Gå til innhold

Mer datetriks

Cognizance

Anbefalte innlegg

Nei, jeg har absolutt ikke gitt opp. Bare så det er sagt så ville jeg aldri kunne tilgi meg selv om jeg bare gav opp. Og jeg har ikke lyst til å forandre på meg selv, for jeg er i grunn glad i meg selv for den jeg er. Jeg ser jeg har både svake og sterke sider og det er mye med meg selv jeg liker. Men jeg er ikke helt der enda at jeg tror andre ser det jeg ser, hvis du skjønner.(..) Litt vanskelig å forklare, men det er et slikt forhold jeg har fått til meg selv etter mobbingen. Under mobbingen så ble det jo til at jeg måtte drive meg selv framover, for jeg vil og kan ikke gi opp. Så jeg fant ting jeg ble glad i og som jeg er glad i enda. Men jeg ble jo mobbet for det, noe som var ganske sårt og det igjen har ført til mitt noe paranoide forhold til menn. Det handler egentlig ikke mest om utseendet, men det å føle seg verdig til å bli elsket. Høres veldig svulstig ut, men det er en sannhet i det - ihvertfall for meg, selv om det kan høres noe rart ut. Men uansett. Jeg har i grunn funnet ham. Nå får jeg bare håpe han finner meg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Guri_*
Høres ut som om du alerede har gitt opp :|

Om det er det at du ikke føler deg fysisk attraktiv nok til å prøve, så er det bare en ting og gjøre, nemlig og forandre den. En person som ert fornøyd med seg selv blir med en gang mye penere enn en som hele tiden ser feilene med seg selv. Dette kommer du langt med:) Du sier du er ung, og det er derfor alle erfaringer du får, enten positive eller negative, lærer deg til og bli en sterkere person. Jeg har også blitt dumpet MANGE ganger, men jeg har lært meg og se hva jeg gjorde feil og passe på og ikke gjøre det neste gang:) Ikke gi opp kjære, og venter du hele tiden på "den rette" kan det hende at den ikke kommer. Du må kysse mange frosker før din prins dukker opp ;)

Lykke til :klem:

Hvilke feil gjorde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...