Gå til innhold

Han la meg til på facebook

Gjest Facebooker

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica
:legrine: :legrine:

Bare tanken på at noen vurderer å skrive noe sånt på veggen til andre får meg til å lure på hva noen folk tenker på.

...eller med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S
Jeg hadde et one night stand med en hot trønderkar for noen uker siden. Nå har han lagt meg til på facebook. Er han interessert?

Jeg har tenkt å skrive dette på veggen hans:

"Hei kjekken! Thanks for the ride! Skal vi sees igjen"?

Hva synes dere?

Ta en titt på veggen hans først og se om han har andre slike meldinger der. Dersom han har flere ONS som har skrevet takketaler, så kan du sette nummer foran ditt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

ville aldri skrevet noe sånt på wallen hans jeg heller. jeg ville helt klart ventet til han hadde tatt kontakt med meg...

Hvis han er interessert kommer han til å ta kontakt!

Det at han får vite at han kan få mer av deg, kan også få han til å miste lysten litt...... Nå snakker jeg etter mine erfaringer da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolce
Ta en titt på veggen hans først og se om han har andre slike meldinger der. Dersom han har flere ONS som har skrevet takketaler, så kan du sette nummer foran ditt innlegg.

Enig der... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

Har ikke lest hele tråden, giiiiiidder ikke :sjarmør: Meeeeeen, ville nok ikke lagt en slik kommentar på wallen. Husk at det er veldig mange som har kolleger og familie som venner der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...