Gå til innhold

kjære søte venn


Gjest hufse-tufsa

Anbefalte innlegg

Gjest hufse-tufsa

jeg sitter her, redd og trist. fikk nettopp vite at du er innlagt på sykehus, det er alvorlig. jeg er glad i deg, venn. jeg ber til gud om at du skal bli frisk. det er vondt å sitte og vente på telefonen og stemmen som skal fortelle meg om hvordan det går med deg. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hufse-tufsa

du har hatt hjerneblødning, og måtte gjennom en stor operasjon,, sa stemmen i telefonen.... ennå vet ingen på hvilken måte hjernen din er skadet. du sover ennå.... kjære vennen min, nå må du mobilisere alle krefter og all livsgnist du har. jeg er glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hufse-tufsa

kjære venn. du har vært våken, du er forvirret og føler deg dårlig. trøttheten gjør så du ikke klarer å være til stede. du ligger på intensiven, med masse teknisk utstyr rundt deg. jeg får ikke komme på besøk til deg akkurat nå. du har klart å si noen ord. jeg er så lettet over at du lever og har takket gud for det. angsten over hvordan det går med deg er likevel stor. jeg skal støtte deg alt det jeg makter, det kan du stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Kjære Hufse-Tufsa, jeg føler veldig med deg, og har tenkt masse på deg disse dagene :klem:

Denne tråden fant jeg først nå, og jeg sender deg masse varme :klem: og tanker.

Du vet hvor du finner meg min venn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...