Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Anbefalte innlegg

Skrevet
Eduarda skrev (På 9.1.2021 den 22.37):

Ingen ting som ble sagt, men minnerik opplevelse:

X’en lå på rygg mens jeg sleika henne, etter stønninga å dømme nærmet hun seg alle orgasmers mor. Å joda, hun kom som hun aldri hadde gjort før😮og med det samme slapp hun en brakfis av vanvittig styrke. Både ører og hår flagret på meg der jeg lå. Jeg rullet meg over på siden og trodde jeg skulle daue av latter, etterhvert begynte hun også å le.

Denne episoden lo vi mye av i årene etterpå også.

Da hadde jeg dødd av skam tror jeg 🫣🫣🫣🫣

• Liker 2
Skrevet
Irak skrev (24 minutter siden):

Da hadde jeg dødd av skam tror jeg 🫣🫣🫣🫣

Tenk at det er helt greit at mannen slikker i seg saftene fra vaginaen din, men litt luft fra endetarmen - som er en fingerbredde unna - det skal man dø av skam av 🤣

Anonymkode: fee93...e82

Skrevet

" Ha so øye lyst å peula deg i røvi "          Kåting fra Indre Sogn, han var rå.... både i språk og sex .

Skrevet
bullehurk skrev (6 minutter siden):

" Ha so øye lyst å peula deg i røvi "          Kåting fra Indre Sogn, han var rå.... både i språk og sex .

Indre Sogn er eliten😎

Anonymkode: b5892...8e5

Skrevet

Lever du?! Åh du kjentes litt kald.... 😨 Var i full gang, og stoppet ikke mens han spurte. Men joda, jeg var levende. Lurer på om det hadde vært en dealbreaker om jeg ikke var det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Tenk at det er helt greit at mannen slikker i seg saftene fra vaginaen din, men litt luft fra endetarmen - som er en fingerbredde unna - det skal man dø av skam av 🤣

Anonymkode: fee93...e82

Ja men det gjør han jo frivillig regner jeg med, så det blir noe anna 😂. Hadde det skjedd, så hadde jeg blitt så flau, at jeg omtrent ikke hadde visst hvor jeg skulle gjort av meg 🫣. Og når jeg blir flau da ler jeg 😂🫣

• 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Denne var så legendarisk at jeg må få den opp igjen.. Håper noen har mer å komme med her.

Anonymkode: cd1c2...3a7

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Lest meg gjennom alle sidene, jeg har ledd så smilet har har gått rundt med løs latter, og jeg må si noe til dere som har ONS eller om det skjer på en TORS = skjærtorsdag. (No offense - ha litt humor). To godt voksne, jeg 50, han 61. Vi var like fjåsete og fomlete som to fjortiser når vi møttes. «Hvor er kart og kompass?». Så når vi ble litt bedre kjent og skulle utforske litt så ble det jo da at han skulle passe sin mors leilighet (hun er 81!) og jeg ble invitert. Vi starta med en rolig middag. Endte opp egentlig med å knulle over hele hennes leilighet hele helga, da snakker vi spisebordet, kjøkkenbenken, sofaen og hennes persiske teppe. Han fløy etter med en klut og våtservietter hele veien hvorpå jeg spør; «Er hun statist i CSI iom du er redd for å legge igjen 🕵️♂️ spor?» «Mamma trenger ikke å vite at jeg har hatt sex!» 😇 Nei, for det hadde hun vel aldri trodd om deg på 61?!? Jeg fikk også noen overraskelser; Stell deg opp! Ok..? Snu deg.. ja.. Sitt på meg! Sug kuken min. Jeg er flink pike, så jeg gjorde som jeg fikk beskjed om, og fikk betalt i samme valuta. Men vi gæmlisa - vi sovna tett inntil og omslynget hverandre i «svigermors» (lykkelig uvitende om alt) utbredte sovesofa (ja - vi hadde sex der også) og neste mrg er det kaffe, egg og bacon. Så lett kan det være å bli gammal, tenkte jeg - helt til han påpeker at vi ikke kan legge igjen spor… Anticimex neste, eller? Herlig weekend uten å ha møtt min (forhåpentligvis) fremtidige svigermor. Og ja. Han fikk som førstemann lov til å teste meg i 2’ern. Vi endte opp med diverse lyskestrekk og kramper underveis, så det var mye latter og humor - akkurat så morsomt og nært og vanlig som deilig sex kan være for to litt oppi åra. Han på 61 kom 5 ganger og hadde altfor høyt blodtrykk så vi måtte gi oss. En deilig dusj og tusen takk for ei nydelig helg. 

Endret av Oslo75
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Denne er vel mer idiotisk og tragisk enn morsom, men jeg (mann) har fått høre midt i akten at "Jeg har egentlig noe på gang med en annen, så jeg håper det er greit at jeg sier jeg ble voldtatt"

Jeg trenger vel kanskje ikke å nevne at akten fikk en bråstopp og at hun ble kjeppjaget ut.

Anonymkode: 319a3...7b6

AnonymBruker
Skrevet

"Kjenn pikken din i fitta mi" (en mann sa det til meg, kvinne...). Jeg har ingen pikk.

Anonymkode: 8bd7a...449

AnonymBruker
Skrevet

har ikke hørt så veldig mye rart men ei sa en gang AKKURAT da det gikk for meg. "og der kommer barn nr3" 

brukte ikke kondom og hu sa heldigvis etterpå at hu brukte prevensjon. 😆

Anonymkode: 6f44d...9c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...