*Emma* Skrevet 13. juni 2008 #481 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er ikke noe å stress med vet du - de er sikkert like flinke alle sammen og bare det er en vikar så er du safe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #482 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Det er ikke noe å stress med vet du - de er sikkert like flinke alle sammen og bare det er en vikar så er du safe Vikaren tar ikke telefonen... Idag fikk vi i posten ene kaketoppen vår, den var helt utrolig fin. På den står det "Siri & Eivind August 2nd 2008" samt to lenkende hjerter... Her kan du se en slik kaketopp... Kostet litt under 200 lappen til sammen for pris og frakt. Akkurat no står den som pynt på peisen... Endret 13. juni 2008 av Sympatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 14. juni 2008 #483 Del Skrevet 14. juni 2008 Den var veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 15. juni 2008 #484 Del Skrevet 15. juni 2008 Håper dere hadde det gøy i går!!! Som du vet er Gard borte denne helgen og siden jeg allerede hadde vært ute og hatt barnevakt på fredag kunne jeg ikke lørdag også.... Du må komme å fortelle da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #485 Del Skrevet 18. juni 2008 Mitt utdrikningslag Sammendrag for de som ikke orker å lese detaljene om hva vi gjorde: Champagne Photo shoot Champagne, vin og reker. Spådame Drinker Tapas Samlivstest, limerick og film Bytur Lørdag 14.juni våkna jeg klokken 07.30, jeg så min kjære var våken og han sa. ”Kan vi ikke dra til Ikea i dag før vi drar til Sverige i dag da?”. Og det ville jeg gjerne, han sa han ville være på Ikea når det åpnet der, så jeg måtte komme meg i dusjen. Da jeg var ferdig i dusjen ringte ene venninna mi som bor på vestlandet meg (Majva her på KG), rare greier tenkte jeg… hun spurte meg om formen var bra…”nja”, sa jeg. ”Litt kvalm etter å ha vært hos naboen i går kveld, vin o.l”. Da sa hun ”nei, er du…oidaaa…fordi atte, jeg er hos Marte jeg (Marte bor i Oslo) og i dag skal det være ditt utdrikningslag, så pynt deg litt pent, smink deg fint og ha på deg noe fint undertøy.” Så da bar det til Oslo fra Moss, kjære kjørte meg. Jeg ble møtt hos Marte og Majva med champagne. Og like etter kom min forlover (som også bor på vestlandet) og typen hennes kjørte oss fire ned til Oslo sentrum der vi stoppet utenfor et fotostudio. Jeg skulle visstnok ha en photo shoot. (de kjenner meg bra, for jeg er litt glad i å ta bilder av meg selv noen ganger). Etter fem minutt kom to barndomsvenninner som bor på østlandet, og etter 15 minutt kom ei venninne fra Moss. Grunnen til at jeg ble bedd om å ha på meg fint undertøy var fordi jeg kunne få ha undertøysbilder om jeg ville, de sa at mitt 20 cm store arr over magen kunne bli retusjert, men allikavel følte jeg meg ikke såå vel med undertøysbilder. Hadde uansett på meg sports bh og dødningshue hipsters. Så det ble ikke noe av det…men ble litt utringing bilder da..hehe… Det ble tatt masse bilder meg, noen med hele gjengen, noen med bare mine to nærmeste venninner. Og på slutten kom enda ei venninne som bor i Oslo så hun også fikk vært med på bilder. Vi dro til t-banen, tok toget tilbake til Marte, der det ble reker, mer champagne og vin. Der kom det to til venninner. (enda ei som hadde reist fra vestlandet). Og vi koste oss masse og jeg hadde en presentasjonsrunde om hver enkelt person. Vi dro så ned til Oslo sentrum, der jeg var hos en spådame. (Litt skummelt, mye hu visste, og hu sa vi ville slite med å få barn blant annet) Fikk tequila shots og slik der. Kusina mi fra Ålesund hadde tatt turen nedover for å bli med så hun kom der. Så kom min forlover med en veske med tiara og rare solbriller. Og da var det å gå gjennom Oslo sentrum slik, til Egon på Oslo S. Der ble jeg spandert noen drinker og vi koste oss i sola. Det viste seg at grunnen til at vi var på Oslo S var fordi vi skulle til Moss. Vi dro med tog te Moss, og hjem til meg. Der hadde to venninner av meg dratt tidlig og ordnet fantastisk god tapas og drinker. Vi koste oss masse der med mat og drikke. Jeg fikk pratet med alle, og Majva kom med en samlivstest hvor min kjære allerede hadde svart. Kjempegøy å høre alle like svarene vi hadde gitt, og noen veldig flaue svar han hadde gitt. (Akkurat da tror jeg du *Emma* syns det var like greit du ikke var der, er vel visse ting du ikke vil vite om bror din) Jeg ba kusina mi som er tre år yngre enn meg holde for ørene flere ganger, men fikk klar beskjed at hu var stor pike på 22 år no. Så hadde to venninner laget en limerick som var utrolig morsom. Majva hadde også laget en photostory film fra studietiden min i Volda. Den var så tårevått at venninnene mine som ikke hadde vært i Volda med meg i studietiden ble rørt til tårer. Vi grått nesten alle som hadde opplevd den. Så koste vi oss mer med drinker. Så i nærmere tolv tiden måtte nesten alle dra, siste tog hjem og slik. Tre venninner ble og skulle overnatte, så vi fire dro ut på byen. Og bare det var jo kjempegøy. 10 venninner kom og drakk meg ut, 4 av de reiste halve landet for å være der. Så dagen derpå var litt dagen derpå blues, at så mange vil komme å være der, at en slik fantastisk dag ville jeg aldri få igjen. Men jeg satt utrolig mye pris på den. Så slik ble jeg drukket ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. juni 2008 #486 Del Skrevet 19. juni 2008 Det hørtes ut som et kjempefint utdrikningslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #487 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Det hørtes ut som et kjempefint utdrikningslag! Det aller beste.... Har du ikke hatt ditt ennå? Endret 19. juni 2008 av Sympatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. juni 2008 #488 Del Skrevet 19. juni 2008 Det aller beste.... Har du ikke hatt ditt ennå? Nei, har ikke det! Tror jeg skal stå tidlig opp hver lørdag nå og bare være klar liksom Ei venninne som røpte 5. juli da, men vet ikke om de har forandret jeg! Gleder meg til det er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #489 Del Skrevet 19. juni 2008 Nei, har ikke det! Tror jeg skal stå tidlig opp hver lørdag nå og bare være klar liksom Ei venninne som røpte 5. juli da, men vet ikke om de har forandret jeg! Gleder meg til det er over Er egentlig godt at det er over, og det ar bare pga overraskelsesmomentet, man må på en måte holde alle lørdager iløpet av sommeren åpen i tilfelle noe skjer. No når jeg har hatt det kan jeg begynne å planlegge mer i helgene i sommer. Jeg var jo skikkelig redd for at det ville bli kommende helg fordi jeg skal på fest med jobben no fredag, og tenkte at det hadde vært gøy å slippe seg løs da.....det kunne jeg ikke om jeg ennå ikke hadde hatt utdrikningslag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 19. juni 2008 #490 Del Skrevet 19. juni 2008 Me like utdrikningslaget ditt Hørtes kjempekos ut!!! Håper jeg også har så snille forlovere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #491 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Me like utdrikningslaget ditt Hørtes kjempekos ut!!! Håper jeg også har så snille forlovere Ditt sitt blir sikkert like bra... ser frem til å høre om det... Jeg fikk høre om planene til min kjæres utdrikningslag idag av hans forlover...hørtes ut som et utdrikningslag som passet han bra... Endret 20. juni 2008 av Sympatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. juni 2008 #492 Del Skrevet 20. juni 2008 Hva skal din kjære "gå gjennom" da? Venter på svar fra kjæres forlover... de har liksom ikke planlagt noe skikkelig og han skal hentes i morgen! Er litt skuffet på kjæres vegne liksom... Men håper han får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #493 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Hva skal din kjære "gå gjennom" da? Venter på svar fra kjæres forlover... de har liksom ikke planlagt noe skikkelig og han skal hentes i morgen! Er litt skuffet på kjæres vegne liksom... Men håper han får en fin dag Jeg kan fortelle på PM eller når han har hatt utdrikningslag...kan hende han driver å snoker innom her allikavel han ikke vil innrømme det... Høres jo ut som guttane til fyren din hadde visstnok planlagt noe skikkelig bra til han... fallskjermhopp, go-cart og utkledning... ikke verst det... er vel eneste go-cart min fyr hadde likt.. Men tror min kjære vil like det som er planlagt... Endret 22. juni 2008 av Sympatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronjadatterdatter Skrevet 24. juni 2008 #494 Del Skrevet 24. juni 2008 :juhu: Så bra du fikk en dag du syns va fin! Je syns alle førrtjene å få oppleve en dag laga tell dæm en gång i livet, brud eller ikkje! E de ikkje flott å vite at du har venner som sett så stor pris på dæi at dæm kom halve landet førr å være lamme dæi? Nå e de bære å veinte på dagen me stor D! Har du fått nerver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 24. juni 2008 #495 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei vennen! Så utrolig bra at du hadde en fin dag! :juhu: Det var jo det som var meningen. Beklager så mye at jeg ikke kunne komme, men gubben hadde sitt utdrikningslag på samme dag som deg. og L.C. kan jo ikke akkurat ta vare på seg selv Men heldigvis hadde du flust med andre som dukket opp og gjorde dagen din verdt og minnes. Vi sees vel utpå høsten en gang (håper jeg) Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #496 Del Skrevet 24. juni 2008 :juhu: Så bra du fikk en dag du syns va fin! Je syns alle førrtjene å få oppleve en dag laga tell dæm en gång i livet, brud eller ikkje! E de ikkje flott å vite at du har venner som sett så stor pris på dæi at dæm kom halve landet førr å være lamme dæi? Nå e de bære å veinte på dagen me stor D! Har du fått nerver? Jeg har aldri sett alle vennene mine samlet sammen på en gang, og da var det faktisk ganske spesielt å se at jeg hadde såpass mange nære venninner, og alle klarer jeg å ha veldig god kontakt med. Mye fordi flere av de er i de to gjengene jeg har som er barndomsvenninne-gjengen og studievenninne-gjengen. Og den jeg kjente minst var kusina mi i utdrikningslaget...det sier litt... så var veldig nøyd.. Til andre spørsmål...om jeg har nerver...JAAAA...jeg holder på å gå på veggene her... mye fordi jeg driver å slanker meg ned i brudekjolen igjen som ikke passer like godt lenger... Hei vennen! Så utrolig bra at du hadde en fin dag! :juhu: Det var jo det som var meningen. Beklager så mye at jeg ikke kunne komme, men gubben hadde sitt utdrikningslag på samme dag som deg. og L.C. kan jo ikke akkurat ta vare på seg selv Men heldigvis hadde du flust med andre som dukket opp og gjorde dagen din verdt og minnes. Vi sees vel utpå høsten en gang (håper jeg) Klemmer Jeg forstår det helt snuppa.... Så han hadde sitt.hva gjorde de da? Har du hatt ditt du? Ikke hørt noe om det.. No er det jommen meg ikke lenge igjen til bryllupet ditt...19 dager...mitt er 38...huff....håper ikke du tenker huff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 25. juni 2008 #497 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Jeg forstår det helt snuppa.... Så han hadde sitt.hva gjorde de da? Har du hatt ditt du? Ikke hørt noe om det.. No er det jommen meg ikke lenge igjen til bryllupet ditt...19 dager...mitt er 38...huff....håper ikke du tenker huff.... De gjorde egentlig ikke stort... bare slappet av hos forloveren hans egentlig. Ble ikke du invitert Du sto ihvertfall på listen jeg sendte til forloveren min, men du sto over den andre Siri så hun kan ha sett litt feil der. Jeg ble litt lei meg da du ikke dukket opp skjønner du, men trodde du kanskje ikke turte møte opp i tilfelle ditt skulle være samme dagen. Det var helgen før ditt... ble vekket av en gjeng og en del kamera blits klokken 8:15. Dagen var nøye planlagt frem til klokken 21:30 ca, og etter det bare slappet vi av Det var veldig koselig, men det var et par stykker som manglet... Jepp, tiden flyr av gårde. Må jo begynne å planlegge pakkinga nå vi, for det blir jo litt krise hvis vi glemmer noe Heldigvis gleder vi oss begge til den store dagen og alt ser ut til å gå i orden så langt Men hvorfor "huff..." da vennen? Endret 25. juni 2008 av Shabana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #498 Del Skrevet 1. juli 2008 1 MÅNED IGJEN!!!!! :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juli 2008 #499 Del Skrevet 2. juli 2008 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: 1 måned igjen! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 2. juli 2008 #500 Del Skrevet 2. juli 2008 Bare 1 måned igjen!!! Si at du er litt stressa også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå