Shabana Skrevet 2. juli 2008 #501 Del Skrevet 2. juli 2008 1 MÅNED IGJEN!!!!! :love: JIPPI!!! Har sommerfuglene i magen kommet enda? Jeg har en koloni som vokser med flere nye medlemmer hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 9. juli 2008 #502 Del Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #503 Del Skrevet 10. juli 2008 Gratulerer med dagen Takk så mye *Emma*.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 11. juli 2008 #504 Del Skrevet 11. juli 2008 Hvordan går det der da? Her stresser jeg litt må jeg innrømme, men mest fordi alle rundt spør om alt er i orden og kommer med tusen ting som må ordnes. Føles i hvert fall slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. juli 2008 #505 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvordan går det der da? Her stresser jeg litt må jeg innrømme, men mest fordi alle rundt spør om alt er i orden og kommer med tusen ting som må ordnes. Føles i hvert fall slik Det er kjempemange ting som må ordnes nå... uansett hvor mye som er planlagt på forhånd :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #506 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg er selv veldig stressa no, og har egentlig sluttet å glede meg til bryllupet foreløpig, men blir vel bedre når vi får i boks mer da. Har fått noen til å spille trompet i kirka no, så er kjempefornøyd med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 14. juli 2008 #507 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg stresser også med alt som må ordnes nå. Som pysepus sier, så er det mye som må gjøres nå, uansett hvor lenge vi har planlagt... Gleder meg til selve helga kommer, for da er vel alt i boks. Får gåsehud bare ved tanken på å gå opp kirkegulvet, og se kjære stå der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 15. juli 2008 #508 Del Skrevet 15. juli 2008 Håper alt går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #509 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg stresser også med alt som må ordnes nå. Som pysepus sier, så er det mye som må gjøres nå, uansett hvor lenge vi har planlagt... Gleder meg til selve helga kommer, for da er vel alt i boks. Får gåsehud bare ved tanken på å gå opp kirkegulvet, og se kjære stå der Ja,det blir skikkelig spesielt se mannen vår stå der fremme ja... Hentet ringene idag hos gullsmeden... var skikkelig spesielt å se datoen i ringen... 02.08.08 Håper alt går bra med deg Alt går bra her vet du, bare litt stressa.. med deg da? Lenge siden sist jeg såg deg her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 16. juli 2008 #510 Del Skrevet 16. juli 2008 Ringene ja. De må vi få levert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. juli 2008 #511 Del Skrevet 19. juli 2008 :love: :love: :love: :love: :love: :love: 2 uker igjen!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #512 Del Skrevet 20. juli 2008 Under 2 uker igjen...my oh my oh my.... Skal ikke gifte meg neste lørsdag...men lørdag etter sæææært.... Kjære hadde sitt utdrikningslag igår...vet ikke alt som skjedde ennå siden han ligger redusert i senga no... Men forloveren henta han i senga klokken halv 10 (jeg hadde lagt ut nøkkel) kjære fikk pils te frokost, så fikk han dusja..når han var ferdig å dusja ringte noen til han å spurte han om kjøpe TVen vår.det viser seg at forlover hadde lagt ut TVen vår for salg på Finn... Så dro de hjem til forlover møtte flere kompiser te frokost der, for så å dra å spille paintball (der kjære ble helt sykt skutt, blåmerker overalt) så hadde de skutt med luftgevær...boksa me mega boksehansker... Så dro tilbake til forlover der det ble grilling, ps3 spilling og så hadde de ordna DJ utstyr til han siden av drev me litt slik før... Og inni alt det der var det MYE alkohol... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 20. juli 2008 #513 Del Skrevet 20. juli 2008 Under 2 uker igjen...my oh my oh my.... Skal ikke gifte meg neste lørsdag...men lørdag etter sæææært.... Veldig sært! Vi forstår det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #514 Del Skrevet 27. juli 2008 Da er det bare 6 dager igjen...og no starter arbeidet for fullt...det som mangles hittil er bare smykker og en truse...hehe... Ellers har jeg vært budeie i helga på en sæter, (seriøst melka kyr ) og så har jeg vært på fjelltur, noe som var kjempedeilig....og fikk fin farge på turen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 28. juli 2008 #515 Del Skrevet 28. juli 2008 5 dager igjen, og som du sier er det nå stresse begynner. Men jeg er veldig rolig, kanskje for rolig? Lykke til med innspurten! Når går du opp kirkegulvet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #516 Del Skrevet 28. juli 2008 Kl.14 går jeg opp... Akkurat no er jeg stressa over at korsettet eller ka det enn heter gnager litt under puppen...så jeg har litt lyst å sy på en sånn gjennomsiktig bh stroppe...så blir den mer løftet og stengene ikke gnager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 29. juli 2008 #517 Del Skrevet 29. juli 2008 Da er jeg ferdig Kl 13 her. Det er en lang dag, så kjolen må du ordne om den er litt ubehagelig. Kan du ikke få hjelp på salongen, om du kjøpte den i butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #518 Del Skrevet 29. juli 2008 Idag var vi gifter oss annonsa vår i avisa Sunnmørsposten...det var STORT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 29. juli 2008 #519 Del Skrevet 29. juli 2008 Vår kommer torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 2. august 2008 #520 Del Skrevet 2. august 2008 Gratulerer med å ha gått fra frøken til fru! Håper dagen ble, er og blir perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå