W. Wallace Skrevet 16. juni 2007 #21 Del Skrevet 16. juni 2007 Takler du ikke å bli avvist, forbli singel. Agreed! Uansett vil man alltid treffe mennesker som er for pysete til å være direkte. Ikke alle er ærlige om sine intensjoner. Det er bare sånn verden er. Mitt råd er å akseptere at ting er som de er, og at du ikke kan forandre andre mennesker. Du kan derimot forandre deg selv og din tolkning av det som skjer. Allerede har du tillegget denne situasjonen at alle menn er like utspekulerte, uærlige, pysete og kun ute etter en ting. Andre har tolket situasjonen i andre retninger i løpet av tråden. Hvis dette skjedde med meg ville jeg funnet ut hvor jeg tok feil sving, forandret på dette til neste gang. Hvorfor? Fordi jeg tar ansvar for alt som skjer med meg. Alle skjebner, handlinger, tanker og følelser er mine, og dermed mitt ansvar. Da slipper jeg å plassere kontroll på andre mennesker. Jeg gjør dette uten å ta det personlig. People mess up! Ingen grunn til å bli deprimert eller lei seg, selv om det er fristende å la følelsene ta overhånd. LÆR AV SITUASJONEN! Gjorde du noe for å skremme han bort? Var du for "på"? Var du klar til å gifte deg neste morgen? Kanskje han bare var uærlig og kun ville ha deg til sengs. Da skal du bare være glad du ikke kastet bort mer tid på han. Oh, by the way DyneTryne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CiZi Skrevet 17. juni 2007 #22 Del Skrevet 17. juni 2007 :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liskat Skrevet 17. juni 2007 #23 Del Skrevet 17. juni 2007 Altså, det er godt mulig han likte deg under daten, og syntes du var flott og likte å kysse og kose med deg. Men at det hele dabbet av neste dag. Det har skjedd med meg, at jeg har vært på date, og kysset med vedkommende og slikt, og hatt en god feeling der og da, og så når jeg våknet igjen neste morgen, bare tenkt 'Nei' om hele opplegget. Jeg har også vært på date og hatt det kos, men samtidig visst at dette ikke kom til å bli noe mer, at det var godt nok for en kort flørt, men ikke for noe mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå