Gå til innhold

Hvor i all verden møter man folk?

Bex

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor det skal være så vanskelig å møte en hyggelig fyr! :forvirret:

Bor midt i Oslo, og har mange gode venninner, stort sett alle er single. Men stort sett alle har kun jente-venner, så utenom sene kvelder på byen møter jeg aldri en eneste singel gutt.

Byen er for tiden full av nyforelskede (det ser hvertfall sånn ut) par, så nå har jeg bestemt meg for at det må skje noe snart! Men hva?? Hvor/hva må man gjøre for å komme i kontakt med nye mennesker?? Internett er ikke veldig aktuelt, liker så mye bedre å møte folk ansikt til ansikt. Men det er kanskje eneste løsning...? Frustrerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Internett er ikke veldig aktuelt, liker så mye bedre å møte folk ansikt til ansikt. Men det er kanskje eneste løsning...? Frustrerende...

Datesider på nett er til for nettopp å få møte folk ansikt til ansikt. Hele poenget er å kunne finne single folk som man kan møte IRL for så å finne ut om det er potensiale for noe mer.

Sjekk ut sukker.no. De arrangerer en fest i Oslo 30. juni med 4-500 single deltakere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på en fotballpub med liverpoolsuportere! Nesten bare menn og alle med rette.. You never ... følelse i brystet. :) (finner ingen spille musikk smily)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har du noen hobby? Hva med jobben?

Prøv å få guttebekjentskaper der, for det er gjennom disse du møter flere gutter. Kanskje til og med møter du "den rette":)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Gå på en fotballpub med liverpoolsuportere! Nesten bare menn og alle med rette.. You never ... følelse i brystet. :) (finner ingen spille musikk smily)

På fotballpub og sportsarrangement går du bare hvis du ønsker mindre smarte menn som er guttas svar på Pamela Anderson og Pia Haraldsen. med andre ord ikke de skarpeste knivene i skuffen. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Devin_*
På fotballpub og sportsarrangement går du bare hvis du ønsker mindre smarte menn som er guttas svar på Pamela Anderson og Pia Haraldsen. med andre ord ikke de skarpeste knivene i skuffen. :sol:

Øy! Du kan også møte på intellektuelle menn som ønsker utløp for sine primale konkurranse behov, faktisk!!

TS, Sitter faktisk i samme bås selv, bortsett fra at jeg har kompiser som kun interesserer seg for fyll og byen..

vanskelig det greiene der, tror ikke nettet er så dumt. Tror også du får mer kontakt hvis du er mer aktiv, når du er ute og tar kontakt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flere gode forslag :)

Masse flotte gutter på jobben, ja, men de er stort sett gift. Men blir jo stadig bedre kjent med dem (begynte der ganske nylig). Men venners venner er vel den tryggeste måten å treffe noen på. Så det kan jo være en mulighet, ja! Får krysse fingrene!

Har prøvd å melde meg inn i padleklubben, men den har ikke plass til flere medlemmer. Er DNT-medlem, men er jo begrenset hvor ofte man er i fjellet. :)

Har vært på fotballpub noen ganger, men der er jo gutta 100% fokusert på kampen og går hjem etterpå...

Får vel fortsette å være blid og imøtekommende, så dukker han vel opp før eller senere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har same problem, trådstarter. Kunne ha skrive innlegget ditt sjølv :)

MEN i min situasjon trur eg at feilen ikkje ligg i at eg ikkje er på rett stad, men det at eg ikkje har rett oppførsel. Eg klarer ikkje å flørte, gløymer heilt at ein skal/kan gjere det når ein møter hyggjelege menn. Eg er jo stort sett på byen kvar helg, er på jobben kvar dag, har hobbyar, går på kafe, og det er menn på alle desse stadane. Men eg bruker ikkje blikket mitt. Eg ser knapt på andre når eg går på gata, og når eg er ute med venninner gløymer eg heilt å sjå på menn for eg blir oppslukt i samtalane våre.

Kanskje dette gjeld (om ikkje anna så i litt mindre grad, ser jo du allereie er blid og imøtekommande :) ) for deg òg?

Eg prøver å lære meg å møte blikket til folk, halde det, og smile mykje meir (til og med smile til framande folk!!), og ikkje sjå så veldig oppteken ut. Kanskje dette vil hjelpe meir enn å finne nye arenaar for å møte menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et realitetsproblem. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har same problem, trådstarter. Kunne ha skrive innlegget ditt sjølv :)

MEN i min situasjon trur eg at feilen ikkje ligg i at eg ikkje er på rett stad, men det at eg ikkje har rett oppførsel. Eg klarer ikkje å flørte, gløymer heilt at ein skal/kan gjere det når ein møter hyggjelege menn.

Det gjelder nok meg også, ja. Har det jo så moro med venninnene mine... :)

Har ei venninne som alltid blir sjekket opp/sjekker, så det hjelper faktisk å gå ut med henne alene. Da må jeg jo snakke med noen for ikke å bli stående alene... Men da gjelder det jo å komme i kontakt med riktig fyr. Tør jo aldri å ta kontakt med kjekkasene, så ender stort sett opp med å skravle med kompismateriale...

Jeg flørter nok litt, men kun med "trygge" gutter, altså de jeg ikke er intressert i... Men en gang jeg møter noen jeg liker, stopper det helt opp i hjernen, og jeg aner ikke hva jeg skal si og gjøre. Vanskelig dette, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på språkkurs i fjor og møtte en flott singel fyr der. Siden jeg har kjæreste ble det selvfølgelig aldri noe mellom oss, men poenget er - det var godt å møte helt andre, nye folk i en sånn sammenheng.

Finnes det kanskje noe spennende kurs du kan begynne på? Gitar, språk, vin, etc hvor det er sjans å møte ålreite (og hetro)mannfolk. Sjekk ut folkeuniversitetet eller noe i den dur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var lurt! Har ikke tenkt på et kurs, hare bare tenkt på de hobbyene jeg har, og de er ikke så sosiale, egentlig. Men skal definitivt finne et kurs. kanskje ikke så mange nå om sommeren, men har jo alltid hatt lyst å lære meg fransk... :)

Takk for supert forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...