Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

Hadde et ons en gang med en type som har den største pikken jeg noen gang har sett. Jeg var på topp, var flink jente og rei han, han snakket i et sett om at han kunne få meg til å komme på 1-2-3, mens han bare lå passiv under meg. Det endte med at han kom og sa jeg var det beste ligget han noen gang hadde hatt, mens han er den eneste jeg har ligget med som ikke har fått meg til å komme. Ble med den ene gangen.

Anonymkode: 84f65...b67

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typen er egentli flink med dirty talken, men sist gang tok han kaka " jeg vil at du skal ri meg til du kommer å vrir deg som en kålorm" tror seriøst jeg aldri har ledd så hardt under ei akt før 😂😂 

Tidligere har han og kommet med et par promper under akta eller mens jeg har vært på tur ned på han.. shit happens kan man vel si 😂😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En engangshendelse med en fyr som hamra løs og fire ganger spurte "er jeg i enern eller toern nå????". Svarte ganske ærlig de første gangene, men når han til slutt ropte det høyt ut, og jeg forsøkte å svare "toern", kom han så hardt at han fjern i et kvarter etterpå... 

Anonymkode: c46e0...fd0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han første jeg var med telte seriøst høylytt hvor mange ganger han gikk ut og inn...Senere skrøt han av det, at det var bra jobba fra hans side, og nei, jeg var ikke sammen lenge med han her!

TURN OFF! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere FF, rett etter vi var ferdige og han la seg ned ved siden av meg, sa han "åååh jeg har så lyst til å pule (felles bekjent)". Han kunne da ventet til jeg hadde fått på meg klærne igjen..... 

Anonymkode: 391c3...2ea

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar sa til meg at dette var den nest beste sexen han hadde hatt, og vi visste begge at det ikke var en ONS. Det ble med den ene gangen😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den aller beste kommentaren er vel da jg hadde 1 ONS med en jente med 7 katter. Akkurat i det vi var nær ved å "komme" sa hu : vær stille når du spruter for om du skriker kommer kattene inn og er nyskjerrig og de kan også finne på å slikke deg 😮 

 

Anonymkode: bb28d...e7b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 22.4.2016 den 19.21, Zeitgeist skrev:

Hadde vært noe vel slurvete med å barbere leggene - noe som raskt resulterer i saue-tendenser hos undertegnede. Hyrdestunden var godt i gang, og jeg la beina om halsen på Mannen. Hyrdestunden fikk en brå slutt, da han med skjelmsk tone brøt ut: "Åååh, ullskjerf. Bæææhææææ!"  ...

:laugh:

Anonymkode: dced5...61f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Før jul havnet jeg til sengs med en god venn av meg. Vi hadde begge tatt for oss i baren, og nå var det duket for horisontal tango med fynd og klem. Lite forutseende, hadde jeg denne kvelden byttet ut lykke-trusa med et eller annet djevelverk i spandex som skulle holde Buddha-magen noenlunde innenfor bukselinningen. Vel, dette tøystykket ble raskt til et slags kyskhetsbelte fra det 21. århundre. Ikke faen om det var mulig å få det av i en fei. Det tok nærmere 20 minutter og et helt repertoar av spastiske bevegelser før jeg hadde klart å befri meg fra tøyfilla som holdt nattens mulige seksuelle eskapader i vold. Beklageligvis, i det hold-in-truse-faenskapet falt i bakken, tok det også hele erotikken med seg. Og fra herremannen i senga kom det bare: "Jeg er ikke kåt lenger, nå legger vi oss og sover".

Ble ikke noe kjøttpølse den kvelden. 

(Og vennen min har faktisk den flotte kjøttpølsa ...)

FML

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"du svetter lite til å være så tykk" 

Anonymkode: 039af...98d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
På 1.2.2016 den 23.07, AnonymBruker skrev:

Det er bekømrt i rommet, også sier fyren "du er så vakker i dette lyset" :fnise:

Vi er gift i dag og har barn sammen 😛

Anonymkode: 15df5...2f3

Hahaha,jeg døøøøør🤣🤣🤣🤣

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2019 den 19.05, Missk89 skrev:

Typen er egentli flink med dirty talken, men sist gang tok han kaka " jeg vil at du skal ri meg til du kommer å vrir deg som en kålorm" tror seriøst jeg aldri har ledd så hardt under ei akt før 😂😂 

Tidligere har han og kommet med et par promper under akta eller mens jeg har vært på tur ned på han.. shit happens kan man vel si 😂😂

Hahahaha😂😂😂😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.4.2019 den 9.20, AnonymBruker skrev:

"du svetter lite til å være så tykk" 

Anonymkode: 039af...98d

Oh my God!😱😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg og eksen hadde sex så varte det ikke lenge før han kom. Så en stund senere på kvelden ville jeg ha en runde til slik at jeg kunne få noe ut av det også. Han utbryter "er du nymfo eller?!". Jeg var relativt uerfaren og trodde nesten litt på han. Det ble ikke mer action den kvelden. Dessverre var vi sammen altfor lenge og har innsett i ettertid at det var nok han som hadde lavere sexlyst enn gjennomsnittet og ikke at jeg var nymfoman😂

Anonymkode: b9be3...9e7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg hadde sex faktisk drev mannen sa for hver gang han så på meg eller tok av et klesplagg, eller byttet stilling sa han hmmm... Mmmh hmmmm hmm? Ååå mmm hmmh i forskjellige tonefall😂😂 

Anonymkode: 86b51...491

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 1/16/2019 at 7:43 PM, MsFoster said:

"Okei, vi MÅÅ gjøre oss ferdige innen kvart på slik at vi rekker innom Rema" 

Lasagne på menyen en lørdagskveld og vi var fri for melk 😳 Satte ikke en nevneverdig demper på ting heller 😂

Tidsklemma i småbarnsfamilieliv? 😂

Anonymkode: 99318...d44

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/21/2019 at 6:10 PM, Anonym2022 said:

Vi var godt i gang, og jeg hadde det godt. Plutselig får han sagt «ååh, skal vi lage vafler i morgen?» 

Jeg fikk latterkrampe, og det samme gjorde han😂

Kjell-Simen? 😂

Anonymkode: 99318...d44

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 18.18, solmåneogstjerner skrev:

Ok, det var rett etterpå, med en jeg hadde møtt for første gang den dagen. Vi lå og snakket, kom inn på boliger osv, jeg sa at han hadde det veldig fint i leiligheten. Svaret hans: Ja, mamma var her i dag og vasket! Jeg bare: Ok? Han: Ja, hun skiftet sengetøy også, du merker vel at det er nytt? 

(Mann på 34 år, høy utdanning og lederstilling....)

Edit: Glemte resten. Han: Mamma vil så gjerne at jeg skal gifte meg snart. 

(Han var dritkjekk og hadde alt annet. Møtte ham en gang til. Han snakket fortsatt om at mamma ville han skulle gifte seg. Jeg var ikke så interessert i å ta over mammas oppgaver....)

Oppdatering på denne: Nå skal han straks gifte seg! 

Så det på Facebook. Fint for mamma å slippe unna litt oppgaver fremover 😂

  • Liker 27
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til! 

En gang så ble jeg med en fyr jeg hadde hengt litt med hjem fra fest. Han var i 20-årene og bodde i et ganske stort hus. Tenkte ikke videre over det da. Men midt i akten så sier han plutselig "hysj, nå tror jeg mamma er våken"😳 han bodde altså sammen med moren sin. Det var skikkelig turn-off, så ble ikke mer den natta og heller ikke noe senere. 

Anonymkode: b9be3...9e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...