Gå til innhold

Hvordan avviser dere en kvinne,

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har faktisk planer om å by han på middag i morgen.

Dere tror at jeg bare er en sinnsyk stalker ,men sannheten er at jeg har planlagt nøye hvordan han skal bli min. :kaffe:

Jeg tror at han kommer til å bli sjarmert.Veien til mannens hjerte går via magen vet dere ;) .

Så idag har jeg handlet ,det ble tre svære poser.

Jeg skal overraske han med sennepsmarinert skinkestek og eplekake til dessert.

Han er faktisk ikke gift enda,og jeg har på følelsen at han kommer til å ombestemme seg.

Jeg kjenner at det kribler litt ekstra når jeg ser på steka som ligger å koser seg i marinaden.Jeg tror dette skal gå bra jeg.

Du minnar meg om den gale kjerringa i "Farlig begjær", som gjer kva som helst for å kapra ein opptatt mann! Håpar du veit korleis det gjekk med henne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hva er vel galt med å by en opptatt og forlovet mann som har sagt at han ikke er interessert på middag med det mål for øye å ødelegge forholdet hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei, hva er vel galt med å by en opptatt og forlovet mann som har sagt at han ikke er interessert på middag med det mål for øye å ødelegge forholdet hans...

Ja fy, så slem slem jente jeg er eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om de andre, de bare tuller med deg. Åssen gikk det med diktlesningen? avbrøt han forlovelsen? hadde du jordbær i jakkeermet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg skjønner verke trådstarter eller de som blir så opprørt over at hun sjekker en opptatt mann.

Det er mannens oppgave å sette grensene for sin flørt med andre, er han opptatt og trofast ja så spiller det vel ingen rolle hva slags nett som blir lagt ut?

Eller er menn sånne svake sjeler at de fra naturens side ikke kan stå i mot fristelser? Derfor må de skjermes og beskyttes mot ondskapsfulle fristelser slik at de kan være trofast?

Jeg er singel men hadde jeg vært sammen med noen og han ikke var i stand til å stå i mot fristerinner så hadde jeg tenkt at da hadde jeg det bedre som singel.

Til trådstarter: Lykke til, regn med at uansett hva du oppnår med dette så risikerer du å sitte igjen med "regningen": Enten du nå blir den gode nr 2, eller han forlater damen sin for deg eller du blir kontakt avvist og alle på jobben får vite om det.

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette er ingen tulletråd.Jeg elsker han.I dag har jeg sett på brudekjoler på nettet og bare drømt meg bort.

Når jeg får han så skal livet mitt endelig bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg sender ham ikke flere tekstmeldinger, men kjøper et pent kort som jeg gir ham i morgen med middagsinvitasjonen på.

Jeg blir nok fin i brudekjole ja,og jeg regner det ikke som usannsynelig heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ingen tulletråd.Jeg elsker han.I dag har jeg sett på brudekjoler på nettet og bare drømt meg bort.

Når jeg får han så skal livet mitt endelig bli bra.

:legrine:

Heilt alvorlig: Du er ikkje riktig klok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
:legrine:

Heilt alvorlig: Du er ikkje riktig klok!

Hvorfor skriver du sånn? Du kjenner meg ikke en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hun kjenner vel deg OMTRENT like godt som du kjenner denne mannen ... som du stalker.

En ting er å prøve seg - og få et avslag, og akseptere. Det er noe helt annet å fortsette, i beste frustrerte fruer stil, som om hans skriftlige SMS ikke betyr noe.

Eller må du ha det med te-skje: Du sender en sms. Du får et negativt svar. Dagen etter smiler mannen til deg - dermed er du på igjen. Mannen kan ha smilt av

A) forlegenhet

B) fordi han er litt smigret

C) fordi han ikke vet helt hva annet han skal gjøre

D) fordi han synes du er en fjolle

Men du velger selvsagt - på tross av at dette er en mann du knapt kjenner - å dulle deg inn i en tåkedis av rosa skyer, handle inn mat i dyre dommer, og nå skal du fornedre deg selv ytterligere med å invitere mannen på middag med et skriftlig kort.

Go ahead. La bare endelig mannen få et bevis han kan bruke til å latterliggjøre deg overfor samtlige kolleger ...

<tom for popcorn ... går og popper mer ...>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han hadde vel ikke smilt til meg hvis han ikke var interessert?

Nei, selvfølgelig smiler man ikke til folk man ikke er interessert i. :murvegg:

Dette minner meg om enn annen stalkertråd som var her for ikke mange ukene siden.. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hun kjenner vel deg OMTRENT like godt som du kjenner denne mannen ... som du stalker.

En ting er å prøve seg - og få et avslag, og akseptere. Det er noe helt annet å fortsette, i beste frustrerte fruer stil, som om hans skriftlige SMS ikke betyr noe.

Eller må du ha det med te-skje: Du sender en sms. Du får et negativt svar. Dagen etter smiler mannen til deg - dermed er du på igjen. Mannen kan ha smilt av

A) forlegenhet

B) fordi han er litt smigret

C) fordi han ikke vet helt hva annet han skal gjøre

D) fordi han synes du er en fjolle

Men du velger selvsagt - på tross av at dette er en mann du knapt kjenner - å dulle deg inn i en tåkedis av rosa skyer, handle inn mat i dyre dommer, og nå skal du fornedre deg selv ytterligere med å invitere mannen på middag med et skriftlig kort.

Go ahead. La bare endelig mannen få et bevis han kan bruke til å latterliggjøre deg overfor samtlige kolleger ...

<tom for popcorn ... går og popper mer ...>

Nettopp,han smilte fordi han var smigret,og hvorfor var han smigret tror du? Jo,fordi han kanskje liker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les gjennom heile denne tråden den dagen du har tatt til fornuft, så skjønnar du fort kvifor eg kan skriva at du ikkje er riktig klok!

Har du forresten sett filmen "Farlig begjær", som eg nevnte tidlegare i denne tråden? Har du ikkje sett den, så anbefaler eg deg sterkt at du gjer det! Då innser du forhåpentligvis kor vanvittig du oppfører deg.

Har nemlig på følelsen av at du ei eit kvinnemenneske som nektar å gi deg - enten denne mannen viser interesse for deg, eller ikkje. Og då kan du enda opp i eit sant mareritt, før du veit ordet av det! Damer som deg som er besatt av ein mann, slik du er - er rett og slett farlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Les gjennom heile denne tråden den dagen du har tatt til fornuft, så skjønnar du fort kvifor eg kan skriva at du ikkje er riktig klok!

Har du forresten sett filmen "Farlig begjær", som eg nevnte tidlegare i denne tråden? Har du ikkje sett den, så anbefaler eg deg sterkt at du gjer det! Då innser du forhåpentligvis kor vanvittig du oppfører deg.

Har nemlig på følelsen av at du ei eit kvinnemenneske som nektar å gi deg - enten denne mannen viser interesse for deg, eller ikkje. Og då kan du enda opp i eit sant mareritt, før du veit ordet av det! Damer som deg som er besatt av ein mann, slik du er - er rett og slett farlige!

Hva er det som er så farlig med å være forelsket i en mann og by han på middag da? Eller se på brudekjoler på nettet og planlegge fremtiden sin? Vet du hva jeg tror? Jeg tror at dere er misunnelige på min lykke.Tåler dere ikke at andre er glade?Nå har jeg gjort i stand hele huset,det dufter nystekt eplekake og grønnsåpe her og steka er ferdigmarinert og klar til å stekes i morgen ettermiddag.Jeg er sikker på at han kommer til å si ja.Hvem sitter med skjegget i postkassa da? Ikke jeg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Kan du ikke fri til han med det samme så gjør du han heøt sikker på at du er smågal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kan du ikke fri til han med det samme så gjør du han heøt sikker på at du er smågal?

Det vil jeg nok ikke trenge å gjøre ,for det tror jeg han kommer til å gjøre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Det vil jeg nok ikke trenge å gjøre ,for det tror jeg han kommer til å gjøre. ;)

Tro du er smågal eller fri?

:popcorn::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...