Gå til innhold

Bror eller sønn på 5 opp kirkegulvet?


Skorpion72

Anbefalte innlegg

Hva synes dere jeg burde gjøre, gå sammen med min bror eller sønnen min på 5 år opp kirkegulvet.

Tror det å gå alene blir litt for mye for meg, og både jeg og tilkommende vil at kan skal stå oppe ved alteret og vente på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vel gitt min mening over mye når det gjelder deres planlegging og bryllup, men jeg fortsetter litt til jeg…

Personlig synes jeg virkelig du skal gå sammen med sønnen jeg! Det tror jeg kan bli kjempeflott og koselig. Men samtidig kan det kanskje bli tøft nok det også, hvis du i utgangspunktet tror at du ikke klarer å gå alene. Kanskje du kan gå sammen med begge to? Vil tro at sønnen din synes det er litt stas å kunne gå sammen med mamma opp kirkegulvet.

Jeg vurderte lenge å gå alene opp kirkegulvet, men jeg er veldig glad jeg ikke gjorde det. Jeg må også si at jeg er veldig glad jeg hadde et voksent menneske hos meg minuttene før jeg skulle gå inn og jeg er veldig glad for at det var moren min.

Dette er selvsagt ikke lett å ta en avgjørelse på og du må nok prøve å finne ut hva du selv helst vil. Men som sagt holder jeg nok en liten knapp på at du kan gå sammen med sønnen din jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en som er fem og jeg ville ha øvd en stund først tror jeg...

Men det høres veldig flott ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg er litt redd for, at han skal slå seg helt vrang og ikke vil noen ting.

Noen som har erfaring med brudesvenner på 5 år? Har det gått bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Hadde jeg hatt en sønn på 5 år ville jeg selvfølgelig valgt å gå opp kirkegulvet sammen med han. Tenk så flott dette vil være både for deg og han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

er bror og sønn de eneste alternativene du har??

bare en ide at du kanskje bør vurdere andre alternativer også..

synes at bror blir litt sært og sønnen er litt vel ung..

dersom du ikke har foreldre el i livet, så kan du kanskje vurdere å gå alene..

bli fulgt opp av barn kan sikkert være en god ide.. men de bør kanskje være litt eldre.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min var 4 år og var brudesvenn, det gikk helt fint, men han ble litt sur for han trodde at gjestene lo av han, han var jo bare så skjønn der han gikk i grå sjakett, blir helt varm inni meg når jeg tenker på det. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Sønnen min var 4 år og var brudesvenn, det gikk helt fint, men han ble litt sur for han trodde at gjestene lo av han, han var jo bare så skjønn der han gikk i grå sjakett, blir helt varm inni meg når jeg tenker på det. :hjerte:

det er jo litt forskjell på å være eskorte opp og være brudesvenn, da :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle gått med begge, en på hver side?

Hva synes dere om det?

og til gjest:

Jeg har ikke så mange andre alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Personlig ville jeg valgt å gått opp sammen med den du skal gifte deg meg og hatt sønnen til brudesvenn,selv om dere gjerne vil ha at brudgommen står der oppe og venter på deg.Det er ganske tøft å skulle gå alene frem iallfall, men det er jo deres valg og du kan gå sammen med akkurat den du føler passer for deg.

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle gått med begge, en på hver side?

Synes det høres ut som en fin løsning jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

så dine eneste levende slekninger er broren og sønnen..

bare sjekker.. det er så mange som glemmer en del åpenbare alternativer... :)

jeg synes også at den du skal gifte deg med hørest ut som den beste løsningen.. men, det er jo opp til deg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fem år gammel liten kavaler trenger nok en del øvelse og forberedelse om alt skal gå greit, men du så nydelig det ville være! En på hver side er også et godt alternativ, synes jeg. Det er sikkert et godt trekk at gutten får spille en viktig rolle, fremfor bare å være tilskuer når mamma skal giftes! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hørtes kjempefint ut å bli fulgt av broren sin, og at sønnen også er med. Slår sønnen din seg vrang er det jo bare å fortsette opp gulvet med broren din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrodite

Hvis jeg var i din situasjon, ville det vært helt naturlig for meg å ha min bror som kavaler, og min sønn som brudesvenn. :D Da får du begge to - tydeligvis betyr broren din mye for deg, og for sønnen din er det stort å være så VIKTIG i mammas bryllup! :wink:

Lykke til!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må bare fortelle en søt historie, sønnen min husker veldig godt bryllupet og mange ganger sier han:" Husker du når vi giftet oss mamma."

Han trodde det var vi som giftet oss. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Må bare fortelle en søt historie, sønnen min husker veldig godt bryllupet og mange ganger sier han:" Husker du når vi giftet oss mamma."  

Han trodde det var vi som giftet oss. :hjerte:

synes du det er søtt?!?

jeg synes det høres ekkelt/skremmende ut.. har du virkelig ikke klart å forklare dette bedre for han??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER så mange hyggelige gjester her inne!!!

Min sønn er også fem og han SKAL gifte seg med mamma han!

Han skal til og med kjøpe kjole til meg.

Er ikke det minste ekkelt....

Gjest: Har du barn eller??

Virker ikke sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det ER så mange hyggelige gjester her inne!!!

Min sønn er også fem og han SKAL gifte seg med mamma han!

Han skal til og med kjøpe kjole til meg.

Er ikke det minste ekkelt....

Gjest: Har du barn eller??

Virker ikke sånn...

nei, jeg har ikke barn..

men jeg tror (desverre!) ikke det er en logisk sammenheng mellom selv å være foreldre og de å ha fornuftige tanker omkring barneoppdragelse..

og jeg synes det høres usunt og unødvendig ut å la barn få slike misforståelser.. samme hvor "søtt" det måtte se ut der og da..

behandle barn med respekt.. ikke som søte små eiendeler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...