Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #1 Del Skrevet 4. juli 2007 Få høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 4. juli 2007 #2 Del Skrevet 4. juli 2007 Lager god kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #3 Del Skrevet 4. juli 2007 Passer på å være bevisst på hva jeg har krav på i lønnsforhandlinger. Jobber som ingeniør og det er viktig å få en så høy lønn man kan få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 4. juli 2007 #4 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg sørger alltid for å ha enten korte skjørt eller en generøs utringning. Fra spøk til alvor, jeg gjør jobben min så godt jeg kan, hjelper andre med oppgaver hvis de har problemer med noe jeg kan hjelpe til med å løse, hilser på kollegene mine om morgenen, småprater litt hvis det passer seg og prøver å bidra til fellesskapet på de måtene som passer seg (og meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juli 2007 #5 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er tålmodig, lett å samarbeide med, lærer fort, hjelpsom, fleksibel og kommer overens med de fleste. Prøver å gjøre mitt for at arbeidsplassen skal være et trivelig sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jytte Skrevet 4. juli 2007 #6 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Fikk nettopp høre fra sjefen min at jeg leverer mer enn forventet og at jeg har en behagelig framtoning, fin humor - og er et naturlig samlingspunkt i prosjektet jeg jobber .. det håper jeg taler min sak i lønnsforhandlingene Må legge til at jeg jobber et sted hvor vi er bare to kvinner - blant en haug med menn .. Det gjør arbeidsmiljøet utrolig godt - i forhold til å jobbe på en kvinnearbeidsplass Endret 4. juli 2007 av Jytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 4. juli 2007 #7 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg byr på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 4. juli 2007 #8 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg roser de jeg jobber sammen med. Er alltid positiv - noe som er særs viktig i jobben min. Viser at jeg er til hjelp, så medarbeiderne mine "tør" å spørre om hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 4. juli 2007 #9 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er faglig dyktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juli 2007 #10 Del Skrevet 4. juli 2007 Må legge til at jeg jobber et sted hvor vi er bare to kvinner - blant en haug med menn .. Det gjør arbeidsmiljøet utrolig godt - i forhold til å jobbe på en kvinnearbeidsplass Jeg kunne ikke vært mer enig. Jeg har akkurat gått fra kvinnedominert arbeidsplass til mannsdominert. Gosj ... for en forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. juli 2007 #11 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er omgjengelig, som regel alltid blid og er løsningsorientert. I tillegg klarer jeg å gjøre (i utgangspunktet) grinete kunder ganske blide igjen. Jeg er veldig sjelden syk og gjør det jeg skal + mer om jeg har tid. Det er aldri vanskelig å be meg om en tjeneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 4. juli 2007 #12 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er effektiv, og det er høyt verdsatt hos oss. I tillegg liker jeg å tro at jeg er litt morsom, og bidrar til et godt miljø. *klappe meg selv på skulderen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. juli 2007 #13 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er faglig dyktig. Det er viktig, alt det andre kommer i tillegg. Det holder ikke å være omgjengelig hvis ikke det faglige er på plass, det er ihvertfall sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 4. juli 2007 #14 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er morsom, blid, tar ansvar, tar drittjobbene på lik linje med andre, hjelper andre der jeg strengt tatt ikke "må" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Madam Mim* Skrevet 4. juli 2007 #15 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er blid, hjelpsom og strekker meg for andre. Jeg prøver å spre godt humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 4. juli 2007 #16 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg skriver godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 4. juli 2007 #17 Del Skrevet 4. juli 2007 Også er jeg samvittighetsfull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 4. juli 2007 #18 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Jeg har interessen for arbeidet mitt. Jeg liker å lære noe nytt og er en god lytter. Jeg er sosial og omgjengelig. Jeg er ærlig og smiler ikke der jeg ikke føler for å smile. Dvs. at er det noen jeg er missfornøyd med, så later jeg IKKE som at jeg er fornøyd. Har empati for kollegaer og ikke minst enkelte kunder! Jeg arbeider raskt, jeg er flink i mitt felt, er nøye med skriveleif der det trengs osv...osv..... Jeg er presis på jobben og er med andre ord en PERFEKT MEDARBEIDER ikkke si det, det var en overdrivelse noe jeg skrev i den siste setningen som er uthevet ...men sant er det Endret 4. juli 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 4. juli 2007 #19 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg gjør jobben min, er positiv, hjelper til, er selvstendig å ser selv hva som trengs å gjøre, jeg kan mye og dermed lærer også opp andre, forteller når de jeg jobber sammen med gjør en god jobb og motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #20 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er blid, hjelpsom og strekker meg for andre. Jeg prøver å spre godt humør. Tror ikke så mange menn streber etter dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå