun hadde lagt ut syns jeg ikke var å tråkke over noen grenser ang hva som er privat eller ikke. Veldig smakfult gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun hadde lagt ut syns jeg ikke var å tråkke over noen grenser ang hva som er privat eller ikke. Veldig smakfult gjort :)

Enig. Veldig fin film. Gratulerer med den lille ts! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hun hadde lagt ut syns jeg ikke var å tråkke over noen grenser ang hva som er privat eller ikke. Veldig smakfult gjort :)

Helt enig - absolutt innenfor alt av grenser og smakfullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jytte

Synes det var kjempefint, jeg .. skulle ønske at jeg hadde noe sånt selv fra mine fødsler ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Graceland_*

For en vakker film!

Dere har virkelig fått en nydelig liten prinsesse. Ble så rørt av dette... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper

Må innrømme jeg ble skeptisk da jeg så overskriften, jeg så for meg kameraet i skrevet og masse blod og gørr. (Det hadde vært litt upassende) Men denne filmen var jo bare kjempefin! Synes ikke det var noe galt jeg, så lenge dere er innstilt på å eksponere dere på den måten. Noen som har sett det programmet med Koht der hun er med på en fødsel? Jeg synes at det var utrolig spesielt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er riktig link det der, men man må bekrefte at man er 18 for å kunne se den. Altså logge inn eller registrere. Regner med det er bilder a la det Beekeeper snakket om her oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Du skriver ikke noe i innlegget ditt her, du bare legger ved bilde og video. Som en som ikke har fått noen presentasjon av hvem du er eller hvorfor du legger ut en slik video for offentlig skue går nok min kommentar i retning av at jeg ikke helt forstår hva dette skal være godt for. Klart det var interessant å se hva dette var. Og det er modig gjort av deg :)

Jeg føler bare at dette ikke har noen relevans for meg elelr mine interesser. Dessuten er du en fremmed og da vil ikke vite om dine intime steder og sfære. Jeg vil ikke kunne diskutere med deg i ulike tråder her på forumet fordi du blottet ditt mest intime til å begynne med.

Akkurat som jeg ville aldri ha tatt Heidi Sørensen seriøst fordi hun blottet puppen sin i et viktig møte med kolleger, møtepartnere og presse tilstede.

Jeg vil ikke ha andres intimsfære i offentligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nydelig film. Sitter med tårer i øynene jeg... *ønsker meg en selv*

Gratulerer med den lille :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg føler bare at dette ikke har noen relevans for meg elelr mine interesser. Dessuten er du en fremmed og da vil ikke vite om dine intime steder og sfære. Jeg vil ikke kunne diskutere med deg i ulike tråder her på forumet fordi du blottet ditt mest intime til å begynne med.

Akkurat som jeg ville aldri ha tatt Heidi Sørensen seriøst fordi hun blottet puppen sin i et viktig møte med kolleger, møtepartnere og presse tilstede.

Jeg vil ikke ha andres intimsfære i offentligheten.

Svarer du slik på alle de andre innleggene på kg som ikke har noen relevans for deg eller dine interesser?

Dette var da en flott og smakfull video. Du visste det dreide seg om en fødsel, så da kunne du latt være å kikke på den, om du synes slikt er for intimt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen i seg selv var det jo absolutt ikke noe galt med. Den var svært smakfult laget, den viser ingen intime detaljer og gir heller ingen opplysninger om verken morens eller barnets helestilstand, spesielle problemer etc.

Jeg vil m.a.o. si at jeg ikke synes det er galt av deg å legge ut denne filmen, men personlig ville jeg ikke ha gjort det ut fra en generell skepsis mot å legge ut bilder fra private sammenhenger slik at de blir tilgjengelige i lang tid for et utall mennesker. Akkurat denne filmen ser jeg imidlertid som så smakfull at jeg anser muligheten for at den kan brukes negativt som uhyre liten og at trådstarter har valgt å legge den ut, har jeg ingen problemer med verken å forstå eller akseptere.

Gratulerer med den nye verdensborgeren! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...