Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilke bivirkninger får du etter alkohol-rus?

Jeg blir fryktelig deprimert, får angst, blir kvalm osv.. Lurer bare på om dette er vanlig :( ?!

Dessuten så skjønner jeg ikke hvordan folk klarer og feste mange dager sammenhengende, for meg holder det med en kveld om gangen..blir jo kjempe dårlig dagen derpå :(

Endret av Lola83
Gjest Deception
Skrevet

Jeg drikker ikke så mye (tåler lite), men dagen derpå klarer jeg ikke å konsentrere meg ordentlig om noe teoretisk, samt at jeg lettere blir sliten og svimmel. Utover det har jeg ingen symptomer, men én dag holder lenge for meg. :)

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg slipper unna den verste fyllesyken så lenge jeg ikke drikker sprit. Jeg liker ikke sprit heller, så fylla er i grunn ikke noe problem dagen derpå for meg.

Eneste jeg merker til fylla er at jeg kan være trøtt dagen etter. Men fylla to eller flere dager etter hverandre er helt utelukket. Det er ikke noe for meg.

Gjest tomatMina
Skrevet
Hvilke bivirkninger får du etter alkohol-rus?

Jeg blir fryktelig deprimert, får angst, blir kvalm osv.. Lurer bare på om dette er vanlig :( ?!

Dessuten så skjønner jeg ikke hvordan folk klarer og feste mange dager sammenhengende, for meg holder det med en kveld om gangen..blir jo kjempe dårlig dagen derpå :(

Om det er vanlig? JA ;) desverre.

Få i deg mye salt, kroppen din trenger dette når du er gammaldags fyllesjuk.

Vi reagerer forskjellig på alkohol, noen er mer "allergiske" mot alkohol enn andre, så derfor tåler noen mer enn andre.

Andre grunner kan være at du kanskje har blandet mange typer alkohol(eks.øl, drink,vin) da blir man ofte veldig fyllesjuk.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får de ettervirkningene TS beskriver.

Jeg har hørt at gode, gamle KGB brøvde å oppfinne et kjemisk stoff som gjorde at man ikke ble full (nyttig for en spion!). Det misslykkes, men de viste seg at folk ikke ble fyllesyke.

Kanske er det best folk blir fyllesyke siden det begrenser alkoholinntaket for de fleste?

Jeg har også hørt om tilfeller der man legger seg kjempefull om kvelden, for så å våkne opp uten tømmermenn med fortsatt full!

Har ikke skjedd meg eller noen jeg kjenner. Kjenner dere til tilfeller der det har skjedd?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har også hørt om tilfeller der man legger seg kjempefull om kvelden, for så å våkne opp uten tømmermenn med fortsatt full!

Har ikke skjedd meg eller noen jeg kjenner. Kjenner dere til tilfeller der det har skjedd?

Da mente jeg naturligvis at man våkner opp utpå dagen neste dag, og er fortsatt full. Tror ikke jeg gjorde det klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...