Gå til innhold

Yasminelle


Gjest Yasminelle uten pause?

Anbefalte innlegg

Gjest andrea

hvor lenge har du gått på yasminelle ? har ikke fått noen bivirkninger , men har bare gått i nesten 2 uker :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline

jeg har gått på yasminelle i 7 mnd tror jeg. byttet ppiller to ganger fordi de ikke passet. ble veldig dårlig i magen av de. den første uka så hadde jeg vondt i hodet og var veldig oppblåst av yasminelle, men etterhvert bedret deg seg. og yasminelle funker fra den første tabletten hvis man tar den 1. menstruasjonsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest

Jeg har gått på yasminelle i snart 1 år, og eneste bivirkningene mine har vært litt kvalme, da jeg begynte. Jeg skal hoppe over første gangen nå til uka, men er litt redd for om det plutselig kan begynne å blø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utlandisk jenta

hei..

jeg har gått på yasmin i 4 år. tenkte jeg skulle ha en pause.

jeg sluttet på d for en uke siden. etter jeg hadde mens. men jeg fikk den i gjen i dag. hva kan dette skyldes???

slik reagerer kroppen. du børde slutte med ppiller i samme dag med begynt menstroasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irritert

Jeg begynte på Yasminelle første dag jeg hadde mens. Har aldri gått på P-piller før.

Jeg blødde normalt i 5 dager slik jeg pleier, men så slutta det liksom aldri. Jeg har småblødninger enda 19 dager senere.

Siden det er flere som har hatt samme problemet (36 dager! Herregud!) antar jeg det er en vanlig bivirkning.

Men er det noen som kan si hvor lang tid det tok før de sluttet å blø? Og om det kommer igjen hver forbanna gang man har hatt mensen? For det gidder jeg ikke!

Da gir jeg faen i hele P-pilla og finner en annen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Carleigh-Ann

Jeg begynte på Yasminelle første dag jeg hadde mens. Har aldri gått på P-piller før.

Jeg blødde normalt i 5 dager slik jeg pleier, men så slutta det liksom aldri. Jeg har småblødninger enda 19 dager senere.

Siden det er flere som har hatt samme problemet (36 dager! Herregud!) antar jeg det er en vanlig bivirkning.

Men er det noen som kan si hvor lang tid det tok før de sluttet å blø? Og om det kommer igjen hver forbanna gang man har hatt mensen? For det gidder jeg ikke!

Da gir jeg faen i hele P-pilla og finner en annen!

Samme her! Jeg begynte på Yasminelle for 2 uker siden og jeg blør ennå... er såå j.... frustrerende, spesielt siden jeg kan sluttte å blø også begynner det igjen litt senere på dagen. Har hatt sterke magesmerter også, skikkelig uheldig med bivirkningene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest

jeg begynte med yasminelle første dag av menstruasjon. hadde mensen som vanlig i fem dager, og fortsatte å ta 3 brett på rappen. fikk i løpet av en uke mellomblødninger som varte helt til jeg stoppet og tok en ukes pause ----> fikk menstruasjon (dvs større en mellomblødningene, men betraktelig mindre enn "vanlig" mens) og etter dette er alt normalt. ingen mellomblødninger, ingen bivirkninger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg har bare gått på yasminelle i 3 dager, og i dag når jeg våknet var jeg så kvalm at jeg måtte spy. Og i går var jeg kvalm hele dagen.

Burde jeg slutte på yasminelle eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bente85

Det går an og hoppe over mensen en gang nå og da, men vil ikke anbefale det hver mnd.

Kroppen din kan bli litt merkelig da, og du kan få plager pga det.

Mer utflod, kraftigere mens, menssmerter selv om man ikke har mens og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har gått på Yasminelle i ca. 8 mndr., og har forsøkt å hoppe over mensen to ganger. Begge gangene har jeg begynt å blø likevel, og har hatt blødninger som har vart mye lenger enn vanlig mens. Nå har jeg blødd i 2 1/2 uke, men den siste uka har det vært så lite at jeg ikke trenger beskyttelse, men urinen er fremdeles lyserosa. Er det vanlig at det ikke skal gå an å hoppe over mens på Yasminelle? Burde jeg bytte til et annet merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Camilla

Jeg har selv gått på yasminelle i et år, har ikke merket noen bivirkninger, bortsett fra at jeg har fått færre kviser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg begynte på Yasminelle for 2 uker siden, jeg har fått MYE og store (ekkle) kviser og jeg er kvalm konstant! kanskje det er bra for de som er redde for å legge på seg ? men jeg vil ikke gå ned i kg. og jeg spiser ikke nå... så, jeg liker IKKE Yasminelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!

Jeg har gått på Yasminelle i snart 1,5 år nå, og jeg har ikke hatt noen bivirkninger i det hele tatt. Har heller ikke vært et problem å hoppe over mensen! Jeg har hatt problemer med Loette og Yasmin før da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Det går helt fint at du hopper over mensen! ikke noe problem! Jeg gikk på Yasminelle og gjorde det. Men Jeg måtte slutte på de, fordi jeg ble utrolig deprimert, skikkelig forferdig dårlig humør konstant, aldri følt meg mer jævlig! Med en gang jeg sluttet på de, kom jeg tilbake til meg selv, og følte meg helt fin igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det noen som vet om man trenger å ha mensen når man går på yasminelle? Er det ok å bare hoppe fra brett til brett uten opphold imellom? Jeg har akkurat begynt på Yasminelle og har merket litt kvalme som bi-effekt. Noen andre som har hatt bivirknknger?

Takk for svar :hallo: Jeg har gått på yasminelle en god stund og har fått bivirkninger. Jeg har fått humørsvingninger og angst & depresjonsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går helt fint at du hopper over mensen! ikke noe problem! Jeg gikk på Yasminelle og gjorde det. Men Jeg måtte slutte på de, fordi jeg ble utrolig deprimert, skikkelig forferdig dårlig humør konstant, aldri følt meg mer jævlig! Med en gang jeg sluttet på de, kom jeg tilbake til meg selv, og følte meg helt fin igjen!

Begynte du på noen andre p-piller? Har det samme problemet selv, men vil ikke slutte på p-piller fordi jeg har noe som er kalt endometriose som fører til syke smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Jeg begynte på Yasminelle 28 mot kviser. Har nå gått på det i 1 mnd og 3 dager, men har fått flere vonde kviser enn før. Også sånne små hormonelle kviser ved haken og rundt kjeven. Dette finner jeg merkelig ettersom at Yasminelle er kjent for å redusere kviseutbrudd. Jeg snakket med en veninne som slet med det samme, men da hun begynte på Yasminelle ble hun kvitt kvisene etter 1 måneders tid. Er dette da et signal om at jeg skal gi opp pillen og prøve en annen, eller er det en slags hormonell overgangsfase? 

Anonymkode: cc312...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Yasmin og deretter Yasminelle i 6 år. Slet med kraftig hodepine og høyt blodtrykk. Tenkte ikke over at pillene kunne være grunnen til det. Men jeg tror det hadde en sammenheng. Med en gang jeg sluttet med pillene forsvant nemlig hodepinen og jeg fikk et normalt blodtrykk. 

Anonymkode: 8e195...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer har jeg fått så mye pigmentflekker 😭😭 

Anonymkode: c280a...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...