Midnattsol Skrevet 11. mars 2003 #1 Del Skrevet 11. mars 2003 Får vel komme med litt "kunngjøringer" jeg også. Blir nok litt mindre KG på meg i et par uker framover siden jeg flytter. Har ikke bredbånd i leiligheta for øyeblikket, men håper det kommer snart. Jeg skal også ta meg en liten tur hjemover til byen jeg kommer fra for å besøke familie, slekt og venner som jeg savner veldig masse. Prøv å ikke savn meg for mye da. Også må dere alle være snille med hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. mars 2003 #2 Del Skrevet 11. mars 2003 Slettet en av trådene da det var to av dem. Svaret fra den andre tråden limer jeg inn her: God tur da Midnattsol. Det blir rart uten deg her' date=' men det blir sikkert rart for deg uten kg også. :blunke:[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 11. mars 2003 Joda, blir litt rart, men jeg har sikkert ikke vondt av det heller. Skal prøve å få skrevet litt i dagboka mi når jeg er nordaførr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 11. mars 2003 #4 Del Skrevet 11. mars 2003 Du kommer til å bli savner Midnattsol Gleder meg til å se deg her tilbake da . Skynd deg med å få bredbånd igjen da Kos deg så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 11. mars 2003 #5 Del Skrevet 11. mars 2003 Hei! Du får ha lykke, lykke til med flytting, og tur nordover da! Håper du får det bra! Ser fram til du kommer tilbake :D Klem, Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 11. mars 2003 #6 Del Skrevet 11. mars 2003 Lykke til med flyttingen, Midnattsol!! Og god tur nordover!! :D Du vil bli savnet, men vi ser deg nok snart igjen tenker jeg!! Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. mars 2003 #7 Del Skrevet 11. mars 2003 God tur da, Middis Heldig du som skal hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 11. mars 2003 #8 Del Skrevet 11. mars 2003 På både deg og meg Men jeg har nå allerede begynt nedtrappinga av KG jeg da, og det går egentlig riktig så fint :D Jeg begynner også med flytting ganske snart, så jeg må vel starte å pakke ned pikkpakket mitt tenker jeg. Gleder meg som en liten unge jeg da :D Lykke til videre Midnattsol. Vi sees vel i de finere strøk jeg å du dah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 11. mars 2003 #9 Del Skrevet 11. mars 2003 Lykke til med flyttingen og håper du er snart tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 12. mars 2003 #10 Del Skrevet 12. mars 2003 Lykke til med flyttingen! :D Flytting er vanligvis ikke et alvorlig problem, så da ser vi deg vel igjen om ikke så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. mars 2003 #11 Del Skrevet 12. mars 2003 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 19. mars 2003 Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! Bredbånd kom før vi trodde :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. mars 2003 #13 Del Skrevet 19. mars 2003 Velkommen tilbake til oss Midnattsol!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 19. mars 2003 #14 Del Skrevet 19. mars 2003 VELKOMMEN tilbake Vi har nok savnet deg ja....... Så nå var det godt du kom......... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 19. mars 2003 Takk takk, er så godt å være tilbake :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 19. mars 2003 #16 Del Skrevet 19. mars 2003 Eeey, velkommen tilbake!! Har dere kommet i orden eller? :D Kleeem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 19. mars 2003 Jepp, det kommer seg nå. Kjøpt sofa og greier. Må komme å se, men i morgen reiser jeg hjem en tur u know, så får bli etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. mars 2003 #18 Del Skrevet 19. mars 2003 Heia Middis, og velkommen tilbake Ska åsså hjem te helga! Digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 20. mars 2003 Det blir bra, ja. Nå fyker jeg til flybussen strax! God tur hjem, KATTAstrofe. Ikke savne darlingen for mye da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 24. mars 2003 #20 Del Skrevet 24. mars 2003 Når er du tilbake da middis?? *kleeeemme* x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå